- Katılım
- 4 Şub 2008
- Mesajlar
- 330
arkadaşlar merhaba işlerimin yoğunluğunda dolayı siteye giremiom
ibrahim abi yeni motorun hayırlı olsun güle güle bin tekerlerin düz bassın haftaya inşalla bede geilirim ıslatmaya şimdi iş icabı silivrideyim yarın çalışcam
en yakın zamanda tekrara görüşmek dileğiyle
ibrahim abi yeni motorun hayırlı olsun güle güle bin tekerlerin düz bassın haftaya inşalla bede geilirim ıslatmaya şimdi iş icabı silivrideyim yarın çalışcam
en yakın zamanda tekrara görüşmek dileğiyle