- Katılım
- 20 Ara 2007
- Mesajlar
- 1,010
allah bagislasin ablacim ama birde allah gostermesin soyle dusunun bu hareketleri trafikte bir baskasi yapsa ve sizinde cocugunuz o ortamda olsa...hayırlı akşamlar ben bu mesajları yeni okudum ben eşiyim tamam haklı olarak tepkilerinizi anlıyorum
bende tepki gösterdim ama kardeşim senin bulafların ne yenilir ne yutulur şiddetle kınadım seni
motora binen her insan yerine göre biraz şov yapar
bizimkine medya denk galdi napalım
bu kelimelere gerek yoktu
belki eşim cevap vermeme kızıcak ama olsun
unutmaki oda 2çocuk babası ve biri daha yeni dünyaya geldi
arkadasimiz da zaten gitsin olsun demiyor...yapacaksa hareketlerini kimseye zarar vermeyecek sekilde yapsin diyooo:bounce::bounce::bounce::bounce: