Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
olctum mondial 125zn
4.2 lt full depo 95 oktan benzin(litresi 3,5ytl samsun) karısık tek-2kişi genelde 2 kişi 60-70km/saat 150km. 15 ytl ile 150km. 10 ytl ye 100km. 1milyona 10km..
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
1,642
Kymco CK125, depoyu fulledim ve 490km yol yaptım, tekrar fulledim 31.5YTL (yaklaşık 9lt) yani 100kmde 2ltden az, 490kmnin tamamına yakını 2 kişi ( yaklaşık 200kg) ve ortalama 100-120km ile :cat:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
Yamaha TDM 900, 50 YTL lik ( 14 litre) 97 oktan benzin ile 200-220 km arası...

tabi bu sölediğim şehir içinde tüketilen yakıt yanlış anlaşılma olmasın,

aynı miktar yakıt ile uzun yolda rahat 350-400 km yapıyorum....
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
V-Stromunda değerleri fena değil yazılanlara göre. Dolayısıyla 650cc hacminde beygir-yakıt tüketimi arasındaki ilişkide göz önüne alınırsa belki v-strom bir numara olabilir..
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
106
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dragstar 650 Classic, fazla hız yapmazsan (120 üstü) 200-230 km arası rezerve geçer (13 lt yakıyor).
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
88
ooo bnm atw su borusu gibi benzin çekiyor eskiden manifot patlakmış km de 1 lira fln yakıyordu rahat şimdi 650 750 fln yakıyor belkkide daha fazla namussuz gezmeye gelmiyo hiç
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Merhaba İki gundur kimse bişi yazmamış. Benim de CBF150 Var. Bazı topiklerde Bu motorun 1 depo ile 400-450 km gittiklerini söyleyenler var bunları okuyunca motorumdan supe etmeye başlamışdım Benim motor 320-330 km falan gidiyor. Yani buradaki degerlerle aynı. Bu 400-450 km gidenler sanırım yedegi de sayıyorlar. Yani 13 lt ile km yi yapıyorlar. Ben ölçümlerimde sürekli yedege düşdügü andaki km ye bakıyorum Yani 10,4 lt ile 320-330 km. Birde ben sanırım motoru biraz devirli kullanıyrom. Isıklarda ara gazı yapma alışkanlıgım da var...
 
Katılım
27 Ara 2004
Mesajlar
22
r6 s kasa, normal hızlarda 6.5 lt / 100 km. yakıyor.
yawas gidersen 6 lt/100 km.

su andaki benzin fiyatı ile km.de 20 kr. yakıyor yani..

yada baske bir deyişle 45-50 ytl lik benzinle full depo (250-275) km. arası gidiyor.

Bu benzine takıgım birasda. her şekilde ölçüorum. :) :cherry:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
itekleyince yakmıyor ( satte 3 km )
yokuş aşşa boşa alınca azıcık yakyo ( satte yokuş dikliğine göre değişyo )
yokuş yukarı çok yakyo diye çıkmıyom :p
düz yolda otostop yapyom ( son zamlardan sonra)

yaaa işte böyle arkadaşlar. tasarruf teşvik planları peşindeyim :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yamaha aerox 100cc 2 zamanlı

10 ytl--(3 litre)===100km gidiyor dipgaz seri kullanım..
10 ytl--(3 litre)===110km gidiyor sakin kullanım..

defalarca test ettim..:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
98 suzuki gsx-r 750..
en ekonomik, 25 ykr yakıyor buda aşşa yukarı 7,5 litre demek..
95 oktan:wiinkk:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
45
zealsun 200 gs
motor ön 16 dişli
480 km de 15 litre bu da demek oluyorki 100 km 3,1 lt
honda cbfnin az yaktığını düşünürdüm ama öyle değilmiş
sürekli 2 kişi kısmen devirli kullanım gövdesi zaten 166 kğ. bence gayet iyi
 
Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
49
1)Depoyu kapağa kadar doldurun, km sayacını sıfırlayın
2)çeyrek depo kalana kadar nasıl kullanıyorsanız öyle kullanın..
3)tekrar depoyu kapağa kadar doldurun
4)Pompadaki alınan litreye bakın, motorun km sayacına bakın
5)ne kadar litreyle, kaç km yaptığı çıkacaktır...
tam rakam veremiyeceğim, hesaplamadım, GSXR600 yaklaşık olarak 6.5 ile 7litre arası birşey tahminimce..Fazla ustası değilim ne fazla hız yaparım nede fazla devirli kullanırım. Normal sürüş diyeyim..
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
Honda CBF150
Daha bugün testi tamamladım.
10lt ile şehiriçi kullanımda 420km yaptı
2,5lt ile 105km'ye denk geliyor.
Şehir dışı ve biraz agresif kullanımda ise 360 - 400 arası değişiyor.



bunda bır sorun var ben 15 ytl koyurum 4.55 lt falan gelıyor genelde 80 yada 90 gidiyorum
yaptıgım km ya 150 yada daha üssü benım motorumda mı sorun var yoksa bu test edılende cok yakıyor ozmn ama benım kısı tam tersi gercı uzun yolda bıraz fazla yakıyor
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
158
Honda CBF150
benım kısı tam tersi gercı uzun yolda bıraz fazla yakıyor

Abicim o kısım bendede aynı gerçekleşiyor. Şehir dışı uzun yolda normal olarak 80-90 km\h hızlara çıkılıyor bu da 125-150 cc hacimli motorlarda neredeyse kadranın sonlarına yakın hızlar, dolayısıyla devir saatide sonlarda. Şehir içi dur kalk trafiğe rağmen daha düşük devirde seyir yakıt tüketiminin şehir içinde daha düşük çıkmasına sebep oluyor.

Halbuki BMW F650 gibi yüksek hacimli motosikletle 90km\h hızı şehirler arasında yapmaya kalkarsanız neredeyse 125 lik motosikletin değerlerine yakın yakıt tüketimi sergiliyor, çünki bu hız onun için gayet sakin motor devirleri demek.. Ayrıca Yüksek hacimli motora sahip motosikletlerde daha yeni teknolojiler kullanılıyor karbüratör yerine enjeksiyon gibi.
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
14
s.aleykum arkadaslar bana motor lazım hem sehir içi(işe gidip gelecem) hemde sehir disi(okul için) az yakan saglam motor lazım ben anlamıyorum motordan yardım edersenız sevinirim daha once sordugum kısıler honda cbf 150/yamaha ybr125/kanuni vindy dediler ama sizlerden alacagım bilgilerden sonra gıdıp alacam
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
enaz yakan yüksek cc hangisi yani 650 sınıfı bmw mi

http://www.utkuhamarat.net/moto/bike/4trailie.htm
ekteki adresten alıntıdır



Marka Model.........................................Yakıt Sarfiyatı(lt/100km)
Suzuki V-Strom DL650.......................................4,8
Honda Transalp XL650V (Eski kasa)......................5,1
Yamaha XT660R................................................5,1
BMW F650GS....................................................3,8
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
kubamotor 150cc YBR tipinde 10 liralık benzinle 100 km gidiyo(şehiriçi), bujiyi değiştim iridyum bakalım şimdi nasıl olacak. km de 100 çok değilmi 80 olması gerek bence. balatada değişcek.

arkadas 110cc mondial yarı otomatik km de 45-50 civarı demişti 3-4 ay önce. memeyi büyülttüm hava ayarını açtım dedi. motor hem az yakıyo hemde 120 görüyo dedi. doğrumu, olurmu bilmem. ustaya sordum olmaz öyle dedi. yakıtı düşürürüz ama motor gitmez dedi.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst