MT bilgisayar oyun severler

Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
dün left 4 dead oynadım süper süper süper çok beğendim arkadaş yaw oyun tam benlik. 4 kişilik bi ekipsiniz ve siz hariç herkes zombie virüslü herkes sizi öldürmeye çalışıyor siz de oradan yardım çağırarak elinizde silahlarla kaçmaya çalışıyorsunuz ben aslında böyle oyunları pek sevmezdim fakat sizden hariç 3 kişi daha olması oyunu çok eğlenceli yapıyor başınız sıkıştığı zaman sizi kurtarıyorlar canınız azaldığında iyileştiriyorlar ve da bi çok şey var. tavsiye edilir...:cat: bu arada oyunu arkadaşlarınızla da oynayabiliyorsunuz 4 kişi zombilere karşı süper oluyor:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dün left 4 dead oynadım süper süper süper çok beğendim arkadaş yaw oyun tam benlik. 4 kişilik bi ekipsiniz ve siz hariç herkes zombie virüslü herkes sizi öldürmeye çalışıyor siz de oradan yardım çağırarak elinizde silahlarla kaçmaya çalışıyorsunuz ben aslında böyle oyunları pek sevmezdim fakat sizden hariç 3 kişi daha olması oyunu çok eğlenceli yapıyor başınız sıkıştığı zaman sizi kurtarıyorlar canınız azaldığında iyileştiriyorlar ve da bi çok şey var. tavsiye edilir...:cat: bu arada oyunu arkadaşlarınızla da oynayabiliyorsunuz 4 kişi zombilere karşı süper oluyor:wiinkk:

arkadaslarla aynı tarafta olup ilerlemeli bi oyun ise tam benlik...
serieus sam de öyle...aynı serverda 3 kisi oynuyoruz....mahalledeki net cafede bu oyunu 7-8 kisi oynamıstık....cok kisi ile oynayınca daha bi güzel oluyor oyunlar....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oynayın bakalım oynayın çatlatın beni burada:salut:

her aksam is yerinde counter oynuyok...biz 2 kisiyiz 7-8 tane bot atıyoz....kırım yapıyoz...
çok manyak sniper kullanırım....4-6 :):)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
her aksam is yerinde counter oynuyok...biz 2 kisiyiz 7-8 tane bot atıyoz....kırım yapıyoz...
çok manyak sniper kullanırım....4-6 :):)

counter kadar nefret ettiğim bi oyun yoktur :mrgreen:

rezalet ötesi grafikler mis gibi battlefield varken neden counter :pr:

battlefield da tank,gemiye,uçağa,helikoptere herşeye binebiliyosun aşırı eğlenceli oyun :p
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
her aksam is yerinde counter oynuyok...biz 2 kisiyiz 7-8 tane bot atıyoz....kırım yapıyoz...
çok manyak sniper kullanırım....4-6 :):)

onu biz eski arkadaşlar toplanıp yapıyoruz arada müthiş oluyor gülmekten yerlere yatıyoruz hele biz 4-5 kişi kalırsak birde bot tek kalırsa allah bak eğlenceye

hepimiz çekiyoruz bıçakları aynı anda yürüyoruz botun üzerine hangimize ateş edeceğini şaşırıyor garibim:queen::queen:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
max payne 3 ne zaman çıkıyo :silent:
geçen yıl aralık ayında çıkıcak diyodu :silent:
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Benim oynadigim oyunlar buraya yazilacak kadar kisa degiller ne yazik ki.:cherry:

Her turlu oyunu severim, denemedigim oyun yoktur gibi birsey.

Ama simulasyon ve stratejiler her zaman zevk aldiklarimdir.:cat:

Birde tavsiye aranizda Oblivion serisini oynamayan bir oyun sever varsa gitsin alsin begenmezse banka hesabindan yollarim ben parayi geri ona.:cherry:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
:D:D bu banamıydı :D seriyi gönderirmisin?:D:D:D göndermesine gönderirim ancak 12456 var elimde 3 ps oyunu:D:D pc de oynayamazsın:D:D BİRDE 124 MEMLEKETTE YANIMDA DEİL:D:D 1234 BİTİRELİ NERDEYSE 1 SENE OLDU:D ŞUANDA 5 VE 6 VAR İSTERSEN GÖNDEREBİLİRİM:) YANLIZ ÖZELDEN BANA ADRESİNİ ATMAN GEREK:) DİĞER 124 üde daha sonra yollarım:)

ok özelden adresi atıyorum....sen elinde ne kadar oyun varsa gönder :cherry::cherry::cherry: saka değil haa...:wiinkk::wiinkk:

Abi ya bana bi yardımcı olurmusun virüsten bilgisayar pentium3 gibi calışıyo
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
381
arkadaslarla aynı tarafta olup ilerlemeli bi oyun ise tam benlik...
serieus sam de öyle...aynı serverda 3 kisi oynuyoruz....mahalledeki net cafede bu oyunu 7-8 kisi oynamıstık....cok kisi ile oynayınca daha bi güzel oluyor oyunlar....

ohooo serious samden kat kat daha güzel olduğuna emin olabilirsin gerek grafik gerek senaryo gerek bölümler süper mutlaka oynayın sonra yorumlarını bekliyorum mutlaka :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim oynadigim oyunlar buraya yazilacak kadar kisa degiller ne yazik ki.:cherry:

Her turlu oyunu severim, denemedigim oyun yoktur gibi birsey.

Ama simulasyon ve stratejiler her zaman zevk aldiklarimdir.:cat:

Birde tavsiye aranizda Oblivion serisini oynamayan bir oyun sever varsa gitsin alsin begenmezse banka hesabindan yollarim ben parayi geri ona.:cherry:

abi hiç beğenmedim...paramı gönder hemen...:p:p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:53 ----------

counter kadar nefret ettiğim bi oyun yoktur :mrgreen:

rezalet ötesi grafikler mis gibi battlefield varken neden counter :pr:

battlefield da tank,gemiye,uçağa,helikoptere herşeye binebiliyosun aşırı eğlenceli oyun :p

bunun grafikleri cok güzel sanki....:farao:
counter daha güzel...:cherry::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:53 ----------

onu biz eski arkadaşlar toplanıp yapıyoruz arada müthiş oluyor gülmekten yerlere yatıyoruz hele biz 4-5 kişi kalırsak birde bot tek kalırsa allah bak eğlenceye

hepimiz çekiyoruz bıçakları aynı anda yürüyoruz botun üzerine hangimize ateş edeceğini şaşırıyor garibim:queen::queen:

mahalledeki net cafede 15-20 kisi kit yapıyoruz...sen eğlenciye gör abi...
yenilen taraf hesabı ödüyo...çok manyak oluyo abi ya...ortalık kan gölüne dönüyo resmen...:):)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:55 ----------

ohooo serious samden kat kat daha güzel olduğuna emin olabilirsin gerek grafik gerek senaryo gerek bölümler süper mutlaka oynayın sonra yorumlarını bekliyorum mutlaka :cat:

motosiklete harcamam gereken biraz para var...onu halledeyim sonra yeni oyunlara bakacam...
ama önce motosikletim :rendeer::rendeer::bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Abi ya bana bi yardımcı olurmusun virüsten bilgisayar pentium3 gibi calışıyo
3 ayrı programla virüs tarama yaptım....176 tane virüs bulundu...
antivirüs programam bit defender onla tarattım...
trojan killer ile tarattım bide draqula virüs temizleme programı ile tarattım...suan cillop gibi pc m
bide cclenar programı var...bunu yükleyin ve arka planda calısan gereksiz programları kapatın...
benim suan arka planda sadece antivirüs ve msn çalısıyor....
bu program ile arka planda gereksiz çalısanları kapatmasaydım bunlarla beraber 16 program daha çalısacaktı...pc baya yavaslayacak...
gerektiği zaman kısa yolundan gerekli programı calıstırıp geri kapatıyorum....ama arka planda devamlı çalısır tutmuyorum...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:59 ----------

Fırat,
Sınav oyununda 11 de kaç yaptın..

19 subatta acıklanacakmıs abi...
ama 6 sını kesin geçtiğime eminim...:rendeer:
 
Katılım
2 Tem 2008
Mesajlar
460
bioshock adlı oyunu oynayan varmı çok süper bir oyun değişik sistemide zorlamıyor tavsiye ederim birde nba2k10 bu biraz sistem istiyor 2009 iyi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

bu oyunu oynamayı cok istiyorum...ta askerdeyken oynamak istediğim oyunların listesini yapmıstım...da listem içinde...motosikletimin masraflarını bitiriem...sıra oyun listeme gelecek...:cat:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
bu oyunu oynamayı cok istiyorum...ta askerdeyken oynamak istediğim oyunların listesini yapmıstım...da listem içinde...motosikletimin masraflarını bitiriem...sıra oyun listeme gelecek...:cat:

listeye max payne serisinide ekle abi aşık olucaksın o oyuna :cat:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
prince of persia serisi,soul reaver,crysis 1-2,freespace 1-2,sacred 1-2,diablo 2 (3 çıkana kadar çoluk çocuğa karışacğız :p) , max payne 1-2.... beni günlerce pc başına kilitleyen oyun listem var :)

98 de hatırlıyorum da pIII800 64mb ram 32 mb ekran kartı ile başlamıştık oyun hayatına .ilk oyunumda fifa 98 di .... nereden nereye:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
prince of persia serisi,soul reaver,crysis 1-2,freespace 1-2,sacred 1-2,diablo 2 (3 çıkana kadar çoluk çocuğa karışacğız :p) , max payne 1-2.... beni günlerce pc başına kilitleyen oyun listem var :)

98 de hatırlıyorum da pIII800 64mb ram 32 mb ekran kartı ile başlamıştık oyun hayatına .ilk oyunumda fifa 98 di .... nereden nereye:mrgreen:

crysıs 1 de uzayın içinde kayboldum bi türlü çıkamamıstım...zaten ordan çıkınca oyun butuyormus...2 yi full bitirdim...
suan ilk alacağım oyun far cry2
bende oyun hayatına atarı ile baslamıstım...
contra cok severdim...20-30 tane atarı kasetim vardı...1 tane televizyon halletmistim atari yüzünden...:cherry::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:58 ----------

oyun oynarken sifre kesinlikle kullanmam...sifre yazdığım zaman oyundan bisey anlamıyorumki....biraz çekismeli olacak tehlikeli olacak zor olacak...
sadece counter strike hariç...oda para sifresi...parada her seyin ilacı....:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst