siz kendinizi çok beğenmiş insanlarsınız dzgüncene bir soru sorduk size yorumlarınızı alalım dedik ama siz çok bencillik yapıyorsunuz insanları aşalıyorsunuz ben daha 13 yaşındayım hiç kimseyi bu kadar aşalamadım ama siz kaç yaşındasınız birsoru soruyorum dalga geçiyorsunuzz
Asagilamadik seni.
Dalga geçtik biraz.
Ayrica bunu soru sordugun için yapmadik.
Soru sormayi bilmedigin için yaptik.
Sen duzgunce soru sordugunu iddia ediyorsun ama hiç de duzgunce soru sormamissin.
Ne istedigin anlasilmiyor.
Ne için istedigin anlasilmiyor.
Soru sormaya degil, dalga geçmeye gelmissin gibi.:wiinkk:
Simdi buraya kadar mevzuyu anladigimiz kadariyla senin sorunu bir de ben sorayim bakalim.
Benim sorumla senin sorunu bir karsilastir.
Sonra tartismaya devam ederiz.
[NOT]
Arkadaslar.
Babam 10 yillik motosiklet kullanicisi.
Daha önce Transalp kullaniyordu.
Geçtigimiz günlerde satti.
Yeni bir motosiklet almak istiyor.
Yamaha R1 ve Honda CBR 1000 RR arasinda kararsiz kaldi.
Bir tanesini tercih edecek ama sizlerinde görüslerini almak istedik.
Fikirlerinizi belirtirseniz memnun oluruz.
Simdiden tesekkurler.
[/NOT]