[MT İstanbul] 01 Kasım 2008 Cumartesi BOWLING'e gidiyoruz.

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Arkadaşlar kış sezonuna girmiş bulunmamızdan ötürü yavaş yavaş kapalı mekanlara geçiyoruz. Uzun zamandır bowling oynamıyorum. Sizlerle birlikte böyle bir buluşma gerçekleştirirsek çok eğlenceli olacağını düşündüm.

Bowling oynadıktan sonra ardından birlikte kararlaştıracağımız bir cafeye gidip muhabbete orada devam edebiliriz. Bu konuda önerilerinize açığız.

Tüm MT, eş dost hısım akraba yarınki buluşmaya davetlidir.

Aşağıda buluşma yeri ile ilgili bilgiler mevcuttur.

Yer : PROFİLO Alışveriş Merkezi Time out Bowling Merkezi
Alışveriş merkezinin ücretsiz kapalı otoparkı mevcuttur.
Otoparktan girince hemen sağda motosikletler için ayrılmış yer mevcuttur.
Adres : Profilo Alışveriş Merkezi Cemal Sahir Cad. No: 33 Mecidiyeköy
Saat : 19:30

Danışma :(535) 741 78 00 Adres tarifi. vb. yardım için bana bu numaradan ulaşabilirsiniz.

Yer tarifi: Mecidiyeköy Ali Sami Yen Stadyumu'na vardığınızda ana cadde üzerinde tam karşıya geçince sokaktan içeri giriniz. Sokak girişlerinde Profilo Alışveriş Merkezi'ne ait yönlendirme tabelalar mevcuttur.

Timeout Bowling Salonu İstanbul'un en büyük bowling merkezi olup, 20 lane mevcuttur. İstanbul Bowling Spor Klübü sporcuları antrenman ve maçlarını bu salonda gerçekleştirmektedir. Ayrıca bu salon her yıl Avrupa çapında düzenlenen İstanbul Bowling Open turnuvasına ev sahipliği yapmaktadır.

Oyun Ücreti : 1 kişi 9 YTL
İçecek fiyatları : Kola 4,25 YTL, Nescafe 4,50 YTL, Çay 3 YTL


 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
ahh beeee..... motorum kazalı olmasaydı koşa koşa gelirdim:pr::pr::pr:
herkese şimdiden iyi eğlenceler...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ayberk çok geçmiş olsun. Bir ara gelip senin şu yemeklerden yiycem. İndirim yapmazsan köşe yazımda kötülerim dükkanını valla! :)
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
tamercim yarın akşam başka bir sözüm var gelicek arkadaşlara iyi eglenceler yarın akşam beyoglundayım :wiinkk:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Abi o zaman niye öneri için açtığım konu başlığında kalabalık yaptın? :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Kerem'e söylüycem senin alnını öpsün! :queen:

Kerem gelmezse ben de onun alnını öperim! :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Kafa göz yarmayız umarım. Valla ben biraz acemisiyim bu işlerin! :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ordayım tamer abi çokk eylencezz.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
Ayberk çok geçmiş olsun. Bir ara gelip senin şu yemeklerden yiycem. İndirim yapmazsan köşe yazımda kötülerim dükkanını valla! :)


yemeklerden dediğin sadece ÇİĞ KÖFTE be kardeşim...ama 10 numaradır hani...indirim olayına gelinceeeee;.........sen gel düşünürüz:bounce::queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
gelinmezmi kanka ayıpsın katılım fazla olursa süper olur

yanlız ben oynamayı hiç sevmem hiçte bilmem :salut: seyri daha güzel NBA gibi :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
yemeklerden dediğin sadece ÇİĞ KÖFTE be kardeşim...ama 10 numaradır hani...indirim olayına gelinceeeee;.........sen gel düşünürüz:bounce::queen::queen::queen:

senin mekana bi ara gezi düzenlemek lazim ıceberk abi:queen::queen: organizetörümüze söyleyelim alper beye:p:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Seyir meyir yok kardeşim gelin tokuşturalım kemikleri.

Geeel vatandaş geeel! bowlinggee gel! :)

Akabinde bi kafeye gidip geyik yapıcaz. Kaçanı pompalıyla kovalıyoruz dimi Kemal? :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bu spordan anlayan var mı aramızda? Şööyle topa falso falan verebilen birileri?

Turgay sen de bowlingden benim gibi çakmıyosundur kesin. Beceriksiz seni! :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst