Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Marka: Kanuni
Model: Strom 150
Vites: otomatik
Trafik :
Yoğun şehiriçi kullanım 180-190 km 6 lt.
Şehirdışı yüksek hız 240 km 6 lt ortalama hız 90-100 km/hz
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Honda innova, 100 km de 2 litre yakıyor. otoyolda 3 litre

kanuni caracal 200 şehir içi basabas 3.8 sakin gidince 3.5

2.6 ile 2.9 arasinda degişiyor ybr 125 13.400km

CBR 600F zannedersem 100 km 7 litre yakıyor ama bazen daha fazla yakıyor basmama bağlı

CBF150 sıkıştırmadan 2.5lt sıkıştırırsam 3lt yakıor

Regal Raptor 250 100 km de tam 4lt yakıyo.

Rx 125 sm Devirli kullanırsam uzun yolda 96 km'de 3,16 lt yakıyor.
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
50
mondial 125zn yakıt

bende 850km 2007 mondi zn125 var 100km de kac yakıyor bilen varmı?
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hyosung GT250R

100 km'de;

Şehir içi : 4 LT

Şehir dışı: 3 LT- Redline kullanımda 6,5 LT
 
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
Piaggio Skipper 150 4 zamanlı 100 km de şehiriçi sıkıştırmadan 5.1 LT yakıyor.Çoook fazla.Nasıl düşürebilirim?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
depom delikken 10 ytl ye 1 gün gidiyodum .:) farketmesem şu an bunları yazıyo olmazdım :)
şimdi 2,9 lt. 100 km civarı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yamaha XT600 saatte 90 - 100 km hızda 3,7 litre tüketiyor. Şehir içi ve agresif kullanımda saatte 120-160 hızda 4,5 litre
Honda Titan 125 şehir dışı sıkıştırarak saatte 90 - 100 km hızda 3 litre normal devirde 2,7 litre
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanuni hussar sakin kullanırsam 10 ytl ile 80 km yol gidiyorum..

dip gaz gidersem 10 ytl ile 50 km gidiyorum..

kafayı yicem pofffff..
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
çok Gerçek

Harbiturk gerçektende çok gerçek değerler vermiş:wiinkk:
Suzuki DL 650 ile çok rahat 400km ve daha fazlasını yapabiliyorum:cat:
Depo kapasitesi 22lt bunun 3'ü yedek.
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
68
2003 BMW F650 Dakar: Yabancı sitelerde 56-70mpg yazmış yani: 3.33lt/100km-4litre/100km.Bence mükemmel şapka çıkarılası bir sonuç 50Beygirlik 175 kiloluk bir makina için.
Diğer yakın sonuçlar:
1-Bir depoyla (17lt) 400kilometre.
2-110 kilo yüklü 130km/h 4litre/100km

2001 BMWF650 GS için 3.6-5litre/100km.Toplam 4 çalışma.2 makinadan.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst