Hyosung
GT 250 R
manual
spor (Zivanadan çıktım hayvani spor)
uzun yol (120-150 arası)
270km 35 ytl
Mondial RX3i Evo
depo tam doldurulup takometre sıfırlanarak
100 Km hız ile 100 Km mesafede 3,47 Lt tüketim.
Honda CBF150
Depoyu fulledim ve sayacı sıfırladım.75-80 km uzunyol ve devamında şehiriçi işe git-gel yaptım.Tam 103km sonra depoyu fulleyelim dedim ve pompacı ''Abi bu doluymuş'' dedi :sunny:
103 kmde 2.20 litre yakmış.
5000-7000 devir arası kullandım ve motor daha 470kmde.
Rodaj sonrası bu şekilde yakacaksa işimiz iş :flower: