- Katılım
- 15 Ağu 2008
- Mesajlar
- 604
:queen:
bir yazım hatasını, üstelik anlaşılır bir yazım hatasını espri konusu yapan arkadaşım senin canın sağ olsun...
O sarmaya çalıştığın şey YTL. Yani yeni Törkiş lira. yılbaşında Y'si kalkıp TL olacak olan para
soru 5 : topikte algılama sorunu da mı var :queen:
seninki gibi gereksiz cevaba, bu şekilde gereksiz bi cevap verilebilir diye düşünmüştüm. YL ile neyi kast ettiğini gayet iyi anladım, aynen senin diğer arkadaşları anlayıp yine de iğneleyici mesaj yazman gibi.