Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Gokhan Sahin, ben motorla 155 KM/H tek kişi gördüm. Bu motor 140 KM/H çok rahat görüyor ve istediğin kadar 140 km hız ile hiç zorlanmadan gidersin. GV 250 sınıfının en güçlüsü, 250 cc. de daha iyisini bulamazsın, ben motosiklet hayatıma çinlilerle başlamştm, şimdi o günlere acıyorum hem param gitti hem de vaktim, bu motor harika bişey, akranları gibi vibrasyon problemi felan yok. Ayrıca racing motora sahip olması, benim için vazgeçilmez bi özellik, yalnız gt250r den şanzımanı farklıdır, onu cruiser yapan da odur zaten. Ayrıca görüntüsü de çok güzel ve nispetten cüsseli. Maddiyat sorunun yoksa çinlilere ve diğer akranlarına bulaşma, kesinlikle al.
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
198
arkadaşlar benim gt 250 de 9000-9500 devirde motor tekliyor bir türlü çözemedik bilgisi olan varmı
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
arkadaşlar benim gt 250 de 9000-9500 devirde motor tekliyor bir türlü çözemedik bilgisi olan varmı

Belirli devir aralıklarında meydana gelen motor yığılması devir düşmesinin nedeninin genelde CDI ateşleme ünitesinden kaynaklandığını daha önce bir çok defa site içi paylaşımlardan okumuştuk.Ancak bu sıkıntı 5000 - 6000 devir civarında genel olarak ortaya çıkıyordu.Benimki bir fikir servisle paylaş istersen...

CDI ateşleme ünitesi...
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Kullananlara sormak istediğim 250 cometle uzun yol çokmu zor olur? Malum ön camı ve grenajı yok,rüzgar çok yoruyor mu? Gv düşünmüyorum çünkü gördüğüm kadarıyla onunda son hızı düşük.

Selam! Ufak bir örnek - geçen hafta sonu eşim artçı olarak, GT250R ile Şirinceye gittik, 250KM yol yaptık, motor tık demedi.. 9200 KM yol yaptım şimdiye kadar, ve hiç sorun çıkarmadı..

Rüzgar konusunda: Kapalı kaskın varsa dert değil, ama "takke" tarzı ise rahatsız edebilir. Gerçi senin sorun naked versionu içindi, 250R nin ön camı var, ama çok birşey fark etmiyor :)
Aslında rüzgarın faydası bile oluyor, pozisyon olarak öne yatık kullanıldığından hızlandıkça eldeki yük azalıyor.
Yaklaşık 80km'den itibaren ellerde bir yük kalmıyor.

-turgut
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
bugun Hyosungcu arkadaşlarla boğazda buluştuk, güzel zaman geçirdik muhabbetin dibine vurduk.

size bir kaç resim:

dsc03032st8.jpg


dsc03031qw1.jpg


dsc03033qz2.jpg


dsc03046xi2.jpg




ve istinyeden boğaz manzaraları :

dsc03057ow6.jpg


dsc03059fz7.jpg
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
hiçde haberimiz yok buluşmalar felan :p
eyongun bugün bizi niye ektiği belli oldu, bizde sticker çalışmalarıyla kafa bulmak için bekledik kendisini :mrgreen:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
183
Hyosung'cular buluşuyor da, Karion kardeşleri de katılabiliyor mu? Race olmayınca fazla gazlanmıyo malum:)
 
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
11
ya arkadaşlar bişi sorcam bu hyo hakkında... bugün öncel motora gittim ve ilk defa bir hyo ya bindim... ancak bindiğim 250r modelinde (ikinci el sıfırı yoktu..) bir şey dikkatimi çekti.. ön aksamındaki elektirik kabloları devir saatinin yanında apaçık görünüyordu.. bağlantıları falan bu hepsinde boylemi (eğer böyleyse elektrik kabloları suyla temas ettiğinde kısa devre yapmıomu??) yoksa benim baktığım ikinci el olduğu ve sahibinin oraları biraz kurcalamasından mı kaynaklnıor.. bilgilendirirseniz sevinirim... :silent:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
327
Hyosung'cular buluşuyor da, Karion kardeşleri de katılabiliyor mu? Race olmayınca fazla gazlanmıyo malum:)

olur mu abi karionlar da vardı buluşmada, kapımız tüm hyosunglara, hatta tüm motosikletlere açıktı..


ya arkadaşlar bişi sorcam bu hyo hakkında... bugün öncel motora gittim ve ilk defa bir hyo ya bindim... ancak bindiğim 250r modelinde (ikinci el sıfırı yoktu..) bir şey dikkatimi çekti.. ön aksamındaki elektirik kabloları devir saatinin yanında apaçık görünüyordu.. bağlantıları falan bu hepsinde boylemi (eğer böyleyse elektrik kabloları suyla temas ettiğinde kısa devre yapmıomu??) yoksa benim baktığım ikinci el olduğu ve sahibinin oraları biraz kurcalamasından mı kaynaklnıor.. bilgilendirirseniz sevinirim... :silent:


yok yok o kablolar sıfırında da var..
kısa devre olayı olmadı şimdiye kadar yıkanma esnasında..
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
herkese selam..

uzun süredir yazamayan fakat hyosugn başlığının ve genel anlamda sitenin müdavimlerinden biri olarak , özellikle hyosung 250 modelerinde 5-6 arkadaşa önayak oalrak motor aldırmış ve gene isteyen herkese yardımcı olamak isteyen biri oalrak herkese yenilere eskilere selam olsun.

BBRR, abican nasılsın iyisin umarım. motoru satmışsın , hayırlısı olsun fuarlarda görüştümüzde zaten diyorduns atıcam die. cox la nası lrahat ettinmi. ben kask işini motoru alınca halledicem. du bakalım. bende snein gibi gt 650 düşünmeye başladım. nedersin belki alır gelirim yanına :D sende bi döversin beni motor figuruyle :)) abican kendien dikaket.

jakob, selam dostum..ikimizin de dönüşü hayırlı olsun forumumuza :D ve tabi iyeni gv250 in.gene vazgeçememişsin hyo dan .noldu er6-n ler felan..nese hayırlısı olsun. yamahanı öpüyorum hergün arada birde sıkılınca çıkıyorum.. onu aratıyormu gv yoksa daha hızlı olduna mutlumusun :D kendien dikkatet.. gelemedim de yanına forseasona..ordamısın hala.

arkadaşlar .. herkese tekrar selam. İTU ye yolu düşen gelmek isteyen herkesi bekler ,geleni de ağırlarım.. buundan böle daha sık forumdayım ..

bu arada geziden de haberim yoktu..gökhanın kulağını çekmek lazım unuttu bizi :D umarım b isonraki geziye grşürüz tüm hyo severlerle.. motor alamadık die biraz küsmüştük cemiyete ama,işte tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış ..inş dönüşmüz iyi olur :D
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
169
iyilerini az biraz biliyoruz da gv250nin kötüleri için bi zahmet iki satır birşey yazıverin arkadaslar.
650 hayalini 2-3 sene erteleyip 250ile başlıcaz sanırım bu işe

arkadaslar bir de gv250nin 2. el piyasası hakkında bilgisi olan varsa birşeyler yazabilir mi ?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selam..

arkadaşlar .. herkese tekrar selam. İTU ye yolu düşen gelmek isteyen herkesi bekler ,geleni de ağırlarım.. buundan böle daha sık forumdayım ..

dostum bende itüdeyim bi ara görüşelim belki beni comet almaktan vazgeçirir r a terfi ettirirsin :queen: :queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Selam! Ufak bir örnek - geçen hafta sonu eşim artçı olarak, GT250R ile Şirinceye gittik, 250KM yol yaptık, motor tık demedi.. 9200 KM yol yaptım şimdiye kadar, ve hiç sorun çıkarmadı..

-turgut

Peki artçı olarak eşininde görüşlerini alalım :) Bakalım arkada oda rahatmıydı?
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
MCN1.jpg


MCN 'de çıkan habere göre GT1000, GT1000R ve GV1000 ile 450 Supermoto modelleri 2008 yılında yollara çıkıyormuş.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ne bilim abi HFC de duyurduk buluşmayı 10 gün öncesinden..
sen üye değilmisin?

İstanbulun ilk Hyosung motor sahiplerinden birisin ve HFC ye üye değilsin...şaşırdım valla komtan...:silent:



aşağıda çete reisi var sinsi sinsi bakıyor...yandan yandan...biz gel desek yüzümüze bakmaz...Hyosungcu kankalarını bulunca nasılda neşelenmiş...bi buluşmayada katıl be...:cherry:




dostum bende itüdeyim bi ara görüşelim belki beni comet almaktan vazgeçirir r a terfi ettirirsin :queen: :queen:

vay İTÜ cü tayfa demek burda...Beni İTÜ ye yakınlaştıram nedenler şunlar...

Kabataş Ticaret Lisesindeyken hem Gümüşsuyundan önünden geçerdim...

4 yıl Maslak Işık Kolejde çalıştım...İTÜ lü hocalarımız Üniversiteye gelirdi...hepsi İTÜ kökenliydi ...

Yiğenim İTÜ mühendisliği bitirdi...

şu an çalıştığım işyeri Maçka İTÜ kampüsünün tam karşısında...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
İstanbulun ilk Hyosung motor sahiplerinden birisin ve HFC ye üye değilsin...şaşırdım valla komtan...:silent:

mete_han hem motosiklet.net 'te hem HFC 'de üyeliğim site adminlerindne daha eski, bunlar derin mevzular :bounce:

MT 'ye 2003 yılında biraz takılmış, 2006 'ya kadar aktif olmamıştım. Tarih tekerrürden ibaret derler :wiinkk:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442

resimde Eyongun oturuşuna baksana .. sanırsın kral artur :cherry: ..

şaka bir yana ülkemizdede marka fun kulüpleri oluşması gayet iç açıcı ...ülkemizde harley ve vespa fun kulüpleri vardı bu şekilde bir hyo fun kulüp kuran ve yaşatmak için elinden geleni yapan olcay kardeşimi tebrik ederim.. yaza süpriz kamp çalışmaları içindeler hyo sahiplerini güzel süprizler bekliyo benden demesi ..

bu arada 2002 yılından beri aralıksız bir hyo sürücüsü olarak en kıdemlilerden biriyim ..övünmek gibi olmasın :p ...halada aynı motoru kullanmaktayım arada başka markalar ve hyonun başka modelini alsamda rx yoldaşım gibi oldu
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst