Fransa'da tum otomobillerin gunduz far yakma zorunlulugu da var.
Ama uygulanmiyor.
Bu 100 beygir sinirlamasi da tipki diger yasa gibi hesapsiz yapilan bir sey ama uygulama yok.
Avrupa bu sinirlamayi ciddi ciddi konusuyor ama uygulayip, uygulayamayacaklari henuz belli degil.
Muhtemelen uygulayamayacaklardir.
Uygulanacak olsa da hersey 5 euroluk bir kabloya bakar.
Bunun denetiminin yapilmasi ise imkansiz.
Polis motoru durdurdugunda beygiri nasil olçecek?
ustelik bu uygulamanin siniri nedir?
Arka tekere mi bakilacak çikisa mi?
Polis yaninda dyno cihazi ile mi gezecek?
Yani nisan baligi muhabbeti bile olsa, iler tutar yani yok.