Motosikletlerin Gerçek Yakit Tüketimleri

Katılım
14 May 2007
Mesajlar
7
Arkadaşlar..
Dadyw 250 (Regal Raptor) kullanan sadece 1 kişi yazmış. O da 7 lt/100km demiş.. Bu kadar fazla mı yakar bu motor? Başka kullanan yok mu? İlla vardır da, buraya bişeyler yazsın. Almak üzereyim motoru..
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
55
Marka: bisan lifan
Model: motocub 100
Vites: yarı otomatik
Kullanım şekli: normal devirli (tek kişi)
Trafik Drumu: şehir içi
Yakıt Tüketimi: 3lt 150 km
Yakıt Tipi: 98 Oktan
 
Katılım
16 Şub 2007
Mesajlar
195
mondial 125 agk

100 km de kullanıma göre 2,5lt ile 4lt arası yakıyor işin garibi uzun yolda daha fazla yakıt yakmam 90-110 km arası sıkıştırınca yakıt gerçekten çook farkediyor
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
asya motor
150t 19a 150cc
otomatik
normal
yoğun trafik
100 km de 12-14 ytl arası değişiyor
95 oktan

scoterlarda bizim motorlarlar 90 ykr yakanda var ama anlamıyorum nasıl bu kadar fark ediyor ne yaptıysam ne ettiysem yakıt düşmüyor..:cat: şu an 12 ykr yakıyor zaten belki ilerde daha düşer:cat:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
@abal rölantin yüksek olabilir yada motor zengin karışımla çalışıyor olabilir karbüratöre bir baktır ister:cat:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
yamaha bws
1 lt = 30 km
km de 100 ykr

kullanım : her türlü

ewet 100 cc bir scooter için fazla ama...:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
marwel114, iyi yakıyormuş iyiki almamışım. nerdeyse arabadan bile fazla yakıyor senin canavar gerçekten canavarmış:queen:
 
Katılım
11 Şub 2007
Mesajlar
212
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
marka : Honda
Model : anf 125 innova
şanzıman : yarı otomatik (tiptronic)
trafik : akıcı/yoğun farketmez
karbüratör : kuni + katalitik konvertor
97 oktan 1,5 lt.benzin/90km.
bunu aylardır ölçüyorum aynı. şehiriçinde daha az yakıyor
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Marka:HYOSUNG GV 250 AQUİLA
Model:2006 5500km - içi boşaltılmış egzost
Vites:manuel
kullanım şekli: normal-sport 12000 devir ortalama(makina cruiser olmasına rağmen yüksek devir)
trafik durumu :yoğun trafik-uzun yol(dağ uzun ve sürekli virajlı dağ yolları)
en son tüketilen yakıt miktarı: 100 km/3,5 litre (95 oktan)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yamaha bws
1 lt = 10 km

kullanım : her türlü

ewet 100 cc bir scooter için fazla ama...:cat:

bi yanlışlık olmasın ???.

yamaha ybr 125
kullanım şekli : karısık...tek kişi
100 km / 2,34 litre

(2,2 litre nın altına dusmedi 2,7 litre nin ustune cıkmadı )
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
25
yakıt durumu

Marka: SYM
Model: VS 150 (700km de)
Vites: Otomatik
Kullanım şekli: Normal (tek kişi)
Trafik Drumu: Şehir içi (ev-iş arası 3km)
Yakıt Tüketimi: 100 km de 4 Lt
Yakıt Tipi: 95 Oktan

bana çok yakıyor gibi geldi...sizce?
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
2
mrb abiler ben kawasaki zx 636r nin yakıt durumlarını merak ediyorum.bir bilgisi olan warsa kısaca 100km cinsinden yazabilirmi.şimdiden teskkr ederim.:silent:
insallah bu alati 1 sene içinde almayı düşünüyorum
 
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
5
Marka: borelli ledow
Model: cmx 250
Vites: manuel
Kullanım şekli: normal devirli (tek kişi)
Trafik Drumu: şehir içi
Yakıt Tüketimi: 10lt / 350 km
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bws 100, 2 zamanlı motora sahip.
ybr ile kıyaslanamaz.
fazla yakar. ama bu da hortumluyor mübarek :)

bws nın yakıt sarfiyatı dikkatımı cekti..yanlışlık vardır ...eger 1 lt benzınle 10 km yapıosa 10 lt benzinle 100 km yapar ....sacma ...

ybr ile kıyaslama yapmadım....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst