[Mt - Istanbul] 02.07.2006 - Avrupaya Gidiyonuz & Geliyonuz

Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
1,561
oooo topic almış başını gitmiş yaww...
allah zeval vermesin muhabbetin kıralı burada... haydi bakalım tarih yavaş yavaş belli olursa ve izin tarihime gelmesse çok çok güzel olacak...
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
komtan duyurulara taşımış sağolsun:cat: teşekkür ederiz kendisine.
herkesi bekliyoruz:):cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Açık büfe kahvaltı mı?.. Mekan sahibi yaptığı hatanın farkında değil :) Benim kahvaltım filmlere bile konu olabilecek dehşettedir :)
Şöyle diyelim o zaman: "Abi listeye bi ara demonicdreams+1 yazar mısın?"
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen sabah 5 te gel. ee anca doyarsın..:mrgreen:
S&S
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
zuhtupasa' Alıntı:
sen sabah 5 te gel. ee anca doyarsın..:mrgreen:
S&S
doğru söyledin walla dün kerpede bile zor doydum hatta doymadım her yerde bişiler yedim:queen: :queen:
ben doymuyorum paşammm biri beni durdursunnnnn:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper_tim' Alıntı:
doğru söyledin walla dün kerpede bile zor doydum hatta doymadım her yerde bişiler yedim:queen: :queen:
neeeeeee hemde heryerde yedin ha..:p yandık yandık..:cherry: :p
S&S
 
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
tuncer abı bu mekan beylıkduzunde aksamları toplandıgımız yer degıl mı.??
teror un yaş gununu kutlamıstık.....cok guzel bır yer...:cat:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
batuhan35' Alıntı:
tuncer abı bu mekan beylıkduzunde aksamları toplandıgımız yer degıl mı.??
teror un yaş gununu kutlamıstık.....cok guzel bır yer...:cat:
evt dostum tam orayı ayarlamış tuncel abi yemekleri bize yeticek mi acaba çekirge sürüsü gibiydik dün biliyosun:queen: :queen: :queen:
evt paşam sen yanmadın mekan yandı wallaa ben uyardım açık büfe olmasın dedim amaaa:queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak diger tarafada yazdım sn böle yemege devam edersen önce beni geccen sonrada seni kimse artcı olarak almıcak..:mrgreen:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Kas 2005
Mesajlar
472
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tunoka abi ve diğerleri
Biraz heyecanlı davrandım, acele karar verdim. Pazar günü için başka bir planım, hatta verilmiş bir sözüm vardı benim. Listeye ismimi yazdırıpta gelmemek olmaz. Beni silerseniz sevinirim. O gün benim için de yiyin olur mu?

Offf yaa!.. ne denirdi bu durumlarda?.. Hah.. tamam!.. LANET OLSUN
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
194
Tunoko abi yaz benide yaz:cat:
Paşam sen rahat ol ben de ordayım alperin yedikleri ayrıntılarıyla sana yine ispiyonlayacağım:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen bilmezsin onu 2 arada 1 derede götürür alper malı..:p
S&S
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne beylikdüzü mü şimdiden yalan oldu..neyse tekirdağ yolları göründü bana o zaman:))
iyi haftasonları arkadaşlar......
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecerken ugrarsın sen dayanamazsın..peril..:p
S&S
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
paşam bu kahvaltıya gelmeyenin ya parası yok yada aklı:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
len öle deme ya bizde gelemezsek..:p
S&S
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Millet daha kendine gelemedi Kerpe gezisinden sonra:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst