- Katılım
- 27 May 2008
- Mesajlar
- 288
tunacan sen bu siteye maytap geçilmek için üye
r: olmadın doru düzgün soru sormussun dalga geçenler utansın
Sezerciğin filmindeki repliğe benzemiş başlım biraz
Benim babam çok zengin alıcam R1'i binicem üstüne vurucam kırbacı hehehehh