herkese selam..
uzun süredir yazamayan fakat hyosugn başlığının ve genel anlamda sitenin müdavimlerinden biri olarak , özellikle hyosung 250 modelerinde 5-6 arkadaşa önayak oalrak motor aldırmış ve gene isteyen herkese yardımcı olamak isteyen biri oalrak herkese yenilere eskilere selam olsun.
BBRR, abican nasılsın iyisin umarım. motoru satmışsın , hayırlısı olsun fuarlarda görüştümüzde zaten diyorduns atıcam die. cox la nası lrahat ettinmi. ben kask işini motoru alınca halledicem. du bakalım. bende snein gibi gt 650 düşünmeye başladım. nedersin belki alır gelirim yanına

sende bi döversin beni motor figuruyle

) abican kendien dikaket.
jakob, selam dostum..ikimizin de dönüşü hayırlı olsun forumumuza

ve tabi iyeni gv250 in.gene vazgeçememişsin hyo dan .noldu er6-n ler felan..nese hayırlısı olsun. yamahanı öpüyorum hergün arada birde sıkılınca çıkıyorum.. onu aratıyormu gv yoksa daha hızlı olduna mutlumusun

kendien dikkatet.. gelemedim de yanına forseasona..ordamısın hala.
arkadaşlar .. herkese tekrar selam. İTU ye yolu düşen gelmek isteyen herkesi bekler ,geleni de ağırlarım.. buundan böle daha sık forumdayım ..
bu arada geziden de haberim yoktu..gökhanın kulağını çekmek lazım unuttu bizi

umarım b isonraki geziye grşürüz tüm hyo severlerle.. motor alamadık die biraz küsmüştük cemiyete ama,işte tavşan dağa küsmüş dağın haberi olmamış ..inş dönüşmüz iyi olur
