[MT-İST] 08.03.2008 19:00 da Tophanede PASTA Yiyeceğiz toplantısı

Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
:queen: bu ne ya şaşırdım :queen: crayzboyone sağol kardeşim düşünceli cocuk :)

ya henüz resım cekemediğim için topik açamamıştım bağışlayın :p

allahın iziniyle aldık öle bi canavar tekerimiz düz bassın yere sağolun arkadaşlar tsk ler. ani oldu ama :)

denızemı atıcaksıınz :mrgreen: o zaman benıde atmanız lazım :cherry:

hayırlı olsun İbrahim abi tekerin düz bassın:cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ibrahim kardeş öncelikle hayırlı olsun diyelim

allah kaza bela vermesin:rendeer:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
been anlamadım herkez hayırlı olsun dıo barı gelcenızse ısmını yazın :queen: Ordada hayırlı olsun deyın :D:D:D Ellerınızden opmusem ...
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun İbrahim. :cat: Haftasonu işlerim olduğu için buluşmaya katılamayacağım herkese iyi eğlenceler. :wiinkk:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
ibrahim abi bi tur verirsen gelirim:p

o değilde şaka amaçlı emin e bi başlık söyledim başlık çok tuttu:)
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hayırlı uğurlu olsun. Allah kaza bela göstermesin(hepimize de)

Güle güle kullanın.
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
cenaver bnim nicki yanlış yazmışsın olum yedim seni hasanpinar0532 değil hasanpinar0537 olacak vaaaaooooovvvv::angry2::::angry2::
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
cenaver bnim nicki yanlış yazmışsın olum yedim seni hasanpinar0532 değil hasanpinar0537 olacak vaaaaooooovvvv::angry2::::angry2::

:queen::queen: Bisey olmes be abiii ne olcak altı ustu bı kac rakam :queen::queen: BEnı yıcekmıs :queen:
1-) benı yıcek kapesteye sahıp deılsın yesen 1 yıl yemek yıyemessın :queen:
2-) Ben senı yerım tam tersı olur :cherry: :queen::queen: Adı ustunde canvar ..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun güzel kardeşlerim :rendeer: allah herkesın gönlüne göre versın.

tüğce evet yenı motorum :)

gelende gelmıyende sağolsun ama pasta olucak :queen:

marv sağol dostum ne başlığıımz o ya bilmemki versemmı acaba bı tur :p
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
abi hayırlı olsun valla şindiden kazasız belasız eeee kaçarın yok test istermmmm:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst