- Katılım
- 19 Eyl 2007
- Mesajlar
- 381
dün left 4 dead oynadım süper süper süper çok beğendim arkadaş yaw oyun tam benlik. 4 kişilik bi ekipsiniz ve siz hariç herkes zombie virüslü herkes sizi öldürmeye çalışıyor siz de oradan yardım çağırarak elinizde silahlarla kaçmaya çalışıyorsunuz ben aslında böyle oyunları pek sevmezdim fakat sizden hariç 3 kişi daha olması oyunu çok eğlenceli yapıyor başınız sıkıştığı zaman sizi kurtarıyorlar canınız azaldığında iyileştiriyorlar ve da bi çok şey var. tavsiye edilir...:cat: bu arada oyunu arkadaşlarınızla da oynayabiliyorsunuz 4 kişi zombilere karşı süper oluyor:wiinkk: