- Katılım
- 23 Şub 2008
- Mesajlar
- 575
erdem güzel arkadaşım,güzel izmirimize siyah incimiz hayırlı olsun güle güle kullan.
Mukemmel ya aman nazar deymesin.
Gel soyle nakedcilarin yanina = )
Evet MT3 bende test etme imkanı buldum.Gittim bayisi ver motoru dedim dur dedi orda 3 yıllık tecruben olmalı :silent: Benimde ancak 1 yıllık ehliyetim var.Velhasıl kabul etti biraz dolaştım.Öncelikle cbf 150 kullanıcısı olarak hiç zorlanmadım kullanırken çok rahat.Yalnız benim motora göre titreşimi var :silent:Büyük ihtimalle 650cc tek silindir oluşundan.Benimkide tek silindir ama titreşimi benimkine göre biraz fazla geldi:wiinkk:Yalnız o nasıl bir güç2 vitesde motorun devri önemli değil gaza bastığınız an öne fırlıyor.
Çok hoşuma gitti birazda korkuttu:mrgreen: kim bilir 4 silindirler nasıl gider diyede aklımda soru işareti kaldı
Birde dikkatimi çeken bir nokta arada egzosundan PATT! PATT!! diye ses gelmesi.Bu hepsinde varmı yoksa benim test motoru olduğu içinmi :silent:Gerçi ilgi çeken birşey
Kendimi chopper motor kullanıyor gibi hissetim.PAT PAT diye yarıyor sıkışık tarifiği
Genel olarak rahat kullanışlı bir motor.Son olarak ön cam takılıyormu diye sorduğumda bayiğe.Cevap olarak çok ufak bir cam takılıyor 4-5parmaklık
Açıkcası bu motora cam olmazsa biraz sorun olabilir.Belki ilerde gelir.
not:Yakıtı dediğiniz gibiyle bana fazla geldi:silent:km de 200-300 kuruşmu yakıyor yani :silent:r:
r: