Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
1 Şub 2015
Mesajlar
186
Motor: Honda CBX 250 Twister
Vites: Duz
Kullanim:Sehir ici ve Dis
Yakit : Hic umrumda degil hic olcmedim.Araba kadar yakmasi vs kistas degil bana verdigi keyif onemli ama illa kac diyorsaniz 3-4 litre arasi..
Araba 100km de 1 litrede yaksa ben motosiklet kullanirim
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Honda PCX 125 yeni kasa.
32,15 TL ile 281 km yaptım. Km de 11 kuruşa tekabül ediyor.
Fulleme metoduyla ölçtüm :)
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Mt07 ile ortalama yakıt tüketimi 4,8 lt. yani ekranında öyle yazıyor :)
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Marka: Honda
Model: Cbr250R
Vites: manuel
kullanım şekli: normal
trafik durumu : karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: Ş.içi 3.3 litre / Ş.dışı 90/110 kmh aralığında 2.6 litre
 
Katılım
2 Şub 2016
Mesajlar
10
Mondial RX3i Evo
depo tam doldurulup takometre sıfırlanarak
100 Km hız ile 100 Km mesafede 3,47 Lt tüketim.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
yazıldıktan 1 gün sonra hiçbir şey ifade etmeyecek ölçümler için, kuruş, tl cinsinden yazınız.
yıllar sonra da, o motoru düşünen insanların işine yaraması için 100km-lt şeklinde yazınız.
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
55
Honda CBF150
Depoyu fulledim ve sayacı sıfırladım.75-80 km uzunyol ve devamında şehiriçi işe git-gel yaptım.Tam 103km sonra depoyu fulleyelim dedim ve pompacı ''Abi bu doluymuş'' dedi :sunny:
103 kmde 2.20 litre yakmış.
5000-7000 devir arası kullandım ve motor daha 470kmde.
Rodaj sonrası bu şekilde yakacaksa işimiz iş :flower:
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Honda CBF150
Depoyu fulledim ve sayacı sıfırladım.75-80 km uzunyol ve devamında şehiriçi işe git-gel yaptım.Tam 103km sonra depoyu fulleyelim dedim ve pompacı ''Abi bu doluymuş'' dedi :sunny:
103 kmde 2.20 litre yakmış.
5000-7000 devir arası kullandım ve motor daha 470kmde.
Rodaj sonrası bu şekilde yakacaksa işimiz iş :flower:

Tam ben 2.2 litre yazacaktım ki ne göreyim yazmıssınız :)
 
Katılım
4 Mar 2015
Mesajlar
236
Honda nc 750 s dct
D modu bursa şehir içi normal kullanım 3.3 lt. S modu 4 litre.
Şehir dışı 75 90 km ile gitmeyi becerebilirseniz 2.7-3 litre arası.
90 110 km arasi yakit 3.5 litreyi buluyor.
110 130 arası kullanimda 4 litre.
130 150 arası kullanimda 4.3 ila 4.5 litre.
165 190 arası gazlarsaniz 5 litre ortalama yakiyor.
Motorum 2015 model şu an 8500 km de.
Bir denememde 230 km boyunca hiç gaz kesmedim. 185 ila 199 arasinda gezindi motor. 199 dan sonra ibre göstermiyor.12.5 litre yakit aldi. Yani yapacağı en yüksek yakıt değeri ortalaması 5.5 lt.
Sırf bu yüzden motorumu degistiremiyorum.
Bu arada 330 km boyunca Afrika twin test etme şansı buldum ve ortalama 8.5 litre yakıt sarfettim. Dct değildi. Dct tahminim 7.5 - 8 litreyi gecmez. Denemede bol miktarda 5. Viteste 222 ile limitore takildim.
Umarım yardimci olabilmisimdir.
 
Katılım
31 May 2016
Mesajlar
626
honda wing go 100çelik jant
şehir içi şehirler arası karışık 140km/depo
ortalama 16krş
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
699
Ülkedeki cahil sayısı krş hesabı yaparak benzin tüketimini söyleyenlerle eşit durumda
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
vfr 1200 F

ş.içi : 7.3 - 9.0 istanbul trafiği
ş.dışı : 5.8 - 6.2 150km/h ort. 200+ bazı bazı :)
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
yamaha xj6n
performans egzoz
5500 devir 6. vites uzun yol 25krş
5500 üzeri ocağa incir ağacı dikiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst