Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
:queen:

bir yazım hatasını, üstelik anlaşılır bir yazım hatasını espri konusu yapan arkadaşım senin canın sağ olsun...

O sarmaya çalıştığın şey YTL. Yani yeni Törkiş lira. yılbaşında Y'si kalkıp TL olacak olan para

soru 5 : topikte algılama sorunu da mı var :queen:


seninki gibi gereksiz cevaba, bu şekilde gereksiz bi cevap verilebilir diye düşünmüştüm. YL ile neyi kast ettiğini gayet iyi anladım, aynen senin diğer arkadaşları anlayıp yine de iğneleyici mesaj yazman gibi.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim anlamadığım bu 50cc tgb ler var onlar nasıl ekonomik olur. Hem arı gibi diyolar hem 2 zamanlı motor 4 zamanlıdan az yakıyo. Hafif motor onu biliyorum da Today kadar iddialı olamaz diye düşünüyorum.
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
Honda cbr 125 r 2008 model 6400 km de
Ekonomik kullandığım zaman 1 depo(10 litre) ile 310 km şehir içi
Orta kullanımda 1 depo ile 280 km şehir içi
Devirli kulanımda 1 depo ile 250 km şehir içi

Uzun yolda 6. vites 80 sabit hızda yarım depo ile 180 km
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
raptora biraz fazla yazılmamış mı sanki yani elimde kesin sonuç yok henüz ölçemedim ama 100 km 6 lt çok fazla tabi spor kullanım için yazılmış ama yinede fazla bence?

Regalin yakıtını çok uçurmuşsunuz.
Şehir içi(Artçı dahil):4,3/100 km
şehirler arası(Artçı yok):3,2/100km

regal raptor ağustos 2008 de karadeniz gezisinde 3600 km yol için 387 milyonluk benzin aldım km de 110 binlira bile yapmıyor.

benim regali mersinden getirirken ölçtüm 270 km 28.5 ytl paraolarak kmde 106 ykr yaktı bence harika

arkadaşlar madem bilgiler güncel kalıcak herkes görücek bilgi edinicek şu regal raptorun bilgilerini düzeltin o 100km/6lt yazan arkadaşa şiddetle karşı çıkıyorum imkanı yok böle bişeyin artçılı bavullu bile göremez o rakamı yukardaki bilgiler esastır gerekirse bende yapıcam test malum ay başı geldi depoyu fulleriz:)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
arkadaşlar raptorla ilgili şu tecrübemi paylaşmak istiyorum ne kadar sağlıklı bi bilgi olur bilmiyorum ama aynen şu geçen günlerde ana depo benzinim bitti rezerve geçtim benzinlik yol üstündeydi 500 metre sonra girdim 10 liraya tam 3.28 litre benzin aldım km sayacını sıfırladım bugün itibariyle yoldayken tam 99.kmde benzinim bitti bu 99 kmnin yarısı ş.içi yarısıda uzun yol sayılırdı yani öle sölendiği gibi 6 litre vakası kesinlikle yoktur!
Saygılarımla...
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Arkadaşlar yeni yakıt aldım. Tekrar full yaptım. 255 km ile 9.44 lt benzin sarfetmişim. Yani 3,70lt/100 km şehir içi yakıt tüketimim. Motorum Hyo GV 250 Cruiser..

Arkadaşlar yorum yazmadan şu formatı kullanalım ki okuyucu gereksiz şeyleri okuyup zaman harcamasın..

Motor; Hyosung GV 250cc Aquila Cruiser
Yakıt; 95 Oktan
Harcanan; 3,7 lt/100km şehir içi kullanım. (Artçısız)
3,4 lt/100km şehir dışı kullanım 90 km sabit hız. (Artçısız)
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
112
Yamaha MT 03
şehir içi, dışı / spor, ekonamik karışık 8,5L ile 230 km
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Kymco People S 200 henüz 1000 km.deyim 100 km.de 3,5 lt. yakıyor arkadaşlar zamanla daha az yakarmı bilmiyorum ama bir scooter olarak bence normal geliyor.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim anlamadığım bu 50cc tgb ler var onlar nasıl ekonomik olur. Hem arı gibi diyolar hem 2 zamanlı motor 4 zamanlıdan az yakıyo. Hafif motor onu biliyorum da Today kadar iddialı olamaz diye düşünüyorum.

Ben de sormuşum 1 senedir kimse cevap yazmamış 50cc Tgb mivar:mrgreen:
 
Katılım
28 Eyl 2009
Mesajlar
47
mondial
151rs
motor 4000 km de

60 km/h - 4600 rpm - 180 km / 5 lt (uzun yol - şehir içi karışık)
60 km/h - 4600 rpm - 150 km / 5 lt (şehir içi)
80 km/h - 6000 rpm - 180 km / 5 lt (uzun yol)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
en iyisi ama en iyisi honda beat
5 litreyle 220 km hemde son gaz ama motor en fazla 85 yapıyo
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
mondial 150 zc

kilometre 1980

60ı geçmezsem kilometreye 10 kuruş

agresif sürüşle+her önümü gördüğümde 80 km hız ile 12 kuruş

benzinin litresi 3.72 tl ekliyim güncel kalsın.
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
2,118
cbr 125r şehirlar arası yolda zaman zaman dip gaz ve 70 - 120 arası değişen hızlarla toplam gidilen mesafe 1656km, alınan benzin tutarı 184.98TL. kilometre başına 0.11TL.

Toplamda 50.05lt, 100kilometrede ise 3.02lt yakmışım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst