Hiç oyuncu kalmadı mı burada? Max Payne 3 biraz hayal kırıklığı oldu benim için.Kurgusu daha önce oynadığımız Max Payne'lere pek benzemiyor.
Oyunu sırf ismi için oynadım desem yeridir.Ama güzel yanlarıda yok değil.Misal grafikler kusursuz!Gerçekten şahane grafikleri var.
Özelliklede vurulma efektleri çok gerçekçi olmuş.Zaman bulduğunuzda indirip oynamanızı tavsiye ederim.
Bir diğer oyun ise Alan Wake.Oyunun senaryosu alışılmışın biraz dışında.Aksiyon oyunu sevenler için biraz bayık gelebilir.
Ama kurgu olarak çok beğendim.Çünkü Max Payne 1 ve 2 nin kurgusunu yazan Sam Lake'ye ait.Bu oyunuda tavsiye ediyorum. :cherry:
Battlefield 3 te hayal kırıklığı oldu diyebilirim.Grafikler gerçekten çok güzel sanki savaşın gerçekten içindeymişiz gibi izlenim yaratıyor.
Ama gel gelelim oyun çok kısa sürede bitti.Ben daha uzun sürmesini beklerdim.

ale: