[MT İstanbul]09.ocak.2008 Ataköy Kavaklı Park Da Buluşalım

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
:queen::queen::queen::queen::queen: Emin abı bu ne dıyo bizeeee :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
zuhahha ben hala modifiye yaptıgımız çay bardagını merak ediyorum
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen::queen::queen::queen: Emin abı bu ne dıyo bizeeee :queen::queen::queen::queen::queen:

canım benim sıkma canını:)
sen de 4. leventteymişsin. gel sana bizim kulede bi öğlen tatlı/kahve ikram ediyim.
nası fikir?
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
siz hiç speed fight'a binen ghost rider gördünüzmü????ben dün gördüm vallaha :mrgreen:

güzel buluşmaydı .. teşekkürler arkadaşlar bu sogukta üşenmeden motorlarıyla gelenlere +1000 de benden ...
Resimlerde kendini göstersene olum.. Biz nerden bilelim gittin mi gitmedin mi bizi mi kekliyosun.. Hoş ben Vural dan başka kimseyi göremedim ya olsun :cherry:
laptop alonca terfi ettin dimi, ilk buluşmada sorarım ben sana, aklın varsa yalnız gelme:queen:
Yalnız gelmem kumamla birlikte gelirim ben :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Resimlerde kendini göstersene olum.. Biz nerden bilelim gittin mi gitmedin mi bizi mi kekliyosun.. Hoş ben Vural dan başka kimseyi göremedim ya olsun :cherry:

Yalnız gelmem kumamla birlikte gelirim ben :p

sen beni göremedin ya offff ((:) başka bişey demiyorum :queen::queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
bak bak bak bak acık adres vermıo ki gelmıyım dıe uyanık abim benım :))))) dur bırasdan bı pm atcem :)...
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
zuhahha ben hala modifiye yaptıgımız çay bardagını merak ediyorum

Abi onun adı motorcu çayı değilmiydi :queen: :queen: :queen:
Birisi espiri yapmıştı kahkahanın şiddetinden kavaklı parkın kavakları sallanmıştı :queen: :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Abi onun adı motorcu çayı değilmiydi :queen: :queen: :queen:
Birisi espiri yapmıştı kahkahanın şiddetinden kavaklı parkın kavakları sallanmıştı :queen: :queen: :queen: :queen:

kuzen ((:) dur heyecanlandırma milleti ((:) bi görsünler ondan sonra yorum yaparız :queen::queen: kimde acaba resim
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
iş çıkışı gelicem diye yazmıştım öncelerde
forumu takipten sınıfta kaldınız:)

Bugünlük 2 sazan yeter sonra daha tutarız:queen:
vakit bol
iyide patron bunun özel mesajı var msn si var belki ordan demişlerdir diye düşündüm ben neyse hadi sazan tutarak stres attın ya tebrik ederim:mrgreen:
zuhahha ben hala modifiye yaptıgımız çay bardagını merak ediyorum
bende merak ediyorum ama o zincirin yağı az mı olmuştu sanki ne :p
 
Katılım
18 Kas 2007
Mesajlar
239
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iyide patron bunun özel mesajı var msn si var belki ordan demişlerdir diye düşündüm ben neyse hadi sazan tutarak stres attın ya tebrik ederim:mrgreen:
bende merak ediyorum ama o zincirin yağı az mı olmuştu sanki ne :p

stresin bi zararı daha işte bak ne kötü bişi:)

benim terazi hassas merak etme, ayarı kaçmaz:cat:
:)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
evet arkadaşlar biraz geç oldu ama en sonunda dün akşamı beraber yaşaya arkadaşlardan biri olarak bizi bir araya toplayan deli mavii ( kemal ) arkadaşıma teşekkür ederim.

rola ( yusuf ) beraber geldik ataköye biraz geç kaldık ama trafik çok yogundu birde ataköyün içinde abartısız 30 dakka dolandık yeri bulmak için baya zor oldu bizim için ama.

anadolu yakasında oturanlar olarak hep beraber kalktık burakta bizimle geldi yolda unkapanı dedi ama gkn önden gidince buragı yarı yolda bırakmış gibi olduk özür diliyorum :p

gkn ve mhrrm bizden önde gitselerde biz daha sakin yavaş yavaş gidelim dedik herzamanki gibi bu arada yağan yağmur çok güseldi donuma kadar ıslandım :p ve şu anda hastayım :(

ama bizden önde giden mhrrm ve gkn ye teşekkür ederim gece gkn beni aradı evdemisiniz vardınız mı eve diye çok teşekkür ederim sizlere

resimleri aldık almasınada rola ( yusuf ) daha bişi eklememiş msn den alıcaz arıkın

ve son olarak gelemeyen arkadaşlar artık tophane sizi paklar :p

adımız yazılmış zaten gitmemk olmaz ordayım öpüyorum herkesi muck muck sapıkmıyım acaba ben ne P:p:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst