Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
33
Model Ramzey 200 cc Cross
150 km de 3.5 Litre şehir içi kullanım.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
519
Bende 200cc. Ramzey crossuma 0-500km. arası toplam 50YTL. benzin koydum. Yani 50YTL./500km. yada 3.5lt./100km. Tabii motor rodajda iken kaydettiğim değerler bunlar. 1000km. bakımından sonra tekrar hesaplayıp paylaşırım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yamaha
ybr 125
manual
spor 8000 devir ortalama
uzun yol
420 km 30 ytl

arkadaşlar bende 2004 model Yamaha ybr var depoyu fulledim km.'sıfırladım benzin seviyesi yedeğe düştüğünde ilk benzinliğe girdim 355km. yol gitmişim sonra tekrar fullediğimde 31ytl. ödedim iki gün önce denedim sizce neden fazla yakıyor olabilir:pr::salut:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
6
Bende Aprilia Pegaso 650(enjeksiyonlu) (2004 model) var. şehir içinde 3000-4000 devir arası, motoru zorlamadan sürdüm. Önce depoyu tam doldurdum. 100 km yapınca tekrar doldurdum ve 8 lt benzin aldı. Tam anlamıyla şok oldum. yani bu 100 km de 8 lt yakıyor anlamına geliyor ki bu beni motordan soğutur. Çevreden anlayanlara sorduğumda kimisi yakar o kadar dedi, kimisi de bunun aormal olduğunu söyledi, ben anormal olduğuna inanmak istiyorum(arabalar bile bu kadar yakmıyor) bu durumda buna nasıl bi çare bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim Bu motorların koltuğunun altında bir jak var, orayı iyi bir tamircide (örneğin bmw servisi) bilgisayara sokarak sorunun nerde olduğu öğrenilebilrimiş diye bişey duydum, aslı astarı var mıdır??
Şimdiden teşekkürler..
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
3
arkadaslar selam..
bende de keeway arn 125 var, ikinci el aldim.
kullanimi cok rahat ve aktif bir araç.. Fakat anlayamadigim bir sorun var, bu makinanin girtlagindan yutkunma sesi geliyor, benzini iciyor gibi geldi bana. Gerekli bakimlari saniyorum yapilmamis.. hava filtresini yeni degististim motor yagi vs. iyi durumda ama gelin görün ki ; 8 lt. benzin ile 100 km gidiyor acaba ben bi araci bu kadar devirsiz kullanabilir miyim¿
Ya da bu durum hangi sebepten kaynaklaniyor olabilir¿
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
54
Regalin yakıtını çok uçurmuşsunuz.
Şehir içi(Artçı dahil):4,3/100 km
şehirler arası(Artçı yok):3,2/100km
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
arkadaslar selam..
bende de keeway arn 125 var, ikinci el aldim.
kullanimi cok rahat ve aktif bir araç.. Fakat anlayamadigim bir sorun var, bu makinanin girtlagindan yutkunma sesi geliyor, benzini iciyor gibi geldi bana. Gerekli bakimlari saniyorum yapilmamis.. hava filtresini yeni degististim motor yagi vs. iyi durumda ama gelin görün ki ; 8 lt. benzin ile 100 km gidiyor acaba ben bi araci bu kadar devirsiz kullanabilir miyim¿
Ya da bu durum hangi sebepten kaynaklaniyor olabilir¿

abi sen ne yaptın...
yanlışın var imkansız.
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
6
Arkadaslar Selam. Bende Kymco Ck 125 Var. 33 Ytl'lik 95 Oktan Kursunsuz Benzinle 525 Km Yol Yaptim.ve Bu Yolun 80 Km. Haric Kalani Hep Sehir Ici.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
6
Bu "A" ile başlayan motorların arasında Aprilia yok mu abicimm?? niye kimse Aprilia hakkında bişey yazmıyor? (mümkünse pegaso 650 ie olsun) LÜTFENNNN!!!!!!:queen:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
332
Evet ybr full depo ile yani yaklaşık 31 ytl lik benzinle 430 km yaptım
yol karışıktı. Devir 7000 civarı idi
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
aprilla nın olabilmesi için bu motoru kullanan arkadaşların bi zahmet tuketımlerını buraya yazmaları gereklı kı paylaşabılelım
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3
bende yamaha 115 var dedigim gibi 255 km 9 litre yakıyo ama ben acaip sıkıstırırım motoru ön felan kaldırıyorum ama acaip bi makina ya insanın iüstünden inesi yok
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
sonıx litre km cinsinden yazarsan daha doğru olur orneğin 2.5lt/100 km gibi
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
2007 cbf 500 ile
3600 km boyunca 100km'de en az yaktığım benzin
4,0-4,2 lt arası..
yani benzinin litresi 2,97-3ytl arasındayken 120.000-125000 tl arası yakıyor km'de..
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
122
benim cbf 150 devirli kullanımda 2,8 lt/100 km ye kadar çıkıyor.Devirsiz ve ekonomik kullanımda 2,3 lt/100 km.Motorun anasını ağlatırsan en fazla 3,2 lt/100 km :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst