Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Paylaşımıın için tşk ediyorummmmm arkadasa
Ama bu forum hotlamış :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
hyır hemşom ne hortlaması bu forum herzaman guncel ve her zaman için kıymetli bilgiler içermekte

yeni modeller çıktıkca kullanıcıların bunları yazması paylaşması alacak olanlara bilgi kaynağı olacaktır
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
arkadaslar, kendi metodumu yazmak istedim, motorumun ne kadar benzinle ne kadar yol aldıgini hesaplamak icin kullandigim.
depo rezerve geldiginde sifirliyorum sayaci, sonra benzinimi aliyorum ve tekrar rezerve geldigimde ne kadar yakitla ne kadar yol aldigimi hatasiz goruyorum. hatta rezerve gelmeme ne kadar kaldigini bile tam olarak biliyorum.

aynı kapıya çıkan, başka bir yöntem (aslında en sağlıklısı);

depoyu kapağa kadar full dordurursun,
100 km kullanır, tekrar kapağa kadar doldurduğunda, pompa saatinde gördüğün litre ve fiyat gerçek rakamı verir. :bounce:

kolay gelsin.
 
Katılım
8 Eki 2007
Mesajlar
15
Monero angel 150 almayı düşünüyorum. Kullanan varsa ne kadar yaktığını detaylı bir şekilde yazabilir mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
3
slm arkadaşlar ben kawasaki er5;in ne kadar benzin yaktığını merak ediyorum paylaşırsanız sevinirim.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
epeydir bilgi girişi olmamış bu topic boş kalmamalı faydalı bilgiler var
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa abi koca sitede benden baska hussar kullanan yokmu
benim hussar km de 117 lira yakıyo.. sice çokmu..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
aslında okadarda çoksayılmaz ama öğrenci bütcesine göre cok tabe

sen ona güzel bi bakım cek 80 e falan düşer:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında okadarda çoksayılmaz ama öğrenci bütcesine göre cok tabe

sen ona güzel bi bakım cek 80 e falan düşer:queen:

bakım filan yaptırdım 150 kuruştan 117 ye düştü daha ne yapmak gerek motorum kanuni hussar scooter şehir içi 50 - 70 km ile gidiyorum
bana yardımcı olursanız sevinirim paylaşım için teşekkürler..
 
Katılım
1 Eyl 2007
Mesajlar
379
dostum sen emınmısın seyhan 250c nın okadar yaktıgına hemen hemen mct ile aynı sen mct ye iyi seyhana çok yakıyor demıssın benım seyhanla genelde denerım 100km yolu 3.5 lıtre bazen 4 e gıdıyor kısın 4u geçiyor ama abarttıgın kadar da degıl yani fazla sayılmaz çunku motor 160kg ben 80 bana gore normal az degıl ama normal mct ye gelınce motorları zaten aynı ikiside bırbırlerıne benzıyo ama mct de seyhandan aşagı kalır bı durumu yok..
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Güncel tutalım bu topici :) herkes faydalansın diyeceğimde:queen:

Motora binenmi var :queen:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
cok cok ama cok tesekkurler faydali bir bilgi paylasimi olmus cok sagolun emeginize saglik :)
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
marka: honda
model: cbf150
trafik durumu: karışık
kullanım şekli: karışık(devirli devirsiz)

100 km üzeri hızlarda dur kalklı şekilde,
1 km'de = 10,5 kuruş ......----
320-335 km = 10 lt benzin,

90 km ve altı hızlarda dur kalklı şekilde
1 km'de = 8,9 kuruş........
350 - 380 km = 10 lt benzin....
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
366
çok eziyetli bir araştırma yapmışsınız.bilgiler için teşekkürler bu sayfayı olduğu gibi bir arkadaşıma mail lesem ne yapmam gerekir? paylaşım için tşk.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Marka: Suzuki
Model: Dl-650 V-Strom
Vites: 6 vites zincir aktarmalı
Trafik : Yoğun şehiriçi kullanım 5 lt.
Şehirdışı yüksek hız 140-150 km 5.7 lt
Şehirdışı ekonomik kullanım 90-110 km 4.1 lt

650cc çift silindir bir motora göre yakıt tüketiminde oldukça cimriymiş:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst