MT-03 Hayırlı olsun EliteXC (erdem)

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Topik açayımmı diye sormadım ama bişey demez herhalde :p:p:p

Erdemcim kazasız belasız iyi günlerde binmen dileğiyle :rendeer:

















 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
sonunda beklenen gün 1 gün geçikme ile geldi demek, gözün aydın.

ben olsam o naylonları 6 ay falan söklemzdim, arabalarda yapıyolar motorda neden olmasın :mrgreen:

erdemcim hayırlı uğurlu olsun, sorunsuz sıkıntısız keyifli kullanışlar dilerim. :rendeer:


*birinci resimdeki erkek köpek kimin, dükkanın köpeğimi :queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun gerçekten süper bi motor :)
Kazasız belasız keyifli sürüşlere inşallah :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Vayy hayırlı olsun kardeşim :rendeer: Allah kaza bela göstermesin. dahala msnde oyuncagı almaya gıttım yazıo ama :p

Erdem daha dükkana dönmeden sen topiği bile açmışın chatkut :queen:

Dışarda bi gürleme bir haykırış, bir yoğun ses alışımı ve ERDEM karşımızda :p Banada uğradı kardeşim Hayırlı olsun çok güzel bir makina..




dsc01225pu8.jpg

By vasco1925, shot with W810i at 2008-04-24

dsc01231ik0.jpg


dsc01230ap2.jpg

By VaScO1925 at 2008-04-24

dsc01229ow6.jpg

By vasco1925, shot with W810i at 2008-04-24

dsc01226po4.jpg

By vasco1925, shot with W810i at 2008-04-24

dsc01227lk1.jpg

By vasco1925, shot with W810i at 2008-04-24

dsc01228zd7.jpg

By vasco1925, shot with W810i at 2008-04-24
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
hayırlı uğurlu olsun. kazasız belasız, mt li günlerde kullanman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
resimdeki tarih ve saate aldanmayın(çekim tarihi 24/04/2008-13:30) :silent: makina ayarsızmış :p
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Hayırlısı olsun ERRRDEEEMMMM , e e e e ne gezeriz simdi seninle be kanka:mrgreen:

Guzelyalı nın agabeyi oldun artık:) rengi de cok hoşmuş, bayıldım valla, hemen bi nazar boncugu alalım sana...


sakın ayakkabı koruyucun olmadan binme haa:mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Arkadaşlar sanırım erdem şu sıralar eksozlardan gelen sese aşık olduğu için motosikleti stop edemiyordur:)En son bıraktığımızda yüz kasları baya bir esnemişti gülmekten:)
Kazasız belasız nice km ler adamım...Kapıyı açtın sıra bizde:)
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
rots yakında patlatırsın sende bombayı, sen renge karar verdinmi,
gruba ikinci MT03 geliyo sanki, yavrularından isterim bak ona göre :queen:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı Uğurlu olsun....

Kazasız belasız keyifli sürüşler diliyorum... :rendeer:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ya dünkü motorcuda gitti mt-03 aldı valla:queen::queen::queen:
çok süper duruyor akşam uğrayıp çıplak gözlede bi bakıyım iyi günlerde kullan süper...

pininfarina ile aynı motora binmeye daha fazla katlanamıcağını biliyorudum:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst