Motosikletlere 50HP sınırı geliyor!

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
1 nisan şakasımı anlayamadı tam olarak.böyle birşey varsada motosikletlere sen sınır getirip arabalarada getirmezsen o çifte sıtandart tan başka bişey olmaz
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Birileri yeni cinli motorlar getirmek istiyordur, bu sekilde japon ve italyan motorlarin onunu kesecekler. Cindede 250 cc uzeri motor kullanmak yasak. Ne kadar demokratik bir dusunce degilmi. Yasaklar ile dolu
 
Katılım
3 Eyl 2008
Mesajlar
932
Şakaysa da bence hemen bu konuyu ortadan kaldıralım. Hoş değil.

Karpuz kabuğu düşürmemek lazım bazılarının aklına...
 
Katılım
15 Ağu 2009
Mesajlar
7
ne istiyorlar motosikletlerden anlamıyorum.önce trafikte muayenesiz gezen uygunsuz araçları bir toplayın ......!!!!!
 
Katılım
11 Ocak 2010
Mesajlar
637
şaka olsun olmasın bunları 50 tane beygir kovalıyıp intikamınıda alır umarım
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
232
ne kadar şakada olsa bence getirilmeli 100 küsür hp lik bi motosikletin şehir içinde kullanılması mantıksız geliyor bana... fakat aynı zamanda arabalarada getirilsin onlardada en fazla 90 hp olsun örneğin. abilerim arkadaşlarım ne der merak ediyorum ?
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Keşke olsa, emin olun model çeşitliliği bir anda tavan yapar. 250 - 500 cc arası ne kadar model varsa getirtirler.
 
Katılım
6 Ocak 2009
Mesajlar
6,890
ne kadar şakada olsa bence getirilmeli 100 küsür hp lik bi motosikletin şehir içinde kullanılması mantıksız geliyor bana... fakat aynı zamanda arabalarada getirilsin onlardada en fazla 90 hp olsun örneğin. abilerim arkadaşlarım ne der merak ediyorum ?

milletin beygiriyle uğraşmayın derim :queen::p
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Beygir gücüyle motosiklet kazaları arasında nasıl bir ilişki kurdular merak ediyorum. Türkiye'de motosiklet kazalarında hayatını kaybedenlerin çoğu scooter veya düşük hacimli motorları 'bi'şey olmaz' zihniyetiyle kasksız / korumasız kullananlar. Herşeyi halletiler ya beyefendiler, bir bu kalmıştı el atmadıkları; o da tam oldu :farao:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
3sunfish.gif


işin şakasını bir yana bırakır isek AB'de gerçekten Fransada 100HP limiti var ve AB genelinde bu sınırlamanın 100HP olması şu an tartışılıyor gerçekten.
Linki:
http://www.asphaltandrubber.com/news/european-commission-horsepower-limit-law/
http://www.twowheelsblog.com/post/2118/eu-reviews-power-limits-to-motorcycles
 
Katılım
18 Şub 2010
Mesajlar
260
nefret ediyorum nisan ın birinden ve sakalardan "saka" dan hiç hoşlanmam hiç eğlenceli gelmez bana. sulu saka yapanın kafasına bazukanın sapı ile vurasım geliyo
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yemedik diye hata mı ettik :)

yemiş gibi mi yapsaydık yazdıklarımız silinmesin diye :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst