Arkadaşlar, motorsiklet konusundaki yakıt ölçümlerinin yanı sıra şu bilgiyide göz ardı etmeyelim, ister 125cc lik ister 1000 cc lik motorsikletiniz olsun.Her zaman makineyi devirli kullandığınızda, yumuşak kullandığınız zamanki tükettiğiniz yakıttan ortalama %30 daha fazla yakıt tüketirsiniz.Benim tavsiyem uzun yolda her zaman sabit devirle gidiniz ve motorsikletinizin red line çizgisi sınırında motoru zorlayacak şekilde ani depara kalkmaların anlık fazla yakıt tükettiğini ve ortalama yakıt tüketiminizide yükselteceğini unutmayınız...Ben bizzat denedim İzmir çevre otobanında R1 ile 6.viteste sabit 5000-6000 devirle gittiğimde yaklaşık 0.19ykş/km yaktığına şahit oldum, ancak bir başka zaman devirli kullanarak sürekli ani deparlara kalkarak 140-260 arası hızlanmalar yaparak kullandığımda ise 0.25ykş/km yaktına da tanık oldum.Bilginize sunarım.