MT bilgisayar oyun severler

Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
bu başlığı görünce kendimi yaşlanmış hissettim yaklaşık 3 yıl önce enson cod 2 oynamıştım 2 yıl önce most wanted oynamıştım ve bitincede daha da bilgisayar oyunu ne aldım ne oynadım nede takip ettim hey gidi günler diyorum :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
47
Pc de ilk oyun oynadığım zaman sene 92 ydi ve sonrasında Nintendoda buubble bubble oynadığım günler geldi birden aklıma... Bir ara haber sitelereinde duke nukem for ever çıktı dediklerinde gözlerimden yaş geldiğini hatırlarım 20 sene sonra en gıcırından bir duke nukem piyasadaydı vay beee. Hey gidi günler heyyy.
 
Katılım
15 Nis 2010
Mesajlar
19
SBK X oynuyorum arasıra :) M.TUNA(TR) nickim bir nick gördüm o gün koptum CBRkebapçıRR :D
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Selam oyun cemaati. :p

Max Payne 3 ten haber alan var mı? Ne zaman çıkıcakmış?
 
Katılım
18 Haz 2010
Mesajlar
473
Team fortress 2 yaklaşık 2 ay önce ücretsiz oldu ilgilenenlerin dikkatine.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
2,175
Güzel konu :) ben CRYSİS hastasıyım, CRYSİS , CRYSİS WARHEAD, şimdide CRYSİS 2, az önce oynuyordum :p, tabi Türkçe olması çok büyük artı (en azından mevzuyu anlıyorsun :p) Cod mw2 de oynuyorum ama CRYSİS 2 favorim :queen:
yalnız sistem gereksinimleri çok fazla. 2 sene önce Casper almıştım 2.4 ghz, 4gb ram. 1gb (512 ayrılmış) ekram kartı, MW2 son ayarda oynuyorum ama Crysis 2 yemiyor :cherry:
araba oyunlarında ise Shift gerçekten süper çok gerçekçi yapmışlar, öyle 200 le viraj dönülmüyor, 200 le giderken 30 mt durmuyor :cherry:, klavyeden oynanmıyor zaten oyun kolu ya da direksiyon lazım, gayet başarılı :cat:
Peki var mı oyun öneren Cyrsis tarzı bir oyun?

---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:15 ----------

ih5rvn.jpg
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
CRYSiS muhteşem bir oyun.Hele hele ben yaşlardaki biri için bu oyun süper ötesi.Ancak ne varki oynun 2 ci versiyonunu hiç tutmadım.CRYSiS-1 de ki kolay kullanım yolları ve tuşları yok.Hani derler ya herşeyin ilki hep bize iyi gelir diye.Ben CRYSiS-2 de de birincisindeki performansı beklerdim.
 
Katılım
30 Eki 2010
Mesajlar
355
Arkadaşlar bana tavsiye edebileceğiniz bir motosiklet oyunu varmı ? gp yada cross iç varketmez


pc özellikleri: ıntel(r)core(tm)2duo CPU T6400 @2.00GHz
4.00GB ddr 3 Ram
NVIDIA GeForce 9600m ekran kartı
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
crysis 3 geliyor...
artık iki kalmadı...
gerçi yeni aldığım bilgisayarda ekran kartı bile yok...tümleşik kullanıyorum...
ps3'e devam....
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Arkadaşlar bana tavsiye edebileceğiniz bir motosiklet oyunu varmı ? gp yada cross iç varketmez


pc özellikleri: ıntel(r)core(tm)2duo CPU T6400 @2.00GHz
4.00GB ddr 3 Ram
NVIDIA GeForce 9600m ekran kartı

SBK'X i denemeni öneririm. Sanırım kaldırır gibi, emin değilim. Sitesinden bir bak.


Buarada CRYSİS2 resmen rezalet. Baydı beni, bildiğin oynayamıyorum. İlk oyun da böyleydi, bi süre sonra hep aynı dala vere... Aynı düşmanlar... Bitiremedim baygınlıktan, okadar atmosfer kayboluyor ki oyunda...
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
29pvgab.jpg


Kontrol mükemmel :):)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Hiç oyuncu kalmadı mı burada? Max Payne 3 biraz hayal kırıklığı oldu benim için.Kurgusu daha önce oynadığımız Max Payne'lere pek benzemiyor.

Oyunu sırf ismi için oynadım desem yeridir.Ama güzel yanlarıda yok değil.Misal grafikler kusursuz!Gerçekten şahane grafikleri var.

Özelliklede vurulma efektleri çok gerçekçi olmuş.Zaman bulduğunuzda indirip oynamanızı tavsiye ederim.

Bir diğer oyun ise Alan Wake.Oyunun senaryosu alışılmışın biraz dışında.Aksiyon oyunu sevenler için biraz bayık gelebilir.

Ama kurgu olarak çok beğendim.Çünkü Max Payne 1 ve 2 nin kurgusunu yazan Sam Lake'ye ait.Bu oyunuda tavsiye ediyorum. :cherry:

Battlefield 3 te hayal kırıklığı oldu diyebilirim.Grafikler gerçekten çok güzel sanki savaşın gerçekten içindeymişiz gibi izlenim yaratıyor.

Ama gel gelelim oyun çok kısa sürede bitti.Ben daha uzun sürmesini beklerdim. :pale:
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
Hiç oyuncu kalmadı mı burada? Max Payne 3 biraz hayal kırıklığı oldu benim için.Kurgusu daha önce oynadığımız Max Payne'lere pek benzemiyor.

Oyunu sırf ismi için oynadım desem yeridir.Ama güzel yanlarıda yok değil.Misal grafikler kusursuz!Gerçekten şahane grafikleri var.

Özelliklede vurulma efektleri çok gerçekçi olmuş.Zaman bulduğunuzda indirip oynamanızı tavsiye ederim.

Bir diğer oyun ise Alan Wake.Oyunun senaryosu alışılmışın biraz dışında.Aksiyon oyunu sevenler için biraz bayık gelebilir.

Ama kurgu olarak çok beğendim.Çünkü Max Payne 1 ve 2 nin kurgusunu yazan Sam Lake'ye ait.Bu oyunuda tavsiye ediyorum. :cherry:

Battlefield 3 te hayal kırıklığı oldu diyebilirim.Grafikler gerçekten çok güzel sanki savaşın gerçekten içindeymişiz gibi izlenim yaratıyor.

Ama gel gelelim oyun çok kısa sürede bitti.Ben daha uzun sürmesini beklerdim. :pale:

Need for speed The run en sevdiğim nfsdi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst