Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 28 May 2006
- Mesajlar
- 209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aloooooo abiler bende varımmmmm sakın beni atlamayın. Rodajımda bitti .Saat ve yer ve mekan artık farketmezzzzzzz
Tuncel Abi, Paşa'mın hemen altına da beni liste başı olarak yazarsan sevinirim. LesPaul (Paşa Jr. veya Paşacık şeklinde)zuhtupasa' Alıntı:vaaaay tuncel üstadıım..
Gün, saat, yer vs. farketmez. Sen nereye dersen gelirim..:cat:
Hadi özletme kendini en yakın tarihe yap organizasyonu...:queen:
Tek ricam olabilir uygun görürsen listebaşı olmak isterim..:wiinkk: Sanada bu kadar nazım gecer herhalde canım..:cherry:
S&S
LesPaul' Alıntı:Tuncel Abi, Paşa'mın hemen altına da beni liste başı olarak yazarsan sevinirim. LesPaul (Paşa Jr. veya Paşacık şeklinde)![]()
![]()
alikara' Alıntı:Nereye gidiyoruz? Ne zaman gidiyoruz?
Neyse önemli değil. Tuncel Abi gelin dediyse geliriz
alikara+1 olarak.
Üzgünüm kardeş ama yanıldın BEYLİKDÜZÜ burası..NicemaN' Alıntı:o resmin olduğu parkı iyi bilirim bayağı bi eskiden giderdim ataköy de yeri yanılıyormuyum yoksa ??
tunoka' Alıntı:Üzgünüm kardeş ama yanıldın BEYLİKDÜZÜ burası..
tunoka' Alıntı:Arkadaşlar, Liste yapmaya başladık bilginize..
Gerenk yok Paşam listebaşı..zuhtupasa' Alıntı:E herhalde yaz demicez dimi..![]()
S&S
+1 siz olmaz biliyon dime..ALPERRR' Alıntı:benide ekleyin listeye kurstan cıkınca gelirim hemen.