Herkese merhabalar
bugün motorsikletime ilk bakımı istinye motorda yaptırdım. Reklam yaptığım düşünülemesinden korkuyorum ama yine bir kaç detay yazmadan edemeyeceğim. çünkü; artık bence bu forumu hyosung bayi ve servisi olarak s adece istinye motor takip etmiyor. Bu nedenle diğer bayi ve servis çalışanları nasıl bir hizmet beklediğimizi nelerden memnun kaldığımızı tecrubelerimizi yazdıkça görecekler diye düşünüyorum. İstinye motorun servis bölümünde görevli Murat bey ilk olarak periyodik yapılması gereken işlemleri yaptı. Bana da ayrıntıları izah ederek. Motoru nasıl temizlemem gerektiğini sorduğumda yine pek samimi bir şekilde aklımda hiç soru kalmayacak şekilde bana motorumu nasıl (zarar vermeden ) temizleyeceğimi gösterdi. İşlerinin çok yoğun olmasına rağmen yaklaşık bir saat süren tüm bu işlemleri yaparken sorularımdan hiç sıkılmadan güleryüzlü bir şekilde benimle ilgilendi. Ben çok etkilendim.
yaklaşık 1100 km. devirmiş bulunuyorum. motorumun üzerinde yapmayı planladığım şu an için iki değişiklik var birinci eksoz ufak bir operasyon istiyor. diğeri ise kuyruk (çamurluk) bu değişiklikleri yapan, yada araştıran arkadaşlar var mı ? Global motor bu konuda hala bir açıklama yapmış değil ve bu konuda olumlu yada olumsuz global motordan bir dönüş bekliyoruz
Yakıtla ilgili deneyimlerim ise şunlar;15 .06 . 2006 tarihinde motorsikletimi teslim aldım. ve şu ana kadar 4 kere depo fulledim.
İlk depo ile 306 km. 0 - 306 arası
2. depo ile 404 km. 306 - 710
3. depo ile 395 km . 710 -1105
Netzo motorsikletin hayırlı uğurlu olsun . aramıza hoşgeldin

Bu arada benimm motor da siyah ve şöyle bir olumsuz tarafı var çok çabuk çiziliyor ufak tefek çizikler bile sırıtıyor.
motorsikletimle ilk vukuatım yaklaşık 45-50 cm'den benzin deposunun üstünü disk kilidini düşümem oldu .bayağı yüksek bir ses çıktı ve kesin deponun eğildiğini düşündüm amam şükür çizik bile olmadı. Nasıl mı oldu bence nazar motoru yıkayıp parlattıktan sonra otoparkın önüne kuruması için çekmiştim. ve çok dikkat çekiyordu. Aksi taktirde disk kilidinin elimden kayıp düşmesi bence imkansız birşey...
Jakobine ben de diğer arkadaşlar gibi hyocuların buluşmasına tabii ki çoook katılmak istiyorum ancak biliyorsunuz benim ehliyetim yok ve şu an sadece hafta sonları sabah 5-12 arası kullanabiyorum motorsikletimi trafik polislerine yakalanmamak amacıyla. aslında şu ana kadar trasher in dediği gibi kaskımı ve montumu giyerek kullandığım için polislerin pek tepkisi almıyorum ama çarşamba ve akşam hala kara veremedim gelemezsem aklım hep orda olucak.
ayrıca Yolda bir hyosung gördüğümde bile dehşet heyecanlanıyorum. 23 tanesini bir arada görmeye kalbim dayanamaz herhalde
