Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
61
Zonghsen zs 200 1lt ile 40km 80km hızı geçmeden tamamına yakını son viteste uzun yol (ön dişli orjinal15 idi 17 diş takıldı)
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
1
kawasaki kle 500 93 model 45000' de 14,5 lt/320 km 5000-6000 devir uzunyol
4,5 lt/100 km bence güzel
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben erzıncan otogarında İNZİBAT ım ...gecen aksam bi adam geldi zzr 600 le ...erzurumdan gelmiş
20-25 ytl benzin yaktı dio...benzin 3.260ytl....
dogrulugu varmıdır yahu...

ve benım benzın dusmanı jawam....
350 style 96 model...
ankara ıle yozgattakı köyumun arası 280 km...
normal kullanım 90-100 arası...daha cok 90...yeri geldı 140
45 ytl benzın yaktı...ççüüüüüşşşşşşşşşş 95 oktan
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
regal raptor ağustos 2008 de karadeniz gezisinde 3600 km yol için 387 milyonluk benzin aldım km de 110 binlira bile yapmıyor.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
bahadinli senin motor çok yakıyo ama cc fazla ve 2 zamanlıdır herhalde. benim 150 cc 200 km yi 23 ytl falan 100-110 hız.
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
BURDAKİ LİSTEYE SADECE KM/LT CİNSİNDEN BİLGİLERİ YAZDIM KM/YTL CİNSİNDEN BİLGİLERİ LUTFEN YAZMAYIN GÜNCEL DEĞER TAŞIMIYORLAR

soru 1- Bazı motor kullanıcıları okur değil sadece "yazar" mı :queen:

soru 2- Para'dan yani Türk lirasından 6 sıfır atıldığını bu arkadaşlar henüz öğrenmemişlermi?

soru 3- bu arkdaşlar yakında YL'nin de sona erip yeniden TL'ye dönüleceğini hiç duymamışlar mı?
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Beyler geçen CBF 150'mle 2.25 lt/100 km yaktım.
Nasıl yaktım diye sorarsanız genellikle 3. vitesle 40 km sabit hızla Şehir içi kullanımla.
Unutmayın düşük cc ler şehir içinde,Yüksek cc ler şehir dışında daha az yakar.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
benim regali mersinden getirirken ölçtüm 270 km 28.5 ytl paraolarak kmde 106 ykr yaktı bence harika
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hep yaksa ne kadar yaka bilir ki 150 lik scooter m yani
zamandan tasarrufunu hiçbirşeye değişmem helede istanbul trafiğinde
okmeydanı-levent 12dk daha ne olsun trafikte. .
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
cevab

bencede çok ucuz. doğru hesapladınsa eğer. 250 ccdeğilmi motor. bence hata var gibi benim 150 cc 100 yakıyo kmde.
arkadaşım mersin den cıkmadan önce depoyu fulledim maraş girerken tekrar fulledim bu şekilde anladım yakıtı litre olarak 270 km 8 litre olmuştu
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
soru 1- Bazı motor kullanıcıları okur değil sadece "yazar" mı :queen:

soru 2- Para'dan yani Türk lirasından 6 sıfır atıldığını bu arkadaşlar henüz öğrenmemişlermi?

soru 3- bu arkdaşlar yakında YL'nin de sona erip yeniden TL'ye dönüleceğini hiç duymamışlar mı?



soru 4- YL diye bi para birimi var mı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
1,071
Marka: Hyosung GV 250cc
Şanzuman: Düz
Kullanım Şekli Karışık
Kullanım: Hafif Spor kullanım
Yakıt: 3.5-3.7 lt/100 km de...
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Az önce yolda yağmurda kaldım
Çok net olarak biliyorum ve diyorum ki

Honda Dylan 150
1 Depo ile
Depo 9 LT
2 Kişi
Şehir içi ve ara ara 120km hız ile
282.4 km
yol yapabiliyor :)
1 saat yağmurda bekledim yaw :) Bi daha böyle testler yapmam
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
280
zealsun zs150-19 crusier 150cc (13hp) 15.000km de.

40 ytl benzin ile ortalama 390km yol yaptım.

Kullanım olarak genellikle otoyol (e5) minimum süratim 70km. yürüyen aksamda modifikasyon yapılmadı. Orjinal karbüratör.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
1,218
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim regali mersinden getirirken ölçtüm 270 km 28.5 ytl paraolarak kmde 106 ykr yaktı bence harika

bende cavamı adanadan alıp ank ya getirdim...yaklasık 520 km yol yaptım...
aksam 18:30 da yola cıktım gece 24:15 de ank eve vardım 85 itele benzın yaktı....tabı son gazı verdım hiç çekmedım elımı... :queen::queen:
benzın iyi iteledı galıba
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
105
Fz6 ile bi depo benzinle 320 km yol yaptim. Rezerv haric. Ustelik sabit hiz gitmedim 120 - 180 Km arasinda surekli hiz degistirdim. Yani 100km'de 5 lt yaktim. Balikesir - Kusadasi arasinda bu olcumu yaptim. 20 km'si sehirici trafigi.
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
soru 4- YL diye bi para birimi var mı :)

:queen:

bir yazım hatasını, üstelik anlaşılır bir yazım hatasını espri konusu yapan arkadaşım senin canın sağ olsun...

O sarmaya çalıştığın şey YTL. Yani yeni Törkiş lira. yılbaşında Y'si kalkıp TL olacak olan para

soru 5 : topikte algılama sorunu da mı var :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst