Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
13 Kas 2005
Mesajlar
332
Marka: Zealsun
Model: SZ-150 Cruizer
Vites: manuel
kullanım şekli: normal
trafik durumu : karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: ( 100 ) km/ ( 3,2 ) litre ( km de 10 krş)
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Motorun ne yaktıgını ölçtüm arkadaşLar
Yamaha Dragstar XVS 650
Şehir içi 100 km - 4 litre ( 95 oktan )
Bence bu rakam bu motora göre çoook iyi
 
Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
266
jinlun 250 cc

şehir içi 4lt

şehirler arası 2,8 lt

tam gaz açık sport kullanım.4,5 lt

bu arad motorum 2400 km
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
22,15 lt benzin ile, tam 890 km yol yaptım.
yaklaşık %70 uzun yolda kullandım.
rodaj kurallarını fazlaca aşmadım.
100 km tüketimi, 2,5 lt.
95 oktan TP fiyatı 2,79 ytl,
km'de 70 ykr yakıyor benim ybr.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
89
Mondial 150 UT
Şehir içi normal kullanım
220 km 6,4 lt
yani 100 km -> 3,1lt gibi
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
131
TheTURK' Alıntı:
arkadaşlar bende mondial 250 mct var 4,4 lt/100km yakıyor

yamaha r6 kac yakıyo bilen varmı bundan sonraki motorum o olabilir o açıdan soruyorum yetmio bu
--------------------------------------------------------------------------
r6 şehirlerarası kilometreye 175 bin ila 200 bin lira arası yakıyor,ama insanı ihya ediyor...:cat:
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
331
honda shadow 750 devirli ve zorlayıcı şekilde kullanırsanız 100 kilometrede 5 litre yakıyor. eğer çok efendi kullanırsanız (ki böyle bir motorla zor, egsoz sesi için yüksek vites düşük devirde gaz açıp durursunuz) 4 litre falan yakıyor.
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
97
suzuki gsx1300R hayabusa-suzuki gsx R600-honda titan125-yamaha rx 115-yamaha rx king(135cc)-
ve honda anf innova125'in kmde kac para yaktığı yada 1lt benzin ile ne kadar gittiğini bilen var mı
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Ramzey 250 cc chopper (rodaj bitmedi 700-1400 km arası kullanımda): şehir dışı kullanım, tek kişi ortalama 80-90 km hız. Bir litre ile 30 km (3.3lt/100 km)

Ramzey 200 cc cross (rodaj bitmedi 500-1000 km arası kullanımda): Şehir dışı ve dağ yolları karışık ortalama bir litre ile 35-38 km (şehir dışı 5. vites ve max 70 km hız, dağda duruma göre değişen hız ve vites) yani 2.7 litre/100 km. Selamlar.
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
169
marka: kanuni
model: racer 200
vites: manuel
kullanım şekli : spor --- ekonomik
tarafik durumu : karışık
spor kullanım: 110 ykr
eknomik kullanım: 80 ykr
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
43
feragold' Alıntı:
--------------------------------------------------------------------------
r6 şehirlerarası kilometreye 175 bin ila 200 bin lira arası yakıyor,ama insanı ihya ediyor...:cat:

dostum şehirlerarası derken hangi tempoda ve ortalama hangi süratlerde? 7lt/100km ediyor yanlış hesaplamıyorsam?
 
Katılım
24 Mar 2005
Mesajlar
6
honda cgl 125
manuel
9000 10000 devir
1.75 lt 47 km
bunun 30 km si uzun 17 km si şehir içi trafik normal
 
Katılım
28 Şub 2006
Mesajlar
102
Marka:keeway
Model: superlight 150 ccl
Vites: manuel
kullanım şekli: normal
trafik durumu: karışık
en son tüketilen yakıt miktarı: 100 km / 3.6 litre
yakıt tipi 98 oktan
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
441
R6 ortamala 6.5-7 lt yakar..... 06 modelleri biraz daha az yakıyormuş.serviste öyle dediler. 06 larda gaz teli yok , elektronik bir devre var o yönetiyor gazı...
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
19
abi adam shadow kullanıyo 4 litre yakıyo benim asya 150 t1 de 4 litre kafayı yicem yaa babamda doblo var 1300 cc multijet koskoca araba 13 ytl yakıyo bnm motor 10 ytl fazla yakıyo
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
1,295
shadow45' Alıntı:
abi adam shadow kullanıyo 4 litre yakıyo benim asya 150 t1 de 4 litre kafayı yicem yaa babamda doblo var 1300 cc multijet koskoca araba 13 ytl yakıyo bnm motor 10 ytl fazla yakıyo
Valla çin malı almışın kimbilir kaç kişi çin mallarına yanaşmayın diyor.En iyisi sık kendini biraz çıkar asyayı elinden honda cbr 125 r al kendine baba baba kullan.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
bazı arkadaşlar ytl ykr cinsinden yazmış. benzine gelen son zamlarla bunların hepsi değişiyor. 100km de 3lt gibi ya da bir depoyla 400km gibi yazarsak daha yararlı olacaktır diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst