Piaggio Skipper 150 4 zamanlı 100 km de şehiriçi sıkıştırmadan 5.1 LT yakıyor.Çoook fazla.Nasıl düşürebilirim?
Tesekkürler.Hepsini yaptım ama nafile.motorun bakımları geciktirmeden düzenli yapılıyor..İyi bir karburatör temizliği ve sibop ayarı ile iyileşme kaydedebilirsin hava filtresinide temizlemeyi unutma ha bide buji kontrol