Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Marka : Zealsın
Model : 200 gy
Vites : manuel
Kullanım şekli : Devirli
Trafik : Şehir içi , dağ bayır
En son tüketilen yakıt miktarı : 97 oktan 22 YTL 234 km.
 
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Yamaha YBR 125 100 Km'de 2-3 lt arasında.Yük, Hava şartları ve devirli kullanmaya göre değişiyor.Ancak tüm şartların olumsuz olması durumunda bile 3 lt'yi geçmiyor.Daha önce Kanuni 125 Hussar kullandım.100 Km'de 3-4 lt. arasında tüketiyor.Scooterlar malesef biraz fazla yakabiliyorlar.
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
388
Marka:Yamaha
Model:YBR 125 cc
Vites:manuel
kullanım şekli: Spor (devirli)
trafik durumu :uzun yol
en son tüketilen yakıt miktarı: 2,8 litre/100km
yakıt tipi:kurşunsuz 95 oktan
ölçme metodu: 3. sürekli yakıt tüketimi kontrol edilir alımlarda takometre sıfırlayarak her seferinde hesaplanması.
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
175
ARKADAŞLAR

KM / FİYAT oranları işe yarmaaz oranlar

Her şehirde benzin farklı fiyatta, ayrıca fiyatlar durmadan değişiyor. En doğrusu 100 km / litre vermektir
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Mondial 125 KT 2005

1 depo 10 lt / 300-320 km = 90-100 ykr/km 100km=3 lt
Vites : Manuel
Kullanım : Karışık
Vistes d :5500-7000
Km : 13.000
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zealsun Zs 100-6 benzin tüketim

Marka:Zealsun
Model:Zs 100-6 (Cup\Commuter)
Vites:yarı.otm.
kullanım şekli: Spor (devirli)
trafik durumu :karışık (şehir içi)
en son tüketilen yakıt miktarı: 1.8 lt/100km (5 ytl'ye 100km)_Tarih:1aralık2006
yakıt tipi: BP Ultimate 95 Oktan (Total97'den çok daha iyi çıktı)

Daha ekonomiği yoktur sanıyorum... Son Hızım 110km (Keçiören Köprüsü):cat:
:farao: Kırmızı ışıkta geçen ...leri kınıyorum:farao:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Marka:Honda
Model:Beat 100 cc
Vites:Kayış-kasnak
kullanım şekli: Genelde son gaz
trafik durumu :Şehiriçi-Dışı trafik (Farketmiyor)
en son tüketilen yakıt miktarı: 5 Lt-220 km ( En son Otoban da hep son gaz gitmiştik, iki kişi ile, ortalama sürat 78 km idi, harcama 205 Km ye düştü)
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
21
selamlar herkeze. arkadaşlar maxi scooter kullanan arkadaşların yardımlarını bekliyorum. benim için gerçekten çok yararlı olucak. şimdiden teşekkürler..

1 sym gts 250
2 burgman 150cc olanı
3 aprilla atlantic 250
4 s2 250
5 kymco xcitng 250

motor almayı düşünen biri olarak bildiklerinizi yazarsanız çok sewinirim...
 
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
61
Tam olarak ne kadar yaktıgını hesaplamadım ama burgmanın depoyu fulledimmi 1 ay yetiyor çünkü haftadan haftaya biniyorum:)bu arada megane 1.5 dci ile 100 km de şehir içi 4.5 litre şehirlerarası yoldada 3.8 litre ortalama mazot tüketiyorum.
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
78
Piaggio x9 250 evo
şehiriçi kullanım
14.5 litre benzin - 315 km menzil (ortalama)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
MONDIAL
MCT 250 CRUSIER
UZUN YOL 12 LITRE 520 KM
SEHIR ICI 12 LITRE 300 KM
:cat:
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
Marka:mondial
Model:mct 250
Vites:manuel
kullanım şekli:
trafik durumu : karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: 4,2 litre/100km
yakıt tipi:kurşunsuz 95 oktan
ölçme metodu: 1 kez dopuyu tam dolsuruş yaptım ve yolda kalana kadar devam.

beyler bu konuya biraz göz attımda bu benzin zamları araba sürücülerden çok bize giriyor. :p nerdeyse bir araba kadar yakıt tüketen araçlarımız var. hatta bazıları arabadan bile fazla . ne yapsak lpg dizel motor felan :queen: :queen:

topcase içine piknik tüpü yerleştirdim ben. siz de deneyim bi hayli ucuza kapatıyorsunuz gerek şehir içini, gerese uzun yolu. :)

MONDIAL
MCT 250 CRUSIER
UZUN YOL 12 LITRE 520 KM
SEHIR ICI 12 LITRE 300 KM
:cat:


hay maşallah neasıl beceriyorsun bu kadar az yakıtla bunca km yolu gitmeyi.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4
Arkadaşlar, motorsiklet konusundaki yakıt ölçümlerinin yanı sıra şu bilgiyide göz ardı etmeyelim, ister 125cc lik ister 1000 cc lik motorsikletiniz olsun.Her zaman makineyi devirli kullandığınızda, yumuşak kullandığınız zamanki tükettiğiniz yakıttan ortalama %30 daha fazla yakıt tüketirsiniz.Benim tavsiyem uzun yolda her zaman sabit devirle gidiniz ve motorsikletinizin red line çizgisi sınırında motoru zorlayacak şekilde ani depara kalkmaların anlık fazla yakıt tükettiğini ve ortalama yakıt tüketiminizide yükselteceğini unutmayınız...Ben bizzat denedim İzmir çevre otobanında R1 ile 6.viteste sabit 5000-6000 devirle gittiğimde yaklaşık 0.19ykş/km yaktığına şahit oldum, ancak bir başka zaman devirli kullanarak sürekli ani deparlara kalkarak 140-260 arası hızlanmalar yaparak kullandığımda ise 0.25ykş/km yaktına da tanık oldum.Bilginize sunarım.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
121
600f _________- ne yaptıysam yapayım 200 bin liranın altına düşüremedim.yanii kısacası :
100 km de 7.14 litre tüketiyor bu alet şehir içi dışı karışık ve akropoviç eksoz var..ama ben derimki arkadaşlar.. eger bu makinalara biniyorsanız ( 600 cc ve üstü ) 1 litreye vs. 3 milyona vs. bakmayın bunlar kurye motoru yani iş motoru değilki günde 300 km yapmıyorsunuz herhalde bakmayın 3 'e 5 ' e...bende çokmu para var böle konuşuyorum.ama bu iş zevk işi ben cbr 600 f binipte 2 milyon az benzin yakıcam die aldığım zevki azaltamam kendi adıma..haa kalkıpta 220 280 km hız yaptığımızda yok yani.
 
Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
zzr-1100

253 km = 65 ile 55 YTL şehir içi kullanımda, 0,22 ile 0,25 ykr yakıyor.

200 cc den 1100 cc ye geçince yakıt baya bir göze batıyor :)
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
379
hyosung gt 250 comet şehir içi 5 litre şehirler arası ort 130 ile gidersen 4 litre yakıyor. bu arada henüz 1000 km de
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
yakıt.rx 115.yamaha

rx 115 yakıt tüketimi
125 kmde,ortalama 80 km/h 5000-5500 devirde
4.5 lt benzin yaktı,çok fazla bence siz ne dersiniz
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
247
Honda cbr 125r
şehir içi yogun trafik:
normal kullanım
20,00 ytl lik 97 oktan benzin 225 km
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst