Otomobil kullanıcılarına hitaben iki saptama yapayım :
- Benzinli motosikletle dizel otomobilin yakıt tükemini kıyaslayan otomobil sürücüleri var. Bu şekilde bir kıyaslama olmaz. Bunun elma ile armutu karşılaştırmaktan farkı yoktur.
- Siz eğer bir motosikleti otomobil ile aynı performansta kullanırsanız yani mesela 600 cc motosikleti 2000 cc benzinli araba gibi ağır kaldırıp onun yapamadığı işleri yapmazsanız, her türlü motosiklet daha az yakar. Motosiklet sürücüleri o yakıt tüketimini o performansa harcıyorlar, bunu unutmayın. 600 cc motosiklet performansını verebilen 500 BG'lik bir otomobilin yakıt tüketimini motosikletle karşılaştıralım bakalım ne olacak ?