[MT-İST] 08.03.2008 19:00 da Tophanede PASTA Yiyeceğiz toplantısı

Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
abı hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela göstermeden hep güzel günlerde kullanmanı nasıp etsın rüzgar seninle olsun :rendeer::cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
İbrahim hayırlı olsun paşam..Daha yeni haberim oldu yaw.:silent:.

Tekerin düz bassın..Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
Yok abi sağol.versende binmem yeni aldın daha.
bi çayını içmeye geliriz artık.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi hayırlı olsun valla şindiden kazasız belasız eeee kaçarın yok test istermmmm:)

sağol burak kardeşim hele bi o gün gelsinde bakarız :mrgreen:

Hayırlı uğurlu olsun biraz eski kasa umarım sorun çıkarmaz.:rendeer:

tsk ederim yok eskı kasa olsa bıle bı sıkıntı yok bakıma sokucam ondan sonra cillop gıbı cıkıcak

abı hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela göstermeden hep güzel günlerde kullanmanı nasıp etsın rüzgar seninle olsun :rendeer::cat:

sağol kardeşim iyi dileklerin için tsk ederım :rendeer:

İbrahim hayırlı olsun paşam..Daha yeni haberim oldu yaw.:silent:.

Tekerin düz bassın..Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:rendeer:

sağol murat abi olsun ya önemlı değil :)

allah sevdıklerıne bağışlasın demısın askeremı gıdıyorum :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Waaaayyy yere bakan yurek yakan senii

Hayırl olsun allah kaza bela vermesin inşallah
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol harbi :wiinkk: inş. cümlemize
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Evet sımcık motoru test ettım abılerım - ablalarım COK MANYAK PİŞEYDİ YAaaa Ucuyodu resmen 10 numara kus gıbımdı ah ah ALLAH NAZAR DEYDIRMESIN , ALLAH KAZASIZ BELASIZ SURSLER NASIP ETSIN INSALLAH

Bulusmaya İZMİR VE CEVRE MTLERDE BEKLENİR CUNKU 9 katlı PASTA ALCAKKKK :queen: En alltan 8 benı gerı kalanı sızın :queen: Afiyet olsun :....
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok cnm abartma :p

hımm 1 hafta kaldı :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
değdi değdide hadi neyse :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:p çakarlar sağlam cnm çok şükür :) arka kuyruk tan cok ufak bır parca kırılmış artık salı sabahı bakıma sokuyorum o zaman kapattırırım :queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
vayy baba hayırlı ugurlu olsun .. selcuk soylemişti . selamımı iletmiştir umarım .. kazasız belasız günlerde kullanman dilegi ile tekrar hayırlı ugurlu olsun .. biraz geç yazdım ama iş güç malüm şimdi kısmet oldu
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol kardeşim tsk ederim evet söledi selcuk slmını :cat: bende sana söylemiştim ama :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kanka soyledi soylemez olurmu ...

arka kuyrukla ugraşma ... stund bike yapalım biz onu ... plastik çekici kapıp geliyorum .. depoya şekil verecem yeniden,, oturup deker yapacez ((((((:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehueheu hadı gel gelmıyen ne olsun bekliyorum :cherry:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
ibrahim abi yeni düldül ün hayırlı olsun :rendeer: darısı benim başıma ::pembe::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst