- Katılım
- 2 Mar 2007
- Mesajlar
- 34
arkadaşlar haziran temmuz gibi bi makina almak isitorum gv250 cok hosuma gitti aslında gonul 650 istior ama cok zorlar büççeyi sanırım bu gv 250 nasıl bi makına kulllanan pek yok galıba yorum yazan yok fazla we bu makınanın son hızı nedir 250 r ile aynı motor war sanırım o zman onlar 175 son yapıormuş.nediorsunuz yorumlarınızı beklıorum teşşekkurler