Yerinde bir uygulamaAma Fransa gibi 100cc'ye çekilmeli diye düşünüyorum 50 az. En azından 125 olmalı.
r:
Konu dışı mesajlar silinmiştir ve silinecektir. :wiinkk:
-- GAG Haber Ajansı --
Konu dışı mesaj yazanlar mı vardı?
ne kadar şakada olsa bence getirilmeli 100 küsür hp lik bi motosikletin şehir içinde kullanılması mantıksız geliyor bana... fakat aynı zamanda arabalarada getirilsin onlardada en fazla 90 hp olsun örneğin. abilerim arkadaşlarım ne der merak ediyorum ?
![]()
işin şakasını bir yana bırakır isek AB'de gerçekten Fransada 100HP limiti var ve AB genelinde bu sınırlamanın 100HP olması şu an tartışılıyor gerçekten.
Linki:
http://www.asphaltandrubber.com/news/european-commission-horsepower-limit-law/
http://www.twowheelsblog.com/post/2118/eu-reviews-power-limits-to-motorcycles
nefret ediyorum nisan ın birinden ve sakalardan "saka" dan hiç hoşlanmam hiç eğlenceli gelmez bana. sulu saka yapanın kafasına bazukanın sapı ile vurasım geliyo