Motosikletiyle trafiği birbirine kattı. Rüzgar Hakan

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
hayırlı akşamlar ben bu mesajları yeni okudum ben eşiyim tamam haklı olarak tepkilerinizi anlıyorum
bende tepki gösterdim ama kardeşim senin bulafların ne yenilir ne yutulur şiddetle kınadım seni
motora binen her insan yerine göre biraz şov yapar
bizimkine medya denk galdi napalım
bu kelimelere gerek yoktu
belki eşim cevap vermeme kızıcak ama olsun
unutmaki oda 2çocuk babası ve biri daha yeni dünyaya geldi
allah bagislasin ablacim ama birde allah gostermesin soyle dusunun bu hareketleri trafikte bir baskasi yapsa ve sizinde cocugunuz o ortamda olsa...
arkadasimiz da zaten gitsin olsun demiyor...yapacaksa hareketlerini kimseye zarar vermeyecek sekilde yapsin diyooo:bounce::bounce::bounce::bounce:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Olası gelecek mesaj;

Ben rüzgar hakanın bebesiyim agumaguu:p

Babamın intikamını almaya geldim agudamaguda gugu:p

Hepinizi döverim doriidorii magumaguuu daaa:queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
hayırlı akşamlar ben bu mesajları yeni okudum ben eşiyim tamam haklı olarak tepkilerinizi anlıyorum
bende tepki gösterdim ama kardeşim senin bulafların ne yenilir ne yutulur şiddetle kınadım seni
motora binen her insan yerine göre biraz şov yapar
bizimkine medya denk galdi napalım
bu kelimelere gerek yoktu
belki eşim cevap vermeme kızıcak ama olsun
unutmaki oda 2çocuk babası ve biri daha yeni dünyaya geldi

Yengeciğim iyi akşamlar..
Hakana da sevgiler..
Ben gereken uyarıyı zaten arkadaşımıza özelden yazmıştım..
Ayrıca o mesaıj altında da tekrarda uyarı mahiyetinde mesaj yazdım..Okumuşsunuzdur..
Size,Hakan'a ve evlatlarınıza sevgilerimizi ben ve benim ailem ilettiriz.
Benimde eşim ve 2 erkek evladım var..Onlardan da ailenize sevgiler..
Biraz eleştiri olacak tabi..
Bizler bu sitede kardeş olarak yazışırız.
Kolay mı bir insanı aranıza alıp bide buna KARDEŞİM demek..
Biz Hakan'a ve size kardeşimiz diyoruz..
:rendeer::rendeer:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sıkıldım ben bu Hakan muhabbetinden.. Kaç gündür siteyi ve gözlerimi boş yere meşgul ediyor.. Gereksiz bi konu, gereksiz bi insan...
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
SAYIN MOTOSİKLET.NET ÜYELERİ BEN BİLDİNİZ ÜZERE MEŞHUR
RÜZGAR HAKAN ZATEN REZİL OLDUK MİLLETE Bİ SİZ GELMEYİN ÜSTÜME:pr:
OGÜNKÜ OLAY ÇOK KARIŞIK VE BU OLAY GAZETECİLERLE ANLAŞMALIYDI
YAPMIŞ OLDUMUZ RÖPORTAJDA Bİ ÇOK EKSİKLİK VAR ŞUDA Bİ GERÇEKKİ YAPMIŞ OLDUM HAREKETLERİ TASFİK ETMİYORUM
HER NEYSE ARKADAŞLAR TANIŞMAMIZ BU ŞEKİLDE OLDU OLSUN AMA SONU GÜZEL OLUR GÜZEL VE İYİ DOSLUKLARIN BAŞLANGICI OLUR İNŞALLAH

Sanırım tek derdi meşhur olmaktı.
Ve olduda..
Hayırlı olsun!
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
senneanlarsın beaaa senınde altında ole b imotor artı 1mılyarlık egsos olsatek tekerı bırak ucardın o sesi duyupta basmamak mumkunmuuu hakan abime laf yok o yaparrr yürü beee hakan abii :D opetten serht ben:D



düşmediini nerden biliosun



ohaaa yuhh bea kardesım sen git köprüden atla . . 2007 model 20 mılyarlık racing tipi motor ne beklıodun 2065 model motormu :D da iisi warsagel altunizadeye kafa kaldırmayıda gorursun osaman ;) 200km yıde



al işteee:D git öl sen :p adam 20 senedirsenın hayatında görmediinmotorları kullanıo... nese senneanlarsın sen git mobılet-bisiklet falan kullan :queen: :D

Bir dakika paşam..
Hayrola bu hiddet..:bounce:
Sen bi özelden gel bakim...
Burası kardeşlerimle beraber yaşadığım site..
Yaşadığım yerde de horozluk modu işlemiyo..:farao:
.
İnmisin cinmisin.Bi önce kendini tanıt..
Daha ilk msj'dan saldırmak olmaz paşam.
Profiline baktım..Maşallah Ajanlık dosyası gibi bişey yok..
Ajan mısın..::asker::
Opet'te çalışıyomuşsun..
Sizde GAZ'ın fiyatı ne kadar..
Ben arabamda dizel..Motosikletlerimde de benzin kullanıyorum..
Bana yaramaz ama yine de GAZI kullanacak biyerler bulurum..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
al işteee:D git öl sen :p adam 20 senedirsenın hayatında görmediinmotorları kullanıo... nese senneanlarsın sen git mobılet-bisiklet falan kullan :queen: :D

sen nerden çıktın anlamadım ki. selam yok sabah yok damdan atlar gibi dalmışın mevzuya.:pr: hakan'ın yüzünden niye ben laf yiyim trafikte. ? günde 9 saat motosiklet kullanıyorum ben... sanane benim mobiletimdenmi motosikletimden mi onu da anlamış değilim ya neyse.germiyim ortamı. millet yazacağını yazmış zaten...:pr: bu topik fazla uzun sürdü. bi kişi yüzünden bu kadar muhabbet sıkıcı...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
srht_90 hayırola ben de CARSI TERBİYESİZLİĞE KARŞI !

senın yaşın 20 yi geçmez belli
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
yhaaa yemısım kardeslerıı sis gidin babanısla dalga gecın . . 100 kişi ne yuklenıonus alla alla da iisi warsa gelsın.. ben oselden gelım sende al kardeslerını besıktas kazana gel _ÇARŞI MALLARADA KARŞI . . ! _

OK SEN KARISMA OSAMAN SENIN MOBILETINLE ONUN HONDA SI BİRMİİ GİT MOBİLETSİTESİNDE ÖT SEN ;):bounce:

PAŞHAAMM TUTTURAMADIN BEAAA GAS LA ILGIM YOOK:D
Gereken yazıyı özelden sana yazdım..
Bu msjlar şık mesajlar değil..
Busitede ikili tartışmalar msn ve özelden olur..
Bak msn'nem yazılı cebim yazılı..Web sitem yazılı..
Hangisi sana kolay geliyosa unu kullanarak sıkıntını dile getirebilirsin.
Bu topici çirkinleştirmeye kimsenin hakkı yaok.
Yazdıklarınla Bilişim Yoluyla İşlenen Suçlar Kanunu kapsamında suçtur ve cezası düşünemeyeceğin kadar ağırdır..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya onun yaşı 20 yi geçmez piyonluk yapıyor boşver :wiinkk:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
ya onun yaşı 20 yi geçmez piyonluk yapıyor boşver :wiinkk:

Paşam mesleğin verdiği bi tiklikti. Benim yaptığım..
Ben çok 20li yaşlı geçleri eğitimden geçirip nasihat torbasında sallayıp biraktığım.
Hepside çok şükür mülaim ve memleketine faydalı gençler olma yolunda ilerliyolar..
Bu gençte biraz nasihat almalı..Yoksa bu yaptıklarını kendisine ve Hakan kardeşimize artısı olmaz ki.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende onu demek istiyorumya cahil cahil konuşuyor işte site ortalarında kanı kaynıyor ne yapsın çoçuğun ama yanlış !!!
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Gergerli abi sıkma canını cevap vermeye deymez, sabaha kalmaz üstünü çizerler...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst