- Katılım
- 29 Eki 2008
- Mesajlar
- 1,737
Bu spordan anlayan var mı aramızda? Şööyle topa falso falan verebilen birileri?
Turgay sen de bowlingden benim gibi çakmıyosundur kesin. Beceriksiz seni!![]()
olm ben motordan ve futboldan başka bişiden anlamam
Bu spordan anlayan var mı aramızda? Şööyle topa falso falan verebilen birileri?
Turgay sen de bowlingden benim gibi çakmıyosundur kesin. Beceriksiz seni!![]()
olm ben motordan ve futboldan başka bişiden anlamam![]()
güzel etkinlik.belki katılabilirim![]()
pek başaramadığım ama buna rağmen oynarken süper dejarj olduğum bir oyun dönem dönem insanını sağa sola bişiler fırlatması gerekiyor en iyi yöntem bowling yıkılsın labudlar kaybolsun lavuklar çırpınsın tavuklar diyorum ve bende geliyorum
gelir o gelir öyle topların içine parmak sokmasını sever o:queen::queen::queen::queen:
Tamer abi bide saat versen hani:cherry:Yoksa siz gelin ben hep ordayım mı diyosun?
Paşam saat verdik ya 19:30 diye. :cherry:
Buradan Yeşil Mavi, Drift Religion, Vat 69 gruplarına sesleniyorum. Tophane istemezük dediniz alın size başka mekanda etkinlik. :queen:
Görmemişim abi malum saat:mrgreen:
Grup derken?:cherry:
Gelmeye çalışıcam abi belli olmaz söz vermiyim.
Yok mu bizim MT istanbul'un güzide grupları. Demek bilmiyorsun, sen şiddetle kınıyorum.
--> Etkinliğe katılmayacakların mesajlarını etkinlik düzenleyen kişi silme ya da değiştirme hakkına sahiptir.
--> Etkinlik esnasında güvenliğiniz için lütfen kaskınızı takınız.
--> Forum kuralları için tıklayınız.![]()
Erhanım civanım senin karnın acıkmış!
Futbola benzer bişey bu bowling ama orda topun peşinde 22 kişi koşuyo bunda ise 1 kişi koşuyor diğer 21 kişi geyik yapıyor! :cherry:
Erhanım civanım senin karnın acıkmış!
Futbola benzer bişey bu bowling ama orda topun peşinde 22 kişi koşuyo bunda ise 1 kişi koşuyor diğer 21 kişi geyik yapıyor! :cherry:
abi halimden sen anlıon vallahi![]()
peki delikten bahsedilmiş bu topta patlamıomu nası bişi![]()