[MT-İST] 08.03.2008 19:00 da Tophanede PASTA Yiyeceğiz toplantısı

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
arkadaşlar merhaba işlerimin yoğunluğunda dolayı siteye giremiom
ibrahim abi yeni motorun hayırlı olsun güle güle bin tekerlerin düz bassın haftaya inşalla bede geilirim ıslatmaya şimdi iş icabı silivrideyim yarın çalışcam
en yakın zamanda tekrara görüşmek dileğiyle
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
hayırlı uğurlu olsun artık buluşmalara söz veripte gelmemezlik yapmazsın heralde?Allah kaza bela vermesin bi buluşmada anadolu yakasında istiyoruz burdada ıslatalım.çünkü tophaneye gelemiyecem malesef işim var o gün
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
ibrahim abi hayırlı olsun yeni motorun güle güle kullan gelmeye çalışıcam bende ıslatmaya ins. :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağolun ark lar tsk ederim beklerim hepinizi, tabi ya pasta var :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ibrahim, haftaya biz ailece geliyoruz, pastayı ona göre al::winkwink
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok ben sülale boyu alıcaktım zaten :queen: gelin gelin hepinize yeter :cherry: burdanda birşey istiyen varmı :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MT den gelenlere yüzde 10 indirim :bestmt:::shake2::
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
evet evet gelmek istiyoruz sana ibo (((((((((((((:) muhareeme yeni bişeyler alacaz eskilerinden pek sıkılmış deforme olmuş :mrgreen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hahahah gelmediğiniz kabahat cnm :)

cem şu xenon işini sonuçlandır bana bu akşam ok
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
ibrahim abi hayırlı uğurlu olsun sonunda tam canavar almışsın helal sana taa eskişehirlerden tebrikler valla bi anlık deliliğe bakar bakmışın buluşmanın orta yerinde 26 plaka bi sl görebilirsin hazırlıklı ol ona göre....:):queen:

selam ve saygılarla...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sağol kardeşim gelirsen sevinirim eski sl cılerden kım kaldı :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Sulale boyu Pasta anca bana yeter canım :cherry::queen: Ben o pastaları alırmıyım o para bı benım elıme gecsınde ::winkwink::winkwink 1 ay daha foruma gırmem :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
para ne işine yarıyacak boşver al pasta sen :cherry:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Selçuk hadi bakalım canlandır bu topiği,başlığa tarih koyda arkadaşlar görsünler artık beş gün kaldı.
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abim tmm erhan abıye dıyımde guzel bı baslık yapsın abım yada mod abılerıme...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
başlığın benimle hiç bir alakası yoq oda güzel :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
750, canaver, patnos, srad, suzuki, yesil
etiketlere bak
gece olm, etiketlerde varsın sen başlıkta olmasan ne olur:)

keşke o gün arabada dinletmeseydim mazotçuyu:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst