[MT İstanbul] 01 Kasım 2008 Cumartesi BOWLING'e gidiyoruz.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi tüm Mt bu kadarmıyız yarın akşam hep birlikte gidelim eylenelim.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılanlara iyi eğlenceler :)
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
pek başaramadığım ama buna rağmen oynarken süper dejarj olduğum bir oyun dönem dönem insanını sağa sola bişiler fırlatması gerekiyor en iyi yöntem bowling yıkılsın labudlar kaybolsun lavuklar çırpınsın tavuklar diyorum ve bende geliyorum
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
olm ben motordan ve futboldan başka bişiden anlamam :)

Motordan hadi neyse de futboldan hiç çakmıyosun. Yoksa GS ile ne işin olurdu! :queen:

güzel etkinlik.belki katılabilirim:)

Selim bayadır görüşemiyoruz. Gelirsen çok sevinirim kardeşim.

pek başaramadığım ama buna rağmen oynarken süper dejarj olduğum bir oyun dönem dönem insanını sağa sola bişiler fırlatması gerekiyor en iyi yöntem bowling yıkılsın labudlar kaybolsun lavuklar çırpınsın tavuklar diyorum ve bende geliyorum

Samet seninle de görüşemedik bir süredir. Hatta en son yolda karşılaşmıştık karşılıklı ama geçip gitmiştik. :p

Valla görüşemediğim arkadaşlarımın bu denli ilgi göstereceğini bilseydim konu başlığını çok daha önce açardım. :mrgreen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
gelir o gelir öyle topların içine parmak sokmasını sever o:queen::queen::queen::queen:

:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:Of be Gürkan abi bowling topundan neler çıkardın ya:rendeer:

Tamer abi bide saat versen hani:cherry:Yoksa siz gelin ben hep ordayım mı diyosun?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Tamer abi bide saat versen hani:cherry:Yoksa siz gelin ben hep ordayım mı diyosun?

Paşam saat verdik ya 19:30 diye. :cherry:

Buradan Yeşil Mavi, Drift Religion, Vat 69 gruplarına sesleniyorum. Tophane istemezük dediniz alın size başka mekanda etkinlik. :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Paşam saat verdik ya 19:30 diye. :cherry:

Buradan Yeşil Mavi, Drift Religion, Vat 69 gruplarına sesleniyorum. Tophane istemezük dediniz alın size başka mekanda etkinlik. :queen:

Görmemişim abi malum saat:mrgreen:

Grup derken?:cherry:

Gelmeye çalışıcam abi belli olmaz söz vermiyim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Görmemişim abi malum saat:mrgreen:

Grup derken?:cherry:

Yok mu bizim MT istanbul'un güzide grupları. Demek bilmiyorsun, sen şiddetle kınıyorum. :p


Gelmeye çalışıcam abi belli olmaz söz vermiyim.

--> Etkinliğe katılmayacakların mesajlarını etkinlik düzenleyen kişi silme ya da değiştirme hakkına sahiptir. :p
--> Etkinlik esnasında güvenliğiniz için lütfen kaskınızı takınız. :p
--> Forum kuralları için tıklayınız. :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yok mu bizim MT istanbul'un güzide grupları. Demek bilmiyorsun, sen şiddetle kınıyorum. :p




--> Etkinliğe katılmayacakların mesajlarını etkinlik düzenleyen kişi silme ya da değiştirme hakkına sahiptir. :p
--> Etkinlik esnasında güvenliğiniz için lütfen kaskınızı takınız. :p
--> Forum kuralları için tıklayınız. :p

:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
yaw 1 gün bakmıorum siteye neler diosunuz yaw!

hay kerem kadar başınıza taş düşssün!!!
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Kerem başımıza Şerın Ston kadar taş düşsün daha iyi. :) Evet seni de bekliyoruz.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Erhanım civanım senin karnın acıkmış! :)

Futbola benzer bişey bu bowling ama orda topun peşinde 22 kişi koşuyo bunda ise 1 kişi koşuyor diğer 21 kişi geyik yapıyor! :cherry:
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
aslında qüzel ßi düşünce bowling çok eglencelidir ßide çekişmeli ise sonu daha güzel oluyor ama malesef özel nedenlerden dolayı katılamıyorum. katılan arkadaslara şimdiden bol eğlenceler
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Erhanım civanım senin karnın acıkmış! :)

Futbola benzer bişey bu bowling ama orda topun peşinde 22 kişi koşuyo bunda ise 1 kişi koşuyor diğer 21 kişi geyik yapıyor! :cherry:

abi halimden sen anlıon vallahi :p

peki delikten bahsedilmiş bu topta patlamıomu nası bişi :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Anqela bir dahaki sefere o zaman. Başka başka etkinlikler de düzenleyeceğiz. Yeter ki sağlığımız sıhhatimiz elversin. :)

abi halimden sen anlıon vallahi :p

peki delikten bahsedilmiş bu topta patlamıomu nası bişi :p

Evet, topların üzerinde bri takım delikler mevcut. O deliklere parmaklarımızı özenle yerleştiriyoruz, sokmuyoruz yani. :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst