Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
2
mondial 125 agk
şanzuman :manuel
trafik : karışık
devir ort. :6000
1lt/54km gitti fena da değil motor 7200 km daha hiç bakım görmemiş
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Yaklaşık olarak 1500 km lik katettiğim Karadeniz gezimde ortalama süratim 100 km/h olarakve artçısız, yakıt sarfiyatımı 100 km de 3.88 lt olarak ölçtüm. Ön cam taktırmamın dezavantajı oldu.
2005 model Honda Shadow VT750
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Yaklaşık olarak 1500 km lik katettiğim Karadeniz gezimde ortalama süratim 100 km/h olarakve artçısız, yakıt sarfiyatımı 100 km de 3.88 lt olarak ölçtüm. Ön cam taktırmamın dezavantajı oldu.
2005 model Honda Shadow VT750

tüketim değerlerin kullandığın motora göre oldukça makul

burdan anladığımız şu ki 750 cc lik bir motor bile bu kadar ekonomık kullanılabiliyorsa 500-600 cc lik motorlarla 100km/7-8 litrelere çıkan insanların hiç de haklı bir yanı olamaz oldukça agresif ve hızlı kullandıkları ortada
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
4
Bockoa 175 CC
şehir içi 100kmde 8.6lt yakıyor(karburator 3. bogaz açık)
şehir içi 100kmde 5.6lt yakıyor(karburator 3. bogaz kapalı)
şehir Dışı 100kmde 4.0lt yakıyor
iyimi bilmem ama ortalık mı yanıyor benim cebim mi yanıyor belli değil iştee
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
110
marka:mondial
model:150 rf
şanzıman:eek:tomatik
trafik:yoğun
100 km de ortalama 4 litre...
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Marka: Honda Foresight
Motor: 250 cc. Sıvı Soğutmalı, 20 Bhp, 3000 Km de rodajı bitmiş durumda
Tipi: Maxi scooter
Şanzıman: Otomatik katış-kasnak
Trafikte ortalama: 3,6 Lt/100 Km.
Şehirdışı Sabit hıada ekonomik kullanımda: 3,3 Lt/100 Km.
130 Km. sürat ve üzeri kullanımda: 4,1 Lt/100 Km.



Sevgili arkadaşlar, motorumu TEM de deneme fırsatı buldum ve değerleri yazıyorum (Motor 4500 oldu bu arada):

Şehirdışı Sabit 90-100 Km/h hızda: 3,0 Lt/100 Km.
Şehiriçi karışık Trafikte ve dur-kalk : 3,2 Lt/100Km.
Şehirdışı 130-140 km süratlerde: 4,25 Lt/100 Km.

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
Saygılarımla.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sanırım herkes tarafından gözardı edilen bir konu bu aslında çoğu motosiklet o kadarda az yakmıyor
arabalar kadar değil ama km de 10 ykr den fazla yakan motosiklet ekonomik değildir bu da o motosikleti lükse sokar

bu başlık altında tüketim değerlrini şu şekilde toparlayabilir daha sonrada gerçek bilgilere ulaşabiliriz

Marka:abc..
Model:motor cc dahil
Vites:eek:tm./yarı.otm./manuel
kullanım şekli: Spor (devirli) / normal / ekonomik ( devirsiz )
trafik durumu :yoğun trafik / karışık / uzun yol
en son tüketilen yakıt miktarı: ( 100 ) km/litre
yakıt tipi ( hazır el atmışken oktan sorununuda çözelim )
ölçme metodu olarak birkaç yöntem uygulanabilir.

1. depo tıka basa doldurulur bitene kadar gidilir.
2. depo normal doldurulur 100 km gidilir tekrar normal olarak doldurulur dolum miktarı / km bize kesin rakamı verir ama bu en az 3 defa üst üste tekrarlanmalı ortalama alınmalı
3. sürekli yakıt tüketimi kontrol edilir alımlarda takometre sıfırlayarak her seferinde hesaplanması ( bu benim gibi yakıt konusunda dikkatli insanların yaptığı birşeydir )

Şunu belirtmeliyim ki aracıma şu kadar yakıt koydum bütün gün gezdim yada şuraya buaya gittim hala var cinsinden yorumlarınızı buraya yazmayın bu şekilde bir ölçme sistemi yok.

bu başlık küçük büyük bütün tip ve türleri kapsar



……………………………………….AAAAAAAAAAA…………………….
Asya 19A Scooter
Otomatık sanzıman
Toplam yolun 90 km uzun yol gerısı sehırı ıcı normal trafık
Kullanım seklı : ortalama 65 - 70 km sakın kullanım
5 lıtre ıle 204 km yaptı

ASYAMOTOR 150T
Otomatik
Kilometre fazla gösteriyor 25/17 oranında
3,3 lt/100km gözüküyor fakat
yukarıdaki hata payını işleme sokarsak
4,8 lt/100km yakıyor.
günün koşullarında benzin 2,96 ytl
kilometrede 140-145 Ykr yakıyor :S
ben: satıyorum, satıyorum, saaaaat....
babam: başka motor almam ona göre...
ben:
………………………………………..BBBBBBBBBBBBBBBB………………….
Marka: bisan lifan
Model: motocub 100
Vites: yarı otomatik
Kullanım şekli: normal devirli (tek kişi)
Trafik Drumu: şehir içi
Yakıt Tüketimi: 3lt 150 km
Yakıt Tipi: 98 Oktan

Marka: borelli ledow
Model: cmx 250
Vites: manuel
Kullanım şekli: normal devirli (tek kişi)
Trafik Drumu: şehir içi
Yakıt Tüketimi: 10lt / 350 km


BMW F650 GS
manuel
1nci durum: yogun trafikte spor kullanım -- 4,8 lt / 100km
2nci durum: yogun trafikte normal kullanım -- 4 lt / 100km
3ncu durum: uzun yolda ekonomik kullanım -- 3.1 lt / 100km
son kullanım
360km 40 ytl (95oktan) yaklasik 14lt
GS gercekten cok az yakıyormus bunu bir arkadasin FZ6 fazer'ini kullandigımda (4gun) daha iyi anladim.
fazer'la
540km 110ytl ortalama 7,4lt karisik kullanım (agirlikli olarak spor)

BMW F650 GS, 2002, 13.000 KM'de
Ölçülen mesafe : 206 km
Kullanım tarzı (km olarak): %30 sıkışık şehir trafiği, %10 ekstra sıkışık şehir trafiği (ayak yerde), %30 normal şehir trafiği, %30 TEM veya akıcı E-5
Tüketim : 4.08 Lt/100 km, 12 Ykr/km
………………………………………………….DDDDDDDDDDDDD……………
Marka:Dadyw 250 (Regal Raptor)
250 cc
Vites: manuel
kullanım şekli: Spor (devirli)
trafik durumu :karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: ( 100 ) km/ 5.95 lt
95 Oktan
1 senedir denemediğim şey kalmadı çok yakmasının sebebini bulamadım

Derbi senda 125 SM 4t
manuel şanzıman
Kullanım şekli : neredeyse tamamı uzun yolda 8000-9000 devirde tek kişi tam güçte 670 km nin ortalaması.
şehirdışı kmde : 0.027 lt
Artçı ile olursa : 0.038 lt
95 oktan
Söylendiğine göre motorun makinesi yamaha ybr ile aynıymış, değerlerde benziyor zaten..
………………………………….HHHHHHHHHHHHHHHHHH……………………..
marka : Honda
Model : anf 125 innova
şanzıman : yarı otomatik (tiptronic)
trafik : akıcı/yoğun farketmez
karbüratör : kuni + katalitik konvertor
97 oktan 1,5 lt.benzin/90km.
bunu aylardır ölçüyorum aynı. şehiriçinde daha az yakıyor

honda beat
100cc
şehir içi
6lt yakıtla
180km gidiyo

Marka:Honda
Model:Beat 100 cc
Vites:Kayış-kasnak
kullanım şekli: Genelde son gaz
trafik durumu :Şehiriçi-Dışı trafik (Farketmiyor)
en son tüketilen yakıt miktarı: 5 Lt-220 km ( En son Otoban da hep son gaz gitmiştik, iki kişi ile, ortalama sürat 78 km idi, harcama 205 Km ye düştü)

Marka :Honda Beat
Vites: otomatik
Kullanım: Uzun yol ( tam gücün %90 ı ile ve artçılı)
Yakıt: 97 oktan
yakıt tüketimi : 39,4 km / lt Tam depo 6 lt ile :236 km.

Honda CBF150
Daha bugün testi tamamladım.
10lt ile şehiriçi kullanımda 420km yaptı
2,5lt ile 105km'ye denk geliyor.
Şehir dışı ve biraz agresif kullanımda ise 360 - 400 arası değişiyor.

honda cbf 250
devirli şehir içi kullanım
100 km"de 3,9 lt
devirli şehirdışı kullanım
100 km"de 3,5 lt

Honda CBF500
Bugün sapanca yaptık 361km. 14lt benzin yakmışım

honda CBF500
şehir içi,şehir dışı spor kullanımla en çok yaktığı 5,7lt/100km
yarısı uzun yol,yarısı şehir içi olmak üzere normal kullanım 5lt/100km
umarım bir gün bir depo ile 5lt nin altına düşeceğim..
bu motor çok yakmıyor arkadaşlar,sürüş tarzımdan dolayı bu değerler çıkıyo karşıma..

honda CBF500
Son ölçüm 100km'de 4,05 lt.
27.000 km
95 oktan

honda 600RR en son veriler 85km/6,5 - 7 lt yakıyor gayette devirlere önem vermeden yada az yaksın diye kastırmadan şehir işici diyelim gerçi çoğunda otobanı kullanıyorum..

Marka: Honda
Model: CBR 125R
Vites: manuel
kullanım şekli: Spor (devirli)
trafik durumu: karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: 20-25 km/litre
yakıt tipi : 98 oktan..


honda cgl125 10 lt 400 km

honda cgl 125
manuel
9000 10000 devir
1.75 lt 47 km
bunun 30 km si uzun 17 km si şehir içi trafik normal

Honda CBR 125 Uzun Yolda 100 Km:2,8 Litre Şehir İçi:3,3 litre

CBR 600 F
Manuel Vites
100 km de normal kullanım 6 litre
gazlarsak 100 km de 7,5 lt

Honda SES 150 Dylan, 1109km nin ortalaması, 95 oktan kurşunsuz benzin, şehir içi/dışı, yokuş/düz, spor/sakin karışık, 3.26L/100km, sakin kullanımda elde ettiğim en düşük tüketim değeri, 2.94 L/100km. Bu ölçümler rodaj öncesine ait. Bugün bakım yapıldı, rodaj sonrasını çok fark olursa daha sonra yazarım.

2005 Honda Shadow 600 VLX
600 cc
Normal kullanımda 100 km'de 4-4,5 civarı

honda shadow 750 devirli ve zorlayıcı şekilde kullanırsanız 100 kilometrede 5 litre yakıyor. eğer çok efendi kullanırsanız (ki böyle bir motorla zor, egsoz sesi için yüksek vites düşük devirde gaz açıp durursunuz) 4 litre falan yakıyor.

2007 honda shadow
750 cc
orta devir( tahminim 4000 civarı) kullanımı
100 km de ortalama 5 lt
bu değer şehir içi - dışı karışık

honda shadow vt750
manuel sanzıman
sehirçi ort: 5/6 lt
şehirdışı: 4/ 4.5 lt

honda 1000 rr 100 km 10 lt yakıyor oy ki oyyyyyyyyyyy

hyosung comet 250
devirli şehiriçi kullanım ..
100 km"de 4,3 lt
devirli uzun yol
100 km"de 4,0 lt
ben daha aşağısını hiç görmedim

hyosung gt 250 comet şehir içi 5 litre şehirler arası ort 130 ile gidersen 4 litre yakıyor. bu arada henüz 1000 km de

hyosung gt 250
sakin kulanım 80-100 km/h gibi 3,3 litre
120-150 km/h 4,5 litre
şehir içi bol aragazlı 5 litre

hyosung Gt 250
4,18lt/100km (270km'de 11,30lt)

Marka: Hyosung
Model: GT250R
Vites: manuel
Kullanım: normal
Trafik Durumu: karışık
Yakıt Tüketimi: 100km/3.7lt yani 27km/lt
Depo kapasitesi: 17lt
Yakıt tipi: kurşunsuz 95 oktan

Marka:HYOSUNG GV 250 AQUİLA
Model:2006 5500km - içi boşaltılmış egzost
Vites:manuel
kullanım şekli: normal-sport 12000 devir ortalama(makina cruiser olmasına rağmen yüksek devir)
trafik durumu :yoğun trafik-uzun yol(dağ uzun ve sürekli virajlı dağ yolları)
en son tüketilen yakıt miktarı: 100 km/3,5 litre (95 oktan)
………………………………………………………………..JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ…… ….....
jinlun
125cc manuel
trafik durumu: orta
devir: 6000-7000
2000kmyi yeni devirdim
420km/12 lt
yani 100km/2.8lt ben memnunum valla yeter şimdilik

jinlun 250 cc
şehir içi 4lt
şehirler arası 2,8 lt
tam gaz açık sport kullanım.4,5 lt
bu arad motorum 2400 km
……………………………………..KKKKKKKKKKKKKKKK………………………
kanuni cheetah 125
vitesli
sehir içi 8lt 95 oktan benzin ile 215km<= bu sakin kullanım
sehir içi 8lt 95 " " ile 185km<=bu spor kullanım ,trafik lambalarında arabalara fark açamanın bedeli değer bence...bazen önü kalkıyo

Kanuni
Seyhan 150 C
Manuel
Normal
Şehir içi
100 Kmde 3,30 lt ortalama ile güzel bir paylaşım. 10 yıldır motor kullanırım.Her depoda mutlaka ölçerim hatta çetelesini bile tutarım.Dosyayı ekleyeyim dedim ama beceremedim neyse

Kanuni Seyhan 250 C- Çift silindir
Şehiriçi 7,1lt / 100km - kullanım normal
Şehirdışı 4,6lt / 100km - kullanım 5.vites gaz son haddi. 100-120km hız
Çok fazla çookk :(

Marka:Kanuni
Model:storm 150 (scooter)
Vites:eek:tomatik
Kullanım:normal
Trafik Durumu:karışık
Yakıt Tüketimi:100km/3.5lt(standart)
depo kapasitesi:6lt-(ben full depo ile 171km yaptım)
yakıt tipi:kurşunsuz 95 oktan
çokmu yakıyor yahu

kawasaki en 500 100 km de 5-5,5 lt

KAWASAKI EN500
şehirlerarası max.120 km/s düşük 6.viteste : 5,1 lt/100km
şehiriçi kısmen yüksek devirli : 5,6 lt/100km

Marka:keeway
Model: superlight 150 ccl
Vites: manuel
kullanım şekli: normal
trafik durumu: karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: 100 km / 3.6 litre
yakıt tipi 98 oktan

Marka: keeway
Model: KEEWAY sl 150
Vites: manuel
kullanım şekli: normal ( ama iki kişi )
trafik durumu :uzun yol
en son tüketilen yakıt miktarı: 100 km 3,5 itre
yakıt tipi kurşunsuz 95 oktan

Keeway Speed 150
30 Ytl lik benzinle 350 km yol yaptım. Tamamı şehiriçi kullanımı.
Km'de 85 Ykrş. Yakıyo

marka: keeway
model: matrix 150
vites: otomatik
kullanım şekli: %70 artçı ile
trafik durumu: şehir içi
yakıt tüketimi: 100km/3.3lt
yakıt tipi: 95 oktan

Keeway Matrix 150
75 km tek başıma binmişimdir.(80 kg)25 km de iki kişi(+80)
Çok sakin kullanım genelde 60 a bile gelmedim.
100 km de 2,8 lt
Şimdiye kadar bundan az yaktıramadım.1800 km deyim

marka: KYMCO
model: MOVIE(99 model) 50cc
otomatik vites
en ıyı 1 lt ıle 48km
en kotu 1lt ıle 37km(cok sıkıstırınca)
genellikle 1 lt ile 42-43 km gidiyor.
bu degerlerın hepsı sehır ıcı

kymco xciting 500
10 litre. 180 km
biraz fazla ama motorumu seviyorum
………………………………………………….MMMMMMMMMMM………………..
masai (motana) grand eagle 250
233 cc
600 km de yaktığı toplam benzin 28 litre (rodajda)
100 km 4,67 litre
karışık izmir trafiği

bende mondial 110ft var.
100km 2 lt hatta uzunyolda dahada düşüyor.birazda sakin kullanırım onunda etkisi var ama ister inanın ister inanmayın durm bu.
100km de 2lt mondial 110ft

Marka:Mondial
Model: 110 FT
Vites: Yarı Otomatik
kullanım şekli: normal
en son tüketilen yakıt miktarı: 100 km de 2,28 litre (95 oktan)
Motor rodaj asamasındadır.

Mondial Kh 100
Motor 600 Km De Su Anda
170 Km De 3 Litre Benzin Le Depo Fullendi Oda 9 Ytl Tuttu 98 Oktan

Mondial 125 KT 2005
1 depo 10 lt / 300-320 km
100km=3 lt
Vites : Manuel
Kullanım : Karışık
Vistes d :5500-7000
Km : 13.000

mondi KT125
%95 uzun yolda 2,23lt./100 km. yaktı.
(11,5 lt. ===>>> 514 km.)

Marka :Mondial
Model: 125 KT
Vites: Manuel
Kullanım şekli: Spor (devirli)
Trafik durumu: karışık
En son tüketilen yakıt miktarı: 230 km, 5.8 Lt,
Yakıt tipi : 95 kurşunsuz..

mondıal 125 mt mavi 2005 uzun yolda 7 lt 20 ytl 275 km 60-65 km hız limiti.

Mondial 150 UT
Şehir içi normal kullanım
220 km 6,4 lt
yani 100 km -> 3,1lt gibi

marka:mondial
model:150zat
vites:eek:tm
kullanım şekli:normalden biraz fazla
trafik durumu:eek:rta
Yakıt tüketimi: 11 lt ile 235 km
(Şehir içinde)

mondial 150 zat
150cc 10.5hp
ortalama
11lt yakıtla
230km gidiyor
tekrar tekrar ölçüm yapılmış olup ortalama değerdir şehir içi dışı karışık

Marka :Mondial
Model: 150 Zat
Vites: cvt kayışlı
Kullanım şekli: Spor (devirli)
Trafik durumu: karışık
En son tüketilen yakıt miktarı: 140 km, 7.4 Lt
Yakıt tipi : 95 kurşunsuz..
masallahı var benim gibi iştahlı benim uno da bu kadar yakıyodu

arkadaşlar bende mondial 250 mct var 4,4 lt/100km yakıyor

Marka: Mondial
Model: 250 MCT
Vites: Manuel
Kullanım şekli: Spor (devirli) (tek kişi)
Trafik Drumu: Uzun Yol
Yakıt Tüketimi: 100 KM 3 lt
Yakıt Tipi: 95 Oktan
Kullanım şekli: Spor (devirli) (2 kişi)
Trafik Drumu: Yoğun Trafik
Yakıt tüketimi: 100 KM 4 lt
Yakıt Tipi: 95 oktan

MONDIAL
MCT 250 CRUSIER
UZUN YOL 12 LITRE 520 KM
SEHIR ICI 12 LITRE 300 KM

Marka:mondial
Model:mct 250
Vites:manuel
kullanım şekli:
trafik durumu : karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: 4,2 litre/100km
yakıt tipi:kurşunsuz 95 oktan
ölçme metodu: 1 kez dopuyu tam dolsuruş yaptım ve yolda kalana kadar devam.
………………………………………..PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP………………… …….
Piaggio x9 250 evo
şehiriçi kullanım
14.5 litre benzin - 315 km menzil (ortalama)

Marka:piaggio
Model:x9 500 486 cc
Vites:eek:tm.
kullanım şekli: Spor (devirli)
trafik durumu :karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: ( 100 ) km/7.5 litre
ben motoru yeni aldım servisin dedii kadarıyla gaza cok asılmısım onun icin fazla cıktı bi deisiklik olursa yazarım
………………………………..RRRRRRRRRRRRRRRRR…………………..
Ramzey 250 cc chopper (rodaj bitmedi 700-1400 km arası kullanımda): şehir dışı kullanım, tek kişi ortalama 80-90 km hız. Bir litre ile 30 km (3.3lt/100 km)

Ramzey 200 cc cross (rodaj bitmedi 500-1000 km arası kullanımda): Şehir dışı ve dağ yolları karışık ortalama bir litre ile 35-38 km (şehir dışı 5. vites ve max 70 km hız, dağda duruma göre değişen hız ve vites) yani 2.7 litre/100 km. Selamlar.
………………………………SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS……… ……….
Marka:suzuki
Model:bandit 600 sira4 98
Vites:manuel
kullanım şekli:
trafik durumu :
en son tüketilen yakıt miktarı: 100 km de , spor kullanimda sehir ici 6-7 lt arasi ekonomik kullanim 5lt

suzuki
burgman AN400
otomatik
şehiriçi
13litre/220km

Suzuki gn250
trafik durumu : karışık
vites : manuel
kullanım şekli: yüksek devirli
10lt ile ~250km

Suzuki GS 500 Uzun Yolda 100 Km :4,2Litre Şehir İçi:5,5 litre

Marka:suzuki
Model:gsf 600s bandit
Vites:manuel
kullanım şekli: normal
trafik durumu :150 km uzun yol. 130 şehir içi
en son tüketilen yakıt miktarı: ( 19 ) km/litre (95 oktan)
toplam: 280 Km. yakıo yavv işimiz zor...

suzuki
gsr 600
manuel
karışık
8000 devir or talamada
6,10 lt benzin 100 km mesafede

suzuki 2005 model DL 650 V-Strom ile, 4 temmuz 2007 (Otobanda)
90 km. hızı aşmamaya çalışarak;
100 km. de 3.89 litre benzin (eski parayla 115 bin) yakmışım.

sym gts250
250 cc
kullanım şehir içi karışık (baya bir dur kalk ve bir miktar tem )
100km 3,8-4,10 lt (normal kullanım) agresif kullanımda 4,5 lt olabiliyor uzun yol bilmiyorum henüz bakmadım

Marka: SYM
Model: VS 150 (700km de)
Vites: Otomatik
Kullanım şekli: Normal (tek kişi)
Trafik Drumu: Şehir içi (ev-iş arası 3km)
Yakıt Tüketimi: 100 km de 4 Lt
Yakıt Tipi: 95 Oktan
bana çok yakıyor gibi geldi...sizce?

Marka:SYM
Model:2006 Joyride 200 (1000 km yeni doldu, şehir içi kullanıldığından rodajda hala)
Vites:eek:tm.
kullanım şekli: normal (115 kiloyum, neredeyse 2 kişi sayılırım )
trafik durumu :yoğun trafik
en son tüketilen yakıt miktarı: ( 165 km / 7 litre )
yakıt tipi ( 95 oktan )
Rodaj bitince 7 litre ile 200 km yapabilmesini umuyorum, uzun yol sarfiyatını bende merak ediyorum, ilk fırsatta öğrenceğim inşallah.
………………………………………………………..YYYYYYYYYYYYYYYY………….
yamaha bws
1 lt = 30 km
kullanım : her türlü
ewet 100 cc bir scooter için fazla ama..

Yamaha Bws 100
100 Km de karışık ortalama 2,9-3,2 lt.

Yamaha Dragstar XVS 650
Şehir içi 100 km - 4 litre ( 95 oktan )

2005 yamaha fazer ım var çok makul kullanım ve uzun yolda
15 litre full depo ile 350 km yapıyorum yanii
100 km de 4.5 lt falan

Yamaha Fazer 600
yaklaşık olarak ;
%10'unda +120kmh => 5.5 lt/100km
%35'unda +120kmh => 6.5 lt/100km
%50'unda +200kmh => 8.5 lt/100km

yamaha rx 115 yakıt tüketimi
125 kmde,ortalama 80 km/h 5000-5500 devirde
4.5 lt benzin yaktı,çok fazla bence siz ne dersiniz

yamaha
ybr 125
manual
spor 8000 devir ortalama
uzun yol
420 km 30 ytl

YBR125
Trafik Durumu : Karışık
Vites : manuel
Kullanım Şekli: normal (5000 - 7500 arası)
100 km - 2,5 lt.

Yamaha YBR 125 Uzun Yolda 100 Km:2,8 Litre Şehir İçi:3,3 litre

yamaha ybr 12lt deposu var litreye 54km götürüyor rodaj iyiydi

Yamaha YBR 125 100 Km'de 2-3 lt arasında.Yük, Hava şartları ve devirli kullanmaya göre değişiyor.Ancak tüm şartların olumsuz olması durumunda bile 3 lt'yi geçmiyor.

Marka:Yamaha
Model:YBR 125 cc
Vites:manuel
kullanım şekli: Spor (devirli)
trafik durumu :uzun yol
en son tüketilen yakıt miktarı: 2,8 litre/100km
yakıt tipi:kurşunsuz 95 oktan
ölçme metodu: 3. sürekli yakıt tüketimi kontrol edilir alımlarda takometre sıfırlayarak her seferinde hesaplanması.

ybr 125 22,15 lt benzin ile, tam 890 km yol yaptım.
yaklaşık %70 uzun yolda kullandım.
rodaj kurallarını fazlaca aşmadım.
100 km tüketimi, 2,5 lt.
95 oktan TP fiyatı 2,79 ytl,
km'de 70 ykr yakıyor benim ybr.

Marka:Yamaha
Model:XT660R
Vites:manuel
kullanım şekli: normal
trafik durumu :yoğun trafik
en son tüketilen yakıt miktarı: ( 19 ) km/litre (95 oktan)
Yakıyor kerata ama helal olsun, rodajı gelince hava ayarı egzos ayarı falan yapılınca uslanır belki, uslanmazsa da canı sağolsun
……………………………………………..ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ……………….
Marka:Zealsun
Model:Zs 100-6 (Cup\Commuter)
Vites:yarı.otm.
kullanım şekli: Spor (devirli)
trafik durumu :karışık (şehir içi)
en son tüketilen yakıt miktarı: 1.8 lt/100km
yakıt tipi: BP Ultimate 95 Oktan (Total97'den çok daha iyi çıktı)
Daha ekonomiği yoktur sanıyorum... Son Hızım 110km (Keçiören Köprüsü)
Kırmızı ışıkta geçen ...leri kınıyorum

zealsun 150-19 kullanıyorum.
Silindir hacmi:149.5 cc
Şanzıman:5 vites
Kullanım şekli:Yüksek devirde
1 litre benzinle şehir içi trafikte 36 km yaptım.(deneme için 1 litre benzin aldım.Kadranı sıfırladım.Benzinim bitti yolda kaldık.Ve kadrana baktım 36,1 km gösteriyordu.)Uzun yola çıktım ama deneme fırsatım olmadı.

Marka: Zealsun
Model: SZ-150 Cruizer
Vites: manuel
kullanım şekli: normal
trafik durumu : karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: ( 100 ) km/ ( 3,2 ) litre

Zongshen Zs 200
100km'de 3 lt.
95 kursunsuz
Dag yolu yokus Tepe.. Üstelik 2 kişi












ALFABETİK SIRAYA UYGUN BİR ŞEKİLDE ANCAK BU KADAR TOPARLAYABILDIM

BURDAKİ LİSTEYE SADECE KM/LT CİNSİNDEN BİLGİLERİ YAZDIM KM/YTL CİNSİNDEN BİLGİLERİ LUTFEN YAZMAYIN GÜNCEL DEĞER TAŞIMIYORLAR

ÜFF GÖZLERİM PATLADI
ne yorucu bır iş bu boyle


ohooo sen emek veriyorsun birileri çalıyor anında kendi emeği gibi satıyor...

http://motordelisi.com/ftopicp-1032774.html#1032774
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bisan Roadstar 250Vtwin

Marka:Bisan
Model:Roadstar 250 VTwin
Vites:5 vites
kullanım şekli: devirli
trafik durumu :karışık (şehir içi+şehirdışı
en son tüketilen yakıt miktarı: 2.8 lt/100km
yakıt tipi: Petrol ofisi 95 oktan

 
Son düzenleme:
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
640
Marka: Suzuki
Model: Dl-650 V-Strom
Vites: 6 vites zincir aktarmalı
Trafik : Yoğun şehiriçi kullanım 5 lt.
Şehirdışı yüksek hız 140-150 km 5.7 lt
Şehirdışı ekonomik kullanım 90-110 km 4.1 lt
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
arkadaşlar öyle şeyler yzmışsınız ki hayal gibi 250 cc makina 2,8 litre benim motorla ben okadar yol yapıcam varya bitarafımı kırırım herhalde birde basınca 120 - 140 falan yakıt göstergesinin nasıl aşağıya indiğini görürüm herhalde 11 lt ile 200 km anca gidiyor 150 cc.
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Arkadaşlar daha önce 200cc ramzey krosum rodajdayken 10 kuruş yaktığını bu başlıkta sizlere söylemiştim. Şu an 3000km.ye gelmek üzereyim. 9 kuruşa kesin düşüş yaptı :) ve benim için harika ekonomik ve bir o kadar da seri 16HP'lik bir motor halini aldı :queen: Ah birde selesi 30dk.da bile kramp girecek kadar canımı yakmasa tam olacak :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
88
Marka : Gilera
Model : Runner 180 SP
Vites : Otomatik
Yıl/Km : 2002 / 36.500 Km
Tüketim
ŞEHİR İÇİ :karışık trafik , devirli kullanım , seyir hızı 80-120 km hız , Tek kişi-iki kişi karışık , 100 km de 6-6,5 litre
ŞEHİR DIŞI : Seyir hızı 90 - 130 km hız , İki kişi , 5-5,5 litre
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar öyle şeyler yzmışsınız ki hayal gibi 250 cc makina 2,8 litre benim motorla ben okadar yol yapıcam varya bitarafımı kırırım herhalde birde basınca 120 - 140 falan yakıt göstergesinin nasıl aşağıya indiğini görürüm herhalde 11 lt ile 200 km anca gidiyor 150 cc.
Ben 11 litre ile Çanakkaleye rahat rahat gider bi de Asos yaparım yaa:)
 
Katılım
5 Şub 2006
Mesajlar
246
Marka : Ramzey
Model : QM125T-10D
Vites : Otomatik
Yıl/Km : 2006 / 10000 küsür Km
Tüketim
70-90 km hızda 5 ytl benzinle 55-60km civarı gidiyor. şehir içi-şehir dışı farketmiyor
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
124
zongshen zs125-32
vites:manuel
yakıt tankı 15lt.
yakıt türü: opet 95 oktan
sehir içi devirli kullanım ort.hız 80..95
oatalama km: 550km

ben bile çok saşırdım :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
11
arkadaslar, kendi metodumu yazmak istedim, motorumun ne kadar benzinle ne kadar yol aldıgini hesaplamak icin kullandigim.
depo rezerve geldiginde sifirliyorum sayaci, sonra benzinimi aliyorum ve tekrar rezerve geldigimde ne kadar yakitla ne kadar yol aldigimi hatasiz goruyorum. hatta rezerve gelmeme ne kadar kaldigini bile tam olarak biliyorum.
litre olarak hic dikkat etmedim ama ytl olarak yazabilirim ilginizi çekerse.

suzuki intruder vs600
600cc
vites: manual
şehiriçi tüketim: 10ytl/65km
uzun yol : 10ytl/110km
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst