Ortama cabuk mu ayak uydurdum nedir.yavrum benim :queen:...........
Hayırlı olsun,kazasız sürüşler dileğiyle.......
:queen: bu ne ya şaşırdım :queen: crayzboyone sağol kardeşim düşünceli cocuk
ya henüz resım cekemediğim için topik açamamıştım bağışlayın
allahın iziniyle aldık öle bi canavar tekerimiz düz bassın yere sağolun arkadaşlar tsk ler. ani oldu ama
denızemı atıcaksıınz :mrgreen: o zaman benıde atmanız lazım :cherry:
hayırlı olsun İbrahim abi tekerin düz bassın:cat:
cenaver bnim nicki yanlış yazmışsın olum yedim seni hasanpinar0532 değil hasanpinar0537 olacak vaaaaooooovvvv::angry2::::angry2::
ibrahim abi bi tur verirsen gelirim
o değilde şaka amaçlı emin e bi başlık söyledim başlık çok tuttu![]()
eczanelerde satılan baslıkmı o:queen::queen::queen:
ibrahim abi bi tur verirsen gelirim
o değilde şaka amaçlı emin e bi başlık söyledim başlık çok tuttu![]()
eczanelerde satılan baslıkmı o:queen::queen::queen: