[MT-İST] 08.03.2008 19:00 da Tophanede PASTA Yiyeceğiz toplantısı

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
İbrahim abımın işi nedeniyle bulusma 1 hafta ertelendi

08.03.2008 de Tophanede İST - MT cumartesi gunu saat : 19.00 ...


Evet bildiginiz üzere GeCe__ (ibrahim) abım gectıgımız gunlerde SUZUKİ SRAD 750 bir canever aldı ve bunun şerefine hafta sonu ıslatma solenı yapcez :queen::queen: Bulusma TOPHANEDE NARGILEM CAFEDE SAAT : 7 DE TATLILARIMIZI yiyip tatlı konusup Motoru ıslatmak ıcın denıze atcaz :queen::queen::queen:

Buda canavarın resmi ;



KATILANLAR ;

1- CRAYZKEKOSU
2- GeCe__
3- GKN
4- Pınarr
5- ERDİNCPOLAT
6- ROLA
7- HASANPİNAR0532
8- EMİN_ARİKOGLU
9- JESSE
10- İSTBURAK
11- ARRGH
12- TANSELÖZTÜRK
13- İHSANHAKAN
14- METEHAN
15- MARV
16- MHRRMKPNR
17- NİRENGİ74
18- D C R
19- jACKAAN
20- EMVTEC
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
allla alla ben bu motoru taksim de gördüm sankii bu nasıl motor dedim kendi kendime bunu denize atsan batmaz bu beee

ama tatlı olayını sevdim herhafta bir motor ıslatıyos artıkın tatlılar beleş oleyyyyy
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
tekerin düz bassın GeCe. Allah kaza bela vermesin. bak benimde ağzım sulandı :D yeni bi kampanya başlatıom arkadaşlar. her hafta 1 kişiyi motosikletlendirelim. ne demiş atalarımız ne kadar motosiklet o kadar tatlı :D
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen: bu ne ya şaşırdım :queen: crayzboyone sağol kardeşim düşünceli cocuk :)

ya henüz resım cekemediğim için topik açamamıştım bağışlayın :p

allahın iziniyle aldık öle bi canavar tekerimiz düz bassın yere sağolun arkadaşlar tsk ler. ani oldu ama :)

denızemı atıcaksıınz :mrgreen: o zaman benıde atmanız lazım :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun o zaman... Kazasız belasız bol km'ler... en kısa sürede resimleri eklersin İnsallah.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
ibrahim motorun hayırlı olsun,haftasonları şehirdışında olduğum için gelemiyorum sizlere iyi eğlenceler,
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağun arkadaşlar ümmet abi tsk ler ne demek.

fakat kardeşlerim bu cumartesı ınanın olmaz bunu öteki cumartesiye alalım 10 gün öncesinden plan yaptım bağışlayın :silent:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Her buluşmaya gelen Gece, eminim kendi buluşmasına da gelir.. Yoksa gelirim diyip gelmez mi :queen:

Hadi hayırlı uğurlu olsun.. Pasta yemek için bende varım tabiiki.. :)

sağun arkadaşlar ümmet abi tsk ler ne demek.

fakat kardeşlerim bu cumartesı ınanın olmaz bunu öteki cumartesiye alalım 10 gün öncesinden plan yaptım bağışlayın :silent:

Okumadan içime doğmuş benimde iyimi :queen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
İbrahim hayırlı olsun güle güle kullan güzel makina hee dikkat et valla bunlar motorla seni atarlar valla denize
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ay koptum yaa pınar :mrgreen::queen:

ya inan olsun 10 gün öncesınden plan yaptım, ama ötekı cumartesıye atalım kusura bakmayın tm söz pastalı olucak hemde :bounce:

bu arada tsk ler...

İbrahim hayırlı olsun güle güle kullan güzel makina hee dikkat et valla bunlar motorla seni atarlar valla denize

sağol dostum :cat: atarlarsa benıde atmaları lazım zaten :p
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ibrahim hayırlı olsun, eski olmasına rağmen güzel motordur srad750,benim ilk motorumdu kendileri:)
yormayan bir oturma pozisyonu vardır, uzun yooluçok sever, 2 el yedek parçasıda istemediğim kadar vardır:)
bu makina acıbademden bikardeşin motoruydu sanırım, yazın starbucks ta bi kahveiçmişliğğimiz var kendisiyle, motoru oldukça temizdi o zaman bi iki çatlak dışında..
umarım ii bi ikili olursunuz beraberce uzuuun uzuun yollar yaparsınız taa ki daha iyisini alana kadar:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol gkn evet acıbademden bı arkadaştan aldım çok araştırdım zaten suzukıcıydım içten ben, sonunda kavuştum eskı olması benım için önemlı değil yol tutuşu o güven verişi cok tatlı helekı hızı :cat:daha once zaten cok kez bınmıstım arkımda vardı o yuzden yabancısıda pek değilim yavaş yavaş gıttıkce alısıyoruz işte alalh kaza bela vermesın bizlere :rendeer:

99 model 2001 trafiğe çıkışlı enjeksiyonlu 150 hp :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Arkadaslar biliyorsunuz, ben de motorumu yeni aldim. Fakat bu haftasonu sehir disinda olmak durumundayim. Bir hafta sonra bulusma tertiplenir ve beni tebrik edersiniz diye dusunurken GecE__' de plani oldugu icin bu haftanin bulusmasinin bir sonraki haftaya ertelenmesini rica etmis. Bence isabet olmus valla. O hafta gelirim, beni de tebrik edersiniz. :) :) :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Evet Topıc 1 hafta ılerı alındı ... İnşallah işi olan yoktur :( sorcam zaten bazı degerlı abılerıme ablalarıma ... İbrahim abim yaktın beni :queen:

Pasta yecez ehehehe ....
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şşşşş aktif :p :mrgreen::cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Evet evet, bir hafta ertelensin ve 8 Mart'ta bulusalim. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst