Necdet abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yada baba mı demeliydim
Şimdi durum böleya
"Canlarım ben geldimmmmmm saat geç ama napim yeni eğitim bitti öğlen ders 2:30 da başlıyo akşam da 10:30 da bitiyo thy uçuş eğitim başkanlığında ders alıyoruz 15 gün böle sonra uçuşlar olcak ozaman aktim olunca hep sizle olcam görün bak"
AMA
değiştirebilirim yani
27.06.1984 YANİ BENİM TAM DOĞDUĞUM GÜN oluyoki ben aranızda olmayı yeğlerim olucamda galiba bi öğretmenimle konuşucam izin verirse o gece yanınızda pasta kesmek isterim duygulu anlar falan çünkü kerpeye gidemiyorum o kesin ama dersten 1-2 saat önce çıkmaya izin alırım sanki oke olsunmu böle necdet abiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ve sevgili mt üyeleri?:queen: