[Mt - Istanbul] 02.07.2006 - Avrupaya Gidiyonuz & Geliyonuz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aloooooo abiler bende varımmmmm sakın beni atlamayın. Rodajımda bitti .Saat ve yer ve mekan artık farketmezzzzzzz
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
selam arkadaşlar
konuyla alakasızım ama resimdeki yerin görüntüsünü çok sevdim.burası neresi acaba istanbula geldiğim zaman bir ara gitmek isterim buraya
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
zuhtupasa' Alıntı:
vaaaay tuncel üstadıım..

Gün, saat, yer vs. farketmez. Sen nereye dersen gelirim..:cat:
Hadi özletme kendini en yakın tarihe yap organizasyonu...:queen:
Tek ricam olabilir uygun görürsen listebaşı olmak isterim..:wiinkk: Sanada bu kadar nazım gecer herhalde canım..:cherry:
S&S
Tuncel Abi, Paşa'mın hemen altına da beni liste başı olarak yazarsan sevinirim. LesPaul (Paşa Jr. veya Paşacık şeklinde):p :p
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
avrupa yakasında her yere gelırım...
asya yakasında geç kalmazsam gelirim:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
LesPaul' Alıntı:
Tuncel Abi, Paşa'mın hemen altına da beni liste başı olarak yazarsan sevinirim. LesPaul (Paşa Jr. veya Paşacık şeklinde):p :p


tamam bende gelcem ama masamı iyicene donatıp resim çekersen :cherry:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
tamam kardeş sana özel masa..(martıların göremiyeceği bi yerden) :)
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Nereye gidiyoruz? Ne zaman gidiyoruz?
Neyse önemli değil. Tuncel Abi gelin dediyse geliriz :)
alikara+1 olarak.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
alikara' Alıntı:
Nereye gidiyoruz? Ne zaman gidiyoruz?
Neyse önemli değil. Tuncel Abi gelin dediyse geliriz :)
alikara+1 olarak.

o ali hoşgeldin tuncel abi bişey patlatacak herkes merak içinde zaten:queen:
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
200
Hoşbulduk hoşbulduk :)
Tuncel Abi böyle bir başlık var dedi. Ben de bir selam vereyim dedim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw patlatsın artıkda hasretgiderlim..:wiinkk:
S&S
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
o resmin olduğu parkı iyi bilirim bayağı bi eskiden giderdim ataköy de yeri yanılıyormuyum yoksa ??
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
NicemaN' Alıntı:
o resmin olduğu parkı iyi bilirim bayağı bi eskiden giderdim ataköy de yeri yanılıyormuyum yoksa ??
Üzgünüm kardeş ama yanıldın BEYLİKDÜZÜ burası..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
tunoka' Alıntı:
Üzgünüm kardeş ama yanıldın BEYLİKDÜZÜ burası..


o abi burası süper görünüyor donduma de vaar gördüğüm kadarıyla:queen:
daha ne olsun bu ara bu 3buluşma noktası beylikdüzü tarabya ve kadıköy
vay be nefes almak yok:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
E herhalde yaz demicez dimi..:p
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün galatadayım temmuz 2 beylikdüzü haftaya salı tarabya kalender tepesi çok yogunum yazın abi benide yazın

göksel+1
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst