[Mt - Istanbul] 02.07.2006 - Avrupaya Gidiyonuz & Geliyonuz

Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
tuncel abim o gördüğüm fiyat açık büfe fiyatımı benmi yanlış gördüm eğer açık büfeyse bu adamlar kesin büyük zarar etti bizim nasıl yediğimizi bilmiyor galiba bunlar mt çekirge sürüsü gibidir ortalıkta bişey bırakmaz :queen: :queen: :queen:
SAYGILAR
MUSTAFA
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
destinyofrock' Alıntı:
Necdet abiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii yada baba mı demeliydim :p

Şimdi durum böleya
"Canlarım ben geldimmmmmm saat geç ama napim yeni eğitim bitti öğlen ders 2:30 da başlıyo akşam da 10:30 da bitiyo thy uçuş eğitim başkanlığında ders alıyoruz 15 gün böle sonra uçuşlar olcak ozaman aktim olunca hep sizle olcam görün bak"
AMA
değiştirebilirim yani
27.06.1984 YANİ BENİM TAM DOĞDUĞUM GÜN oluyoki ben aranızda olmayı yeğlerim olucamda galiba bi öğretmenimle konuşucam izin verirse o gece yanınızda pasta kesmek isterim duygulu anlar falan çünkü kerpeye gidemiyorum o kesin ama dersten 1-2 saat önce çıkmaya izin alırım sanki oke olsunmu böle necdet abiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ve sevgili mt üyeleri?:queen:

baba dersen öldürüm seni amca de dayı de dede de ama baba deme:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-MUSTURAKİ-' Alıntı:
tuncel abim o gördüğüm fiyat açık büfe fiyatımı benmi yanlış gördüm eğer açık büfeyse bu adamlar kesin büyük zarar etti bizim nasıl yediğimizi bilmiyor galiba bunlar mt çekirge sürüsü gibidir ortalıkta bişey bırakmaz :queen: :queen: :queen:
SAYGILAR
MUSTAFA
:p :cat: :cat: :cherry: sen cok yasa emi..bizimkiler bi dalarsa oraya saat 10 da bişi kalmaz..:p hemde o fiyata..:p tuncel üstad bence herkes gelirken 2-3 poğaça bişi getirsemi acaba:silent: :cherry:
S&S
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
sahinhakan04' Alıntı:
Askolsun abilerim ben niye adımı göremedim. Yazınsana benide be
Yaw hani biz yaşlıyız da görmüyos sana noluyo.. 7 numarasın ya:p ilahi sahin:cat:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yaw bu arada bende geliyomuşum ayrıca +1 varmış bende o kim yaw +1 ben çıkaramadım:silent:
inş. pazar hep beraberiz topiğe destek vermek lazım herkes duysun açık büfe 8 ytl ise adamlar battı ben sabah kahvaltıda dolu dolu 3 tabak yerim bi kere açık büfeden kovulmuştum:p
nese fiyatı sölemeden önce düşünselerdi:queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
abi resimleri ekledin ağızımdan sular akmaya başladı ne olcak bu halim:cherry:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
-MUSTURAKİ-' Alıntı:
tuncel abim o gördüğüm fiyat açık büfe fiyatımı benmi yanlış gördüm eğer açık büfeyse bu adamlar kesin büyük zarar etti bizim nasıl yediğimizi bilmiyor galiba bunlar mt çekirge sürüsü gibidir ortalıkta bişey bırakmaz :queen: :queen: :queen:
SAYGILAR
MUSTAFA
Yaw açık büfe fiyatı, biz hizmet için var olmuş bir kuruluşuz:p da..haklı olabilebilirsin mustafa onun için.
Arkadaşlar lütfen açık büfe kahvaltısına gelirken kahvaltınızı yapında gelin:queen:

(şaka yaaaw aç gelin aççç)
 

007

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
1,000
Havuz gördüm resimlerde mayoda mı alsak acaba...:queen::queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben anlamam alırım 2 poğaca nolur nolmaz.:mrgreen: daa olmadı tuncel üstadın eve çökerim..:mrgreen:
S&S
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
alper_tim' Alıntı:
yaw bu arada bende geliyomuşum ayrıca +1 varmış bende o kim yaw +1 ben çıkaramadım:silent:
inş. pazar hep beraberiz topiğe destek vermek lazım herkes duysun açık büfe 8 ytl ise adamlar battı ben sabah kahvaltıda dolu dolu 3 tabak yerim bi kere açık büfeden kovulmuştum:p
nese fiyatı sölemeden önce düşünselerdi:queen: :queen:
Alpercim tek gezmene gölüm elvermedi bende birini bul diye +1 yazdım yanlız gelmeeee.:queen:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
bu arada tuncel abi saat yazılmamış kaçta gelicez nerde buluşma olucak napıcaz :silent:
ayrıca msn i açarsan seviniceemm:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper_tim' Alıntı:
bu arada tuncel abi saat yazılmamış kaçta gelicez nerde buluşma olucak napıcaz :silent:
ayrıca msn i açarsan seviniceemm:queen:
blockladı seni tuncel abin.. dedi bana..:p sana yok bulusma filen cezalısın sen.:p
S&S
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
necdet' Alıntı:
abi resimleri ekledin ağızımdan sular akmaya başladı ne olcak bu halim:cherry:
Necdet bunlar eksik olanlar daha zengin büfe olacak bizim için.(BEYLİKDÜZÜ BELEDİYE BAŞKANLIĞININ KATKILARI İLE)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tunoka' Alıntı:
Necdet bunlar eksik olanlar daha zengin büfe olacak bizim için.(BEYLİKDÜZÜ BELEDİYE BAŞKANLIĞININ KATKILARI İLE)
üstad seninde bu deriiiin ilişkilerin yani..:bounce: :wiinkk:
S&S
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
371
tuncel abim fix menümü açık büfemi 1.sayfada fix menü yazıyo eğer açık büfeyse bence sen topiğin adını değiştir mesala sabah kahvaltısı açık büfe hemde 8 ytl diye bak ozaman topik nası iş yapıyo :mrgreen: :p :mrgreen:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
-MUSTURAKİ-' Alıntı:
tuncel abim fix menümü açık büfemi 1.sayfada fix menü yazıyo eğer açık büfeyse bence sen topiğin adını değiştir mesala sabah kahvaltısı açık büfe hemde 8 ytl diye bak ozaman topik nası iş yapıyo :mrgreen: :p :mrgreen:
Tamam kardeş uyarın için teşekkürler.Fix menü diğer günler içinmiş.Pazar günü açık büfe.

Arkadaşlar kahvaltı sonunda süpriz vaarr...
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
tuncel abi komtan'a pm attım, rica ettim topiği taşıması için.
beklicez:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
lespaul geliyon dime akşama donduma vaa:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst