Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
7 Eyl 2005
Mesajlar
166
Marka:Dadyw 250 (Regal Raptor)
250 cc
Vites: manuel
kullanım şekli: Spor (devirli)
trafik durumu :karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: ( 100 ) km/ 5.95 lt
95 Oktan
:pr:
1 senedir denemediğim şey kalmadı çok yakmasının sebebini bulamadım
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
free_eagles' Alıntı:
yamaha
ybr 125
manual
spor 8000 devir ortalama
uzun yol
420 km 30 ytl


o zaman benim göstergeler bi bozuk ya ben 450 km deviriyorum yaf tıka pasa depo ile ??????
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
97
arkadaslar aranızda aprilia rs125 in 100 kmde kac lt yaktıgını bilen varmı:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
41
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bu nedir yaaa:(
ben 125 mt ile ki ortalama 6 7 ykr denen motorla 9 ykr nin altını göremedim ortalama 10ykr nin altına düşmüyo
yani ortalama ama genelde dipgaz 3.3lt kurşunsuz süper:(
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keeway sl 150

ortalama 7000 devir vites değiştirme

2000 m yi gectik yajında subapa yarı yaptırıcam ve su an bakımda motor sonra azalırmı bilmem ama 10 ykr yakıor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
240
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
masai (motana) grand eagle 250

233 cc

600 km de yaktığı toplam benzin 28 litre (rodajda)

100 km 4,67 litre

karışık izmir trafiği
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
142
yaw arkadaşlar bu mondialin 100lüklerinin ne kadar yaktığıını bilen warmı acaba ben daha yeni aldım 75 km deyim ama 10ytl lik benzim yedim heralde rödaj dandır diorum eğer normaldede böyleyse ben battım ;(
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
49
cc'ler düşük olduğu halde otomobiller ile aradaki fark çok fazla değil ! 1600 cc bir araba da şehir içi kullanımda ortalama 7-7,5 litre yakar 100 Km'de,bu da kilometrede 200-225 kuruşa gelir....150 cc motorla 1600 cc bir araba arası cc farkı ve kilo farkı düşünülerek farkın daha fazla olması gerekmez miydi ?
 
Katılım
3 Eyl 2005
Mesajlar
105
Marka: Mondial
Model: 250 MCT
Vites: Manuel
Kullanım şekli: Spor (devirli) (tek kişi)
Trafik Drumu: Uzun Yol
Yakıt Tüketimi: 100 KM 3 lt
Yakıt Tipi: 95 Oktan


Kullanım şekli: Spor (devirli) (2 kişi)
Trafik Drumu: Yoğun Trafik
Yakıt tüketimi: 100 KM 4 lt
Yakıt Tipi: 95 oktan
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
ael320' Alıntı:
honda 1000 rr 100 km 10 lt yakıyor oy ki oyyyyyyyyyyy

yuhhhh her 180 km de sen benzinciyemi ugruyorsun yaaa :):):) bu 1000cc ler nekdar yakıyor yaaa :(:( tam bilmiyorum ama hondanın fazla yaktıgını söylüyorlar. r1 olan arkadaş var mı acaba 1000rr ye göre r1 in yakıt tüketimi nasıldırr ????
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
460
600RR en son veriler 85km/6,5 - 7 lt yakıyor gayette devirlere önem vermeden yada az yaksın diye kastırmadan şehir işici diyelim gerçi çoğunda otobanı kullanıyorum..
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
SAKAL' Alıntı:
Valla çin malı almışın kimbilir kaç kişi çin mallarına yanaşmayın diyor.En iyisi sık kendini biraz çıkar asyayı elinden honda cbr 125 r al kendine baba baba kullan.

SAKAL sen bu çinlileri neden hiç sevmiyosun
sana bişeymi yaptılar:p
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
beyler bu konuya biraz göz attımda bu benzin zamları araba sürücülerden çok bize giriyor. :p nerdeyse bir araba kadar yakıt tüketen araçlarımız var. hatta bazıları arabadan bile fazla . ne yapsak lpg dizel motor felan :queen: :queen:
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
347
2005 fazer ım var çok makul kullanım ve uzun yolda
ortalama 140 kuruş gibi yakıyor
15 litre full depo ile 350 km yapıyorum yanii
100 km de 4.5 lt falan
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
Marka:suzuki
Model:bandit 600 sira4 98
Vites:manuel
kullanım şekli:
trafik durumu :
en son tüketilen yakıt miktarı: 100 km de , spor kullanimda sehir ici 6-7 arasi ekonomik kullanim 5
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
1,770
paylaşımlar harika şöyle bi kabaca analiz yapsam kendim ce yerli motorlarda yakıt tüketimi fazla olduğu görünüyor 125 kanuni hussar sucooter motorumla km 100 120 yakıyorsam gerçi sağlam giderek ve 2 kişi olursak motorda etkisi var ama yabancı marka yamaha vs motosiklet'lerin (küçük tip motosikletler için)
daha tasarruflu daha dengeli olduğunu gözlemledim! evet derler ama bi alabilsek onlardan inşallah alırız allah hepimize sağlık versin kazasız yollar versin
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
3
Marka :Mondial
Model: 125 KT
Vites: Manuel
Kullanım şekli: Spor (devirli)
Trafik durumu: karışık
En son tüketilen yakıt miktarı: 230 km, 5.8 Lt, 18.00 YTL
Yakıt tipi : 95 kurşunsuz..
Km : 78 Ykr
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst