- Katılım
- 12 Ocak 2007
- Mesajlar
- 907
abı hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela göstermeden hep güzel günlerde kullanmanı nasıp etsın rüzgar seninle olsun :rendeer::cat:
abi hayırlı olsun valla şindiden kazasız belasız eeee kaçarın yok test istermmmm![]()
Hayırlı uğurlu olsun biraz eski kasa umarım sorun çıkarmaz.:rendeer:
abı hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela göstermeden hep güzel günlerde kullanmanı nasıp etsın rüzgar seninle olsun :rendeer::cat:
İbrahim hayırlı olsun paşam..Daha yeni haberim oldu yaw.:silent:.
Tekerin düz bassın..Allah seni sevdiklerine bağışlasın..:rendeer:
değdi değdide hadi neyse :mrgreen:
çakarlar sağlam cnm çok şükür
arka kuyruk tan cok ufak bır parca kırılmış artık salı sabahı bakıma sokuyorum o zaman kapattırırım :queen:
ibrahim abi yeni düldül ün hayırlı olsun :rendeer: darısı benim başıma :embe::