sonunda beklenen gün 1 gün geçikme ile geldi demek, gözün aydın.
ben olsam o naylonları 6 ay falan söklemzdim, arabalarda yapıyolar motorda neden olmasın :mrgreen:
erdemcim hayırlı uğurlu olsun, sorunsuz sıkıntısız keyifli kullanışlar dilerim. :rendeer:
*birinci resimdeki erkek köpek kimin, dükkanın köpeğimi :queen::queen: