mrb babam motor alıcak

Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
hadi bakalım hayırlı olsun, nerde böyle babalar :)
o modelleri söylediğine göre ilk değildir dimi bende merak ettim?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hep böyle topicler açmak istedim ama nasip olmadı. Babası motor alcakmısmıs hondamı alaymış r1 mi alaymış.. yürü git l*n
 
Katılım
24 Tem 2008
Mesajlar
210
Önce eğitim...

Sonra düşük cc'de biraz antreman...

Sonra biraz büyüt...

Sonra biraz daha...

Sonra biraz daha...

6-7 sene sonra tekrar sorarsın CBR 1000 RR mı R1 mi diye...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
honda cbr 1000 rr mi yoksa yamaha r 1 düşüncelerinizi bekliyorum

Babanla aranizdaki problemleri konusarak halledebilirsiniz bence.
Birbirinizi öldürmeye çalisacak kadar nefret etmenizin sebebini anlayamadim.
Kötü biseymi yaptin?
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
261
bende yakında şu çinliyimi yoksa bu çinliyi mi alayım diye topic açacam:Ç)
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
5
sevgili abiler düşüncelerini söylediğiniz için tşekkür ederim babam 10 yıllık motor kullanıcısı honda transalp vardı onu sattık şimdi bende size böyle bir soru sordum ama bazı arkdaşlar bencillik yapmış ben onları kınıyorum chronix ve ofelya teşekkür ederim
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
sevgili abiler düşüncelerini söylediğiniz için tşekkür ederim babam 10 yıllık motor kullanıcısı honda transalp vardı onu sattık şimdi bende size böyle bir soru sordum ama bazı arkdaşlar bencillik yapmış ben onları kınıyorum chronix ve ofelya teşekkür ederim

alın size kapak :)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Bak bu sayfalardan birinde ,sen emsal bir arkadaşın buna benzer kedimi döver köpekmi türünde soru sormuştu.Onlara söz verdim uslu durularsa parka götüreceğime dair.Şimdi sanada söz veriyorum uslu durursan senide atlı karıncaya bindiricem:)
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
333
tunacan 16 kardesim nereden katiliyorsun acaba foruma?. gurbetci olduguna dair bir hisse kapildim da.
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Babası kendine motor alacak oğluna değil dikkatinize..

Babanızın bu forumda yazması daha iyi olur.. Sanırım sen 13 yaşındasın daha çocuksun silindirden filan anlamazsın :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
5
siz kendinizi çok beğenmiş insanlarsınız dzgüncene bir soru sorduk size yorumlarınızı alalım dedik ama siz çok bencillik yapıyorsunuz insanları aşalıyorsunuz ben daha 13 yaşındayım hiç kimseyi bu kadar aşalamadım ama siz kaç yaşındasınız birsoru soruyorum dalga geçiyorsunuzz
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
siz kendinizi çok beğenmiş insanlarsınız dzgüncene bir soru sorduk size yorumlarınızı alalım dedik ama siz çok bencillik yapıyorsunuz insanları aşalıyorsunuz ben daha 13 yaşındayım hiç kimseyi bu kadar aşalamadım ama siz kaç yaşındasınız birsoru soruyorum dalga geçiyorsunuzz

Alama kerata:)Senin ne olup bittiğini anlaman için,birazdaha yetişmen lazım...

Okumak için değil,anlamak için okursan belki ozaman birşeyler aklında uyanabilir...:rendeer:
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
90
siz kendinizi çok beğenmiş insanlarsınız dzgüncene bir soru sorduk size yorumlarınızı alalım dedik ama siz çok bencillik yapıyorsunuz insanları aşalıyorsunuz ben daha 13 yaşındayım hiç kimseyi bu kadar aşalamadım ama siz kaç yaşındasınız birsoru soruyorum dalga geçiyorsunuzz

Abilerin senin iyiliğini düşündüğü için once kucuk cc den başlamanı onermeye çalişmişlar ancak sen babanın kendısıne motor alcagını soylememişsin sana motor alcakmiş gibi bir soru yoneltmişsin yani genelde motoru kullanıcak kişi forumda soru sorcaği için biraz çelişkili ifade olmuş :farao:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
siz kendinizi çok beğenmiş insanlarsınız dzgüncene bir soru sorduk size yorumlarınızı alalım dedik ama siz çok bencillik yapıyorsunuz insanları aşalıyorsunuz ben daha 13 yaşındayım hiç kimseyi bu kadar aşalamadım ama siz kaç yaşındasınız birsoru soruyorum dalga geçiyorsunuzz


Asagilamadik seni.
Dalga geçtik biraz.
Ayrica bunu soru sordugun için yapmadik.
Soru sormayi bilmedigin için yaptik.

Sen duzgunce soru sordugunu iddia ediyorsun ama hiç de duzgunce soru sormamissin.

Ne istedigin anlasilmiyor.
Ne için istedigin anlasilmiyor.
Soru sormaya degil, dalga geçmeye gelmissin gibi.:wiinkk:

Simdi buraya kadar mevzuyu anladigimiz kadariyla senin sorunu bir de ben sorayim bakalim.
Benim sorumla senin sorunu bir karsilastir.
Sonra tartismaya devam ederiz.

[NOT]
Arkadaslar.
Babam 10 yillik motosiklet kullanicisi.
Daha önce Transalp kullaniyordu.
Geçtigimiz günlerde satti.
Yeni bir motosiklet almak istiyor.
Yamaha R1 ve Honda CBR 1000 RR arasinda kararsiz kaldi.
Bir tanesini tercih edecek ama sizlerinde görüslerini almak istedik.
Fikirlerinizi belirtirseniz memnun oluruz.
Simdiden tesekkurler.
[/NOT]
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Genç arkadaşımız soru sormayı öğrendi işte böylece :) Yüklenmeyin daha fazla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst