- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
:queen::queen::queen::queen::queen: Emin abı bu ne dıyo bizeeee :queen::queen::queen::queen::queen:
:queen::queen::queen::queen::queen: Emin abı bu ne dıyo bizeeee :queen::queen::queen::queen::queen:
Resimlerde kendini göstersene olum.. Biz nerden bilelim gittin mi gitmedin mi bizi mi kekliyosun.. Hoş ben Vural dan başka kimseyi göremedim ya olsun :cherry:siz hiç speed fight'a binen ghost rider gördünüzmü????ben dün gördüm vallaha :mrgreen:
güzel buluşmaydı .. teşekkürler arkadaşlar bu sogukta üşenmeden motorlarıyla gelenlere +1000 de benden ...
Yalnız gelmem kumamla birlikte gelirim benlaptop alonca terfi ettin dimi, ilk buluşmada sorarım ben sana, aklın varsa yalnız gelme:queen:
Resimlerde kendini göstersene olum.. Biz nerden bilelim gittin mi gitmedin mi bizi mi kekliyosun.. Hoş ben Vural dan başka kimseyi göremedim ya olsun :cherry:
Yalnız gelmem kumamla birlikte gelirim ben![]()
Resimlerde kendini göstersene olum.. Biz nerden bilelim gittin mi gitmedin mi bizi mi kekliyosun.. Hoş ben Vural dan başka kimseyi göremedim ya olsun :cherry:
Yalnız gelmem kumamla birlikte gelirim ben![]()
kuması benim dimekii bende gelcem:queen::cherry:
kuması benim dimekii bende gelcem:queen::cherry:
motorla gelmeyin arka freni tutmuyo ama bujiler fena ateşliyor söyliim:queen::queen:
canım benim sıkma canını![]()
sen de 4. leventteymişsin. gel sana bizim kulede bi öğlen tatlı/kahve ikram ediyim.
nası fikir?
Sennın kule nerde belkı yarın ugrarımkahveyı duydum ya
))))
zuhahha ben hala modifiye yaptıgımız çay bardagını merak ediyorum
Abi onun adı motorcu çayı değilmiydi :queen: :queen: :queen:
Birisi espiri yapmıştı kahkahanın şiddetinden kavaklı parkın kavakları sallanmıştı :queen: :queen: :queen: :queen:
kuzen ((dur heyecanlandırma milleti ((
bi görsünler ondan sonra yorum yaparız :queen::queen: kimde acaba resim
iyide patron bunun özel mesajı var msn si var belki ordan demişlerdir diye düşündüm ben neyse hadi sazan tutarak stres attın ya tebrik ederim:mrgreen:iş çıkışı gelicem diye yazmıştım öncelerde
forumu takipten sınıfta kaldınız
Bugünlük 2 sazan yeter sonra daha tutarız:queen:
vakit bol
bende merak ediyorum ama o zincirin yağı az mı olmuştu sanki nezuhahha ben hala modifiye yaptıgımız çay bardagını merak ediyorum
iyide patron bunun özel mesajı var msn si var belki ordan demişlerdir diye düşündüm ben neyse hadi sazan tutarak stres attın ya tebrik ederim:mrgreen:
bende merak ediyorum ama o zincirin yağı az mı olmuştu sanki ne![]()
iyide patron bunun özel mesajı var msn si var belki ordan demişlerdir diye düşündüm ben neyse hadi sazan tutarak stres attın ya tebrik ederim:mrgreen:
bende merak ediyorum ama o zincirin yağı az mı olmuştu sanki ne![]()
güzel bi buluşma oldu emeği geçenlere teşekkürler:rendeer:
bazı dostlara uyarılarımız olcak tabe:mrgreen: