[Mt - Istanbul] 02.07.2006 - Avrupaya Gidiyonuz & Geliyonuz

Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
donniedarko' Alıntı:
tuncel abi iyi akşamlar ne bu ya da vinci şifresi gibi :queen: geziye heyecan katmaya çalışıyoruz galiba :cat: bence son dakikaya kadar söylemeyin yeri
Söyleyemiyeceğim zaten hazırlanması birass sürecek...
Yanlız burda mekanın önemi yokk..Önemli olan motor gezisi sonunda dinlenme(mekanda)tanışma,muhabbet ve dönüş gezisi...(motorcu yol yapar oturmaz):cat:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
546
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
avrupaya mı gideceğiz, ne zaman ben pasaportu yenilemeliyim:p :p :p
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
tuncel abi, birşeyler ayarladınız, hatta belki programı da oturttunuz ama, şöyle bi denize girsek de fana olmazdı hani:)

necdet abi darılmak ne demek:) ama dondurma borcunu unutmam haberin olsun, fil hafızası var bende:queen:
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
tuncel abi benide liste yaparsan ekle kesin gelicem :cat: yengeye çok selam :rendeer:
 
Katılım
10 May 2005
Mesajlar
755
ben ve o(skullhunter) da varız..
o daha bilmio ama kandırırım ben onu:queen: :queen:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
teror' Alıntı:
tuncel abi benide liste yaparsan ekle kesin gelicem :cat: yengeye çok selam :rendeer:
Ne demek gelcem...Ev sahibiyiz davet mi bekliceniz.Mecbur geleceksiniz ve organize içindesiniz..
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
abzah +1'e orada olacaktır :)

gizli lerleri severim ben eheheheh..
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
tunoka' Alıntı:
Ne demek gelcem...Ev sahibiyiz davet mi bekliceniz.Mecbur geleceksiniz ve organize içindesiniz..

ok abi ne görev verirsen başım üstüne.Ben senin mekanı tahmin ediyorum sanki ama abi eğer orasıysa yani bizim mekanı diyorsan sabahları brunch açmışlar kahvaltı çeşitleride zenginmiş ama fiyatı bilmiyorum malesef.dur abi senin msn ye eklim bi isteğin olunca arama :cat: :rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
302
tunoka' Alıntı:
Mekan tespiti yapıldı detaylar görüşülüyor,bilahere açıklanacak


Abi detaylar görüşülüyor dedin ya bişi sorucam ;

Topluca bir yere gittiğimizde yeme-içme v.s. fiyatlarda kuruş indirim olmaması garip değilmi?
30-40 kişi birden nereye gidersen git bi indirim alırsın her türlü.
Bu toplu gezilerde indirim alınmaması benim çok hoşuma gitmiyor açıkcası.
Detayları konuşurken bu konuda da birşeyler yapmanızı rica edicem.

Motorcu bu tür yerlerden yapacağı tasarrufla benzin alıp daha çok gezmeyi sever, bilirsin :)

Saygılar,
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
ataper' Alıntı:
Abi detaylar görüşülüyor dedin ya bişi sorucam ;

Topluca bir yere gittiğimizde yeme-içme v.s. fiyatlarda kuruş indirim olmaması garip değilmi?
30-40 kişi birden nereye gidersen git bi indirim alırsın her türlü.
Bu toplu gezilerde indirim alınmaması benim çok hoşuma gitmiyor açıkcası.
Detayları konuşurken bu konuda da birşeyler yapmanızı rica edicem.

Motorcu bu tür yerlerden yapacağı tasarrufla benzin alıp daha çok gezmeyi sever, bilirsin :)

Saygılar,
Bizim avrupada yaplıan bütün organizasyonlarda indirim yapılmıştır bildiğim kadarıyla karşıda yapılanlardada yapılıyodu ben bir çok gezide olduğunu biliyorum ama arada olmadığıda olmuştur.Bu konuda merak etmeyin tunoka abi bu konuyu mekan sahibiyle muhakkak görüşmüştür yada görüşecektir.Ben mekanı biliyorum çok nehiz ve güzel bir yer o konuda endişeniz olmasın saygılar:cat: :rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ergin ben semaver :) alıyorum yanıma bende geliyorum yazdır benide listeye beraber çay:) içicez olum sözün vardı gizleriz resimleri sen merak etme
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ben gelmem resim çekmeden rahat yemek bile yiğemiyorum
utanıyorum yemek yerkene:queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçi ergin bizim 2 temmuz ve 15 haziran sonra çarşamba galata heycanlı geceler kuşagı var ona denk gelmesek :)
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
necdet' Alıntı:
ben gelmem resim çekmeden rahat yemek bile yiğemiyorum
utanıyorum yemek yerkene:queen:
Yok yok kardeş dua et cep ile çektim yerdeki DHA kamerasınıda kullanabilirlerdi..:p
Sadece MT biliyo seni (ne çok yemek yediğini)70 milyon henüz hazır değil bu habere...:bounce:

ashes' Alıntı:
gerçi ergin bizim 2 temmuz ve 15 haziran sonra çarşamba galata heycanlı geceler kuşagı var ona denk gelmesek :)
2 temmuza denk getirmiyelim o zaman,neyseki 15 haziran geçti..Birde Çarşamba olmamasında fayda var diye bir öneri aldık değerlendirilecek..:cat:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vaaaay tuncel üstadıım..

Gün, saat, yer vs. farketmez. Sen nereye dersen gelirim..:cat:
Hadi özletme kendini en yakın tarihe yap organizasyonu...:queen:
Tek ricam olabilir uygun görürsen listebaşı olmak isterim..:wiinkk: Sanada bu kadar nazım gecer herhalde canım..:cherry:
S&S
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
zuhtupasa' Alıntı:
vaaaay tuncel üstadıım..

Gün, saat, yer vs. farketmez. Sen nereye dersen gelirim..:cat:
Hadi özletme kendini en yakın tarihe yap organizasyonu...:queen:
Tek ricam olabilir uygun görürsen listebaşı olmak isterim..:wiinkk: Sanada bu kadar nazım gecer herhalde canım..:cherry:
S&S
Yaw Paşam Dino gezi tertiplerde liste başına dinoları yazmazmı. :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst