İnnovanın şehiriçinde daha az yaktığını söylemenizin mantığı nedir acaba?
Böyle birşey olabilir mi?
Ben bir innova kullanıcısı olarak bizzat şehirdışı uzun yolda bu motorun şehiriçine göre tam iki katı gittiğine şahit oldum. Hiçbir motor, ister araba motoru, isterse motosiklet olsun... şehiriçi kullanımda şehirdışı uzun yoldan az yakamaz. Bu mümkün değil...
Bu birinci yanlış bilgi.
Anf 125 veya innova ile ilgili ikinci yanlış bilgi ise 1,5 litre benzinle 90 km yani, bir depo benzinle 220km civarı üstelik şehiriçi kullanımda... Topu toplamı 14-15 tllik benzinle 220 km!
Lütfen yanlış bilgiler vermeyiniz. Ben diğerlerini bilmiyorum ama, yıllardır kullandığım motorla ilgili verdiğiniz bilgilerin tamamı yanlış.
Cup'lar gerçekten çok ama çok az yakıyor. 10 tl benzin ile işe git gel yapardım. üstünede gezerdim.
şimdiki motorum gibi lıkır lıkır içmezdi. Gözü de karnıda toktu
Model: GT250R
Yakıt Tüketimi: 100km/3.7lt yani 27km/lt
Depo kapasitesi: 17lt
Yakıt tipi: kurşunsuz 95 oktan
Ben 97 oktan çakıyorum. 350 km de depo boşalıyor.
MUSTF arkadaşım ben bu verileri motosiklet kullanıcılarının açıklamalarını bir araya getirerek topladım..haklı olabilirsin saygılar--sana katılıyorum..kendi motosikletinin yakıt durumunu bildirerek hatayı düzeltebilirdin..ben yanlışı düzeltim aşagıda ki linke bir bak...saygılar teşekkürler..
http://www.deretepe.net/faydali-bilgiler/honda-anf-125-i-innova-inceleme/
2006 yılındaki benzinin litre fiyatı 2,96 tlmiş. nereye gidiyor bu fiyatlar böyle..
Ülkemizde ki yakıt fiyat artış hızını düşünürseniz ; Araçların yakıt tüketimlerini kuruş,tl bazında değil litre olarak hesaplarsanız daha doğru istatistik elde etmiş olursunuz